Ukens spørsmål

Reklame | Nelly

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Hva tenker du om sponset tur til Dubai?
Jeg skjønner veldig godt at folk reagerer på det og syntes det er teit at de reiser på sponset tur for å skryte av et sted de selv vet ikke er bra. Samtidig er det så veldig mange andre land i verden hvor kjipe ting skjer, det går an å grave i alt. Man finner noe ulovlig i vært land.

Ble du kastet ut av Love Island?
Jeg røyk ut ja, men jeg ble ikke kastet ut av produksjonen.

Hvordan føles det å være så kjent?
Så klart er det veldig gøy. Jeg hadde jo ikke holdt på med det jeg gjør om jeg ikke hadde syntes det var gøy!

Hva gleder du deg mest til når du skal flytte?
Jeg gleder meg egentlig bare masse til å være alene og gjøre et sted til mitt liksom. Høres sikkert veldig klisje ut, men det gleder jeg meg nok mest til. Og bare kunne løpe rundt naken hjemme, haha..

Hvordan går det med kjærligheten?
Fortsatt like dårlig som sist.

Hva ville du helst levd uten, bryn eller vipper?
Vipper, helt klart.

Hvordan går det med deg?
Det går egentlig veldig fint! Noen ganger skjer det såklart kjipe ting, men jeg har det fint alt i alt.

Hvis du får deg kjæreste nå og dere bestemmer dere for å flytte sammen, hva skjer med leiligheten da?
Kommer nok ikke flytte inn sammen med kjæresten med en gang.

Hva er det verste med YouTube?
Det er ingenting ille med YouTube, jeg elsker det! Noen ganger kan det være litt vanskelig med motivasjon til å lage videoer, det er nok det verste med det jeg holder på med.

Har du noen gang møtt de som mobbet deg på barneskolen i ettertid?
Ja, faktisk. Men når jeg møter på eller har sett hun som var verst får jeg en skikkelig klump i magen! Altså jeg er redd for henne.

Har du møtt han som voldtok deg i ettertid? Skal du lage video om det og vet du hvem han er?
Nei har ikke møtt han i ettertid nå, takk Gud. Jeg har snakket med manageren min osv om videoen og skal prøve å få hjelp til å lage den bra, så det kommer nok etterhvert. Jeg vet hvem han er ja..

Har du sett noen tatt narkotika før?
Ja, det har jeg sett.

Var du på en ordentlig date? Så du la ut på snap.
Hahah, nei vi er bare venner! Love him. Han har dame og barn liksom.

Går du med sminke hver dag?
Nei. Jeg går faktisk mer uten sminke enn med. Gidder ikke sminke meg når jeg er hjemme en dag for eksempel. Går også ut av døra uten sminke om jeg skal på butikken.

Liker du ananas på pizza?
Nei er ikke verdens største fan av det. Men jeg liker ananas for seg selv.

Hvor mye kostet leiligheten din?
Dette har jeg svart på i min nyeste video på YouTube. Den kan du finne HER. Der svarer på alt av spørsmål som har kommet inn om leiligheten!

Hva syntes du helt ærlig om det blå håret til Agnetesh?
Jeg syntes helt ærlig at det er døds kult. Det verste er jo at hun kler det skikkelig.

Tenker du masse på livet og hva meningen med livet er?
Faktisk veldig ofte.. Hva er meningen med livet? haha..

Hvor høy er du?
Jeg er rundt 1.68 m.

Hadde du tatt abort nå om du ble gravid?
Ja det hadde jeg nok. Jeg har ikke sjans til å ta vare på et annet liv nå.

Skulle du ønske du var kjent i hele verden og ikke bare Norge?
Jeg vet egentlig ikke. Jeg syntes for eksempel det er veldig deilig å reise utenlands innimellom å vite at absolutt ingen vet hvem jeg er.

Hvor lenge sparte du opp egenkapitalen til leiligheten din?
Litt over et år kanskje. Jeg har spart som en galning da, og vært skikkelig gjerrig mot meg selv!

Pleier du å huske alle navnene til folk du møter på meetup?
Jeg prøver, men det er ikke alltid det går. Det blir jo veldig mange navn så er lett å glemme det med en gang!

Hva er det rareste en fan har sagt til deg?
Oj det er ganske mye rart jeg hører. Jeg kommer ikke på noe akkurat nå, det aller rareste jeg får inn er jo faktisk på sosiale medier. Folk som vil kjøpe brukte sokker og truser osv.. Det er jo ganske sykt!

Hva tenkte faren din da du tok silikon i puppene?
Det aner jeg ikke. Han sa ikke så veldig mye, haha! Jeg opererte jo faktisk uten å si det til han først, men jeg vet at han forstår meg og han støtter meg jo uansett.

Er du på datingapper?
Jeg har tinder, men bruker det veldig sjeldent. Snakker ikke med folk der liksom!

Ble du kjent pga bloggen, Paradise Hotel eller YouTube?
Jeg var jo med på Paradise Hotel først, men føler jeg er mer kjent for YouTube og blogg nå! Det er jeg veldig glad for.

Hva syntes du om Justin Bieber?
Jeg er ikke hans største fan, aldri vært det heller. Men han er helt sikkert hyggelig og han var jo veldig kjekk før syntes jeg. Ikke så veldig kjekk nå lenger for å være helt ærlig.

Har du vært i en ulykke før?
Nei, bare da jeg fikk i meg en nøtt og holdt på å dø haha..

Når har du bursdag?
10. november!

Hvilken dato flytter du?
Dette har jeg svart på i min nyeste video på YouTube. Den kan du finne HER. Der svarer på alt av spørsmål som har kommet inn om leiligheten!

GENSER  – HER

BUKSE – HER

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg