Ukens spørsmål

Reklame | Nelly

KJOLE – HER

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Er du og Sara Høydahl uvenner? Ser sånn ut..
Haha, nei herregud.. Jeg skjønner seriøst ikke hvor folk tar det fra! Er det ikke lov å ha forskjellige meninger? Vi er gode venner og jeg digger Sara.

Blir du lei av at folk skriver navnet ditt feil? VG skrev det feil.
Det er seriøst noe av det verste jeg vet, haha.. Sykt irriterende!

Kan du lage video på da du ble voldtatt?
Jeg har sett at det er veldig mange som har lyst til at jeg skal lage en video på det og jeg skal prøve.

Vant du noe på Vixen?
Nei, jeg var ikke finalist så jeg kunne dessverre ikke vinne noe!

Hvordan har du det kjære Isabelle?
Veldig bra faktisk, tusen takk som spør!

Møtte du Martine på Vixen? Snakka dere?
Ja og ja.

Skal du ha dyr når du flytter for deg selv?
Nei, ikke med det første hvert fall. Kanskje jeg skaffer meg en fisk ellernoe, men det tviler jeg sterkt på!

Hva syntes du om at Mads Hansen vant pris?
Gratulerer til han. Det er jo litt merkelig at han vant en influencer/ blogger pris med tanke på at det var sånt han ”var imot”. Nå er han en av oss han også haha, neida! Men det er kult det, jeg gratulerte han 🙂

Hva var det beste som skjedde med deg i 2018?
Kanskje at jeg startet min egne YouTube kanal! Det har vært så bra for meg. Sjekk ut kanalen min HER.

Har du hatt sex i 2019?
Jeg skjønner ikke at dette er så viktig for folk.. Dere aner ikke hvor mange slike spørsmål jeg faktisk har fått, haha! Det er jo ingen som har noe med dette å gjøre, men ja!

Planlegger du noen flere tatoveringer?
Nei, jeg kommer nok ikke til å ta flere tatoveringer nå.

Er leppene dine naturlige nå?
Nei de er nok ikke det. Selvom det er over et år siden jeg gjorde noe med dem har ikke fillersen forsvunnet. Noe som er litt rart egentlig. Fillers skal jo forsvinne etterhvert.

Kunne du blitt venn med en fan?
Ja, det kunne jeg helt sikkert!

Syntes du det var dumt at du ikke vant noen pris på Vixen?
Nei absolutt ikke.

Når begynner du å flytte?
I februar. Wii, jeg gleder meg og skal såklart vlogge alt!

Er du fornøyd med deg selv og utseende ditt?
Ja, det er jeg. Selvom det så klart er ting jeg ikke liker ved meg selv så er jeg fornøyd med meg selv. Det burde alle være!

Brukte du bind før du begynte med tampong?
Nei, jeg begynte rett på tampong faktisk! Bruker bind om natten da.

Har du noen gang fått kjeft av læreren?
Ja, haha.. Fikk masse kjeft på VGS faktisk.

Hva betyr VIP? Du sier det i youtube videoene dine..
Det betyr Very Important People 😉 Heheh..

Hvis du måtte velge mellom å være sammen med Mads Hansen eller Petter fra PH, hvem?
Oj herregud for et spørsmål, haha.. Kreativt! Måtte nok blitt Petter..

Var det vondt å ha regulering syntes du?
Ja, det var spesielt vondt da jeg måtte stramme reguleringen. Jeg var også veldig uheldig og fikk masse blemmer inne i munnen. Jeg sleit jo med å spise og snakke!

Når var du sist på date med en gutt?
Oj Gud, det husker jeg ikke engang. Jeg dater jo ikke! Det må ha vært i fjor en gang, da Martine kom med skjult kamera og filmet tror jeg faktisk er sist jeg var på en ordentlig date. Trist, jeg vet!

Om blogging går helt i dass, hva vil du jobbe med da?
Jeg aner faktisk ikke. YouTube haha! Om jeg ikke kunne drevet med det jeg gjør i dag så ville jeg kanskje jobbet med noe TV greier eller startet et firma og vært min egen sjef.

Favoritt dessert?
Creme Brulee, elsker det.

Hvordan finner du sanger til YouTube videoene dine?
Jeg bruker en side som Splay har hvor det er masse sanger som er copyright.

Prater du med noen gutter nå?
Nei egentlig ikke.

KJOLE – HER

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

9 kommentarer
    1. Litt morsomt at du skriver at du haater at andre skriver navnet ditt feil, også sier du at du digger Sara(h) men både du og Nellie skriver hennes navn feil også.. Hun heter SaraH

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg