Ukens spørsmål

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

 

Hvordan er det å være blogger og YouTuber? Hvordan er dagene dine?
Jeg syntes det er veldig gøy og jeg trives veldig med det jeg driver med. Det jeg elsker mest er jo det at jeg faktisk kan bestemme dagene mine helt selv. Noen ganger kan det dog bli litt ensomt og kjedelig fordi jeg liksom ikke har noe sted å gå til. Derfor er det veldig viktig for meg å finne på ting med folk og være sosial!

Kan du ha en 24 timer challenge på kanalen din?
Jeg har lyst til det og tenkt på det, men det er jo litt krevende å skulle filme i hele 24 timer. Vi får se, hva slags challenges da eventuelt?

Hvilket kamera bruker du?
Jeg bruker canon g7x mark 2. Elsker det! Bruker det til både bilder og videoer. Tar også en del bilder med iPhone x.

Hvorfor er du aldri med faren din?
Jeg er mye mer med han nå enn det jeg var før. Mamma og pappa er ikke lenger sammen og jeg har bodd hos mamma, det er derfor jeg ikke er der så veldig ofte. Som jeg har nevnt på blogges før også så hadde vi et litt dårlig forhold før, men nå er det heldigvis mye bedre.

Hvorfor ser vi aldri moren din i videoene dine?
Hun har vært i noen, men det er ikke alltid hun har lyst til det. Og det er greit!

Hvilket program redigerer du videoene dine i?
iMovie. Må snart kjøpe meg noe bedre haha.. Alle mine YouTube venner klager på meg!

Hva liker du best med vinteren?
Ingenting egentlig haha.. Jeg hater kulde!

Hva gjør du akkurat nå?
Akkurat nå sitter jeg faktisk på restaurant i Oslo. Jeg har møtt to venninner og jobbet litt med dem.

Hvordan går det med deg, Isabelle?
Det går veldig fint med meg, tusen takk som spør!

Er du og Martine sure på hverandre? Hater du Martine?
Nei og nei.

Tror du julelåten deres blir populær neste år?
Jeg håper jo det! Det hadde hvert fall vært veldig morsomt, og det er noe vi så klart skal prøve på.

Kunne du datet på tv?
Hmm, jeg aner faktisk ikke. Kanskje! Det kommer an på hva slags program osv det eventuelt skulle vært.

Har du noen gang tenkt på selvmord?
Jeg har ikke prøvd å ta mitt eget liv før og jeg har heller ikke hatt skikkelig lyst til det, men det har vært dager i livet mitt som har vært skikkelig kjipe hvor jeg ”bare ønsket å dø”.. Men sånne dager har alle og det er helt vanlig å ha en dårlig dag innimellom.

Tips til hva man kan gjøre om man krangler med venninnen sin?
Prat sammen og prøv å fiks opp. Det kan hende hun tenker annerledes enn deg og at det bare er en misforståelse. Prøv å forså hverandre og hør på hverandre! Kanskje er det også du som har gjort en feil, da er det viktig å være ydmyk.

Hvorfor skilte foreldrene dine seg? Hvor gammel var du da?
Jeg var liten så jeg husker ikke så mye rundt det. Jeg var kanskje 6-7 år!

Når er det normalt og begynne å onanere osv?
Det er veldig forskjellig fra person til person. Det er ingen fasit på det! Begynn når du selv føler for det.

Hvordan går det med leilighets jakten?
Det går helt greit, jeg har ikke funnet eller kjøpt noe enda. Visninger og slikt tar tid og det er veldig vanskelig syntes jeg! Men jeg skal på flere visninger imorgen så får vi se om jeg blir forelsket i en leilighet eller ikke.

Favoritt sang akkurat nå?
Kanskje WOW av Post Malone.

Hva syntes familien din om bloggen og YouTube?
Nå er de veldig positive og stolte tror jeg. Da jeg startet var de nok litt mer skeptiske og visste ikke helt hvordan det fungerte, akkurat som alle andre. Jeg er veldig glad for at dem støtter meg og er glad for det jeg gjør nå!

Hva gjør du når du kjeder deg?
Jeg pleier som regel å jobbe med YouTube eller bloggen, det kan jeg jo gjøre når jeg vil. Om jeg ikke har noe annet å gjøre pleier som regel å sette på en film, se på YouTube eller bare slappe av å sove.

Pleier du å spille sammen med søsknene dine?
Nei, jeg tror ikke jeg har gamet noe som helst i hele mitt liv. Hadde likevel vært morsomt å testet det ut på en video en gang!

Hva på kroppen din liker du minst?
Armene mine..

Hva liker du best ved kroppen din?
Bena mine!

Hvorfor har du egentlig ikke kjæreste? Liker ingen gutter deg?
Hahah, dette spørmålet får jeg hele tiden og svare er at jeg rett og slett ikke vet. Jeg syntes det er veldig vanskelig og jeg tør rett og slett ikke møte folk jeg ikke kjenner på date osv. Jeg har jo blitt invitert ut før, men jeg får ikke meg selv til å faktisk dra!

Hva er best, blogg eller YouTube?
Jeg elsker begge deler, men jeg brenner nok en smule mer for YouTube. Det er så morsomt å snakke til et kamera, samtidig er det enklere for dere å forstå meg når jeg snakker enn når jeg skriver.

Hva skjedde med deg og han Youtubern på nyttårsaften, hadde dere sex?
Hhaha, neiiii omg..

Hvis du ble gravid nå, hadde du beholdt ungen?
Nei det tror jeg nok ikke.

Forsvant de andre blogg vennene dine da du og Martine mistet kontakten?
Jeg har egentlig aldri hatt så mange venner i blogg miljøet, men så klart føler jeg at alle er litt mindre sammen – det er jo fakta. Men jeg har ikke mistet kontakten med noen eller blitt uvenn med noen. Alle er venner og det er veldig bra!

Hva syntes du om botox? Vil du ta det, har du det?
Har egentlig ingen meninger om det. Jeg tenker at hvis man har lyst til å ta botox så kan man gjøre det. Jeg har ikke botox, men om jeg vil ta det når jeg blir litt eldre så kommer jeg til å gjøre det.

Hvor mye veier du?
Akkurat nå aner jeg ikke hvor mye jeg veier. Jeg pleier ikke veie meg! Har faktisk lagt ut på bloggen før hvor mye jeg veier, men det er en stund siden – Så hvis du har super lyst til å finne det så får du bla langt ned i bloggen min haha.. Vekt har ingenting å si, det er ikke viktig.

Hva syntes du om utroskap?
Det er motbydelig syntes jeg. Om man har en kjæreste som man har lovet hverandre å være lojal syntes jeg det er skikkelig teit å være utro.

Hadde du mye kviser da du var yngre?
Nei, jeg var veldig heldig når det kommer til det. Jeg har alltid hatt veldig fin hud! Selvom jeg så klart som alle andre får en kvise her og der.

Er du og Mads Hansen venner?
Vi er verken venner eller uvenner!

Skulle ikke du fjerne tatoveringen mellom puppene?
Jo jeg tenkte jo på det en periode og tenker egentlig fortsatt på det, men det er en så lang prosess at jeg er veldig usikker.

Hva syntes du om folk som skriver navnet ditt feil?
Det er seriøst noe av det verste jeg vet, haha.. Spesielt når folk sier at de er min største fan også skriver de navnet mitt feil. Det finnes faktisk fan brukere på Instagram som har skrevet navnet mitt feil, haha!

Pleier du ofte å ha one night stand eller ligge med folk?
Nei, det er jo ikke noe jeg pleier. Men det har jo skjedd og kommer helt sikkert til å skje flere ganger i livet.

Hvor mye penger har du å kjøpe leilighet for?
Det vil jeg ikke dele før jeg faktisk har fått kjøpt meg en leilighet. Gud som jeg gleder meg!

Hvor mange ganger har du flyttet?
Jeg har flyttet sånn 2 ganger i hele mitt liv. Pappa har flyttet litt flere ganger, men jeg bodde jo ikke fast hos han!

Kysser du alle vennene dine?
Nesten alle, på fylla haha.. Er ikke det ganske vanlig?

Skal Agnete på Paradise Hotel? Vet du?
Hmmm, hvem vet? Det er jo bare å vente å se.. 🙂

Liker du Frank Løke som person?
Jeg kjenner han ikke så jeg vil ikke dømme han, men jeg tror ikke han er helt min type person haha.

Hvordan klarte du å bli norgesmester i turn?
Jeg trente masse. Jeg trente hver eneste dag i flere timer!

Skal du flytte helt alene og bo alene?
Jeg skal flytte og bo helt alene. Gleder meg! Jeg merker at jeg trenger å bo litt helt alene.

 

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

17 kommentarer

Siste innlegg