Ukens spørsmål

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Når fikk du ditt første kyss?
Mitt første ordentlig kyss fikk jeg i niende klasse om jeg ikke tar helt feil. Det var på en fest, haha!

Dater du noen gutter nå?
Nei, fortsatt ikke hhaa.. Får seriøst dette spørsmålet hver eneste uke.

Har du noengang hatt sopp i underlivet? Hvordan får man det og hvordan blir man kvitt det?
Ja, det er veldig vanlig og så å si alle kvinner får det en eller annen gang i livet. Det er ikke farlig i det hele tatt! Man kan få det hvis man for eksempel går med for trange klær, hat gått på sterke medisiner som blant annet antibiotika osv. Det finnes kremer på apoteket som fjerner sopp.

Hvem er du best venn med nå, Martine Lunde eller Agnetesh?
Agnete.

Hvor mye har du tjent nå i 2018?
Oj, det aner jeg faktisk ikke.. Det må jeg finne ut av! Men jeg har en liten anelse om hva det kan være, men tør ikke dele det enda siden jeg ikke vet haha.. Spør meg igjen neste uke haha!

Hvem kommer til å vinne veddemålet? Du eller Mads Hansen?
Mads haha..

Hvor lang tid brukte dere på sangen deres?
Det er ikke bare vi som synger som har jobbet med sangen, vi bare synger den. Det er noen andre som har skrevet den og produsert den og de har jo brukt litt tid på det. Vi har spilt inn sangen og kommet med ideer noe som ikke har tatt så veldig lang tid.

Kommer du til å gjøre veddemålet om du taper?
Såklart.

Hvor gammel var moren din da hun fikk deg?
Hun var like gammel som det jeg er nå, skikkelig skummelt å tenke på faktisk! Jeg hadde aldri klart å ta vare på et annet liv nå, eller jo det hadde jeg jo sikkert om jeg måtte – men jeg er absolutt ikke klar for barn nå.

Kan du nevne alt du har gjort med kroppen din, operert liksom?
Har bare operert puppene.

Føler du at enkelte mennesker kun er venn med deg fordi du har bra status?
Nei ikke de jeg har i min nære krets. Har såklart møtt folk på byen osv som kun er ute etter det, men de blir jeg heller ikke venner med.

Har du fått høre/eller føler selv at du har forandret deg etter du ble kjent?
Alle forandrer seg, men nei. Jeg har de samme vennene og ingen har sagt at jeg har forandret meg negativt – hvert fall ikke fordi jeg er mer kjent.

Føler du at blogg og YouTube har forandret livet ditt? Både negativt og positivt? Isåfall hvordan?
Ja det har det jo. Det har jo blitt jobben min og livet mitt, noe jeg digger. Denne jobben er både negativ og positiv – det er ulemper og fordeler med alt her i livet.

Om du måtte gitt alle pengene dine til en organisasjon hvilken organisasjon hadde du valgt?
Noe som har med barn å gjøre!! Helt klart.

Hvordan takler du nettmobbing?
Jeg bare gidder ikke bry meg, haha.. Enkelt å greit! Jeg blir ikke lei meg om noen legger igjen en kommentar at jeg er stygg liksom!

Når var sist du hadde kjæreste?
Da var jeg vel 17/18.

Hva motiverer deg til å skrive og lage videoer så ofte som du gjør?
Det er veldig mye som faktisk motiverer og inspirer meg. Mine nydelige følgere gjør blant annet det, andre influencere, venner og mine egne tanker.

Kan du lage flere videoer med Agnete?
Jaa, det kommer!

Har du noen gang gjort noe så du ble sendt til rektor?
Det har jeg helt sikkert en eller annen gang. Kan ikke huske hvorfor nå da!

Kommer The sPlayers til å lage flere sanger?
Man skal aldri si aldri, men det er ikke noe vi har planlagt. Vi har snakket om at det hadde vært sykt gøy, men vi aner ikke. Vil dere det? Jeg har hvert fall lyst til å lage noe mer musikk.

Hvordan fant dere ut hvem som hacket Julie?
Det var en jente som la ut bilde av seg selv på Julie sin bruker og sa at hun hadde fått brukeren… Lol teit. Hater folk som hacker og stjeler andre sine burkere!

Har du  noen allergier?
Ja, jeg er dødelig allergisk mot nøtter.

Hvem er ditt kjendis crush eller drømme mann?
Jeg syntes veldig mange er kjekke på forskjellige måter. Men jeg har alltid hatt et lite crush på Johnny Depp, Ian Somerhalder osv, haha!

Bilderesultat for johnny depp

Bilderesultat for damon salvatore real name

//Bilder lånt fra Google.

Hvor lang tid bruker du på blogg og YouTube om dagen?
Oj det er ganske mange timer faktisk. Det tar jo mange timer å bare redigere en YouTube video. Et blogginnlegg kan ta alt fra ti minutter til en time. Så har jeg jo flere innlegg om dagen, filmer videoer, redigerer videoer, tar bilder osv. Det er jo veldig mye jobb ”behind the scenes” også.

Hadde du vondt etter de første gangene du hadde sex?
Ja det er litt ubehagelig å ha sex de første gangene.

Ribbe eller pinnekjøtt?
Liker begge deler, men spiser ribbe på julaften!

Hva skal du ha på deg på julaften?
Det aner jeg ikke enda, men skal være fin og såklart legge ut bilder den dagen!

Hva gjør du akkurat nå?
Nå ligger jeg fortsatt i sengen og blogger haha..

Hva heter foreldrene dine og steforeldrene dine?
Mamma og pappa heter Beate og Morten. Steforeldrene mine heter Nils og Anita.

Hvor redigerer du alle videoene dine?
Jeg bruker iMovie. På tide å oppgradere snart!

Hvem skal du feire jul med?
I år skal jeg ferie julaften sammen med mamma sin side av familien, men jeg skal til pappa og dem lille julaften.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

13 kommentarer
      1. @Ronja
        De er ikke uvenner. De har bare vokst litt fra hverandre. Dette har pågått så lenge kan dere ikke bare gi dere, Isabell har ikke lyst til å dele mer og det må hun få lov til!

    1. Jeg er nå på ferie i Tenerife altså en spansk øy og det var en jente\dame som så Akkurat som deg og hun så i akkurat samme alder! Så jeg gikk bort PG bare Isabelle jeg er en stor fan av deg! Hun bare sa noe jeg ikke forsto så jeg bare sorry og gikk😂

    2. Ønsker deg en super jul💜 ahahah det kommer du til å få siden du er super😘 glad i deg. God Jul💜 din største fan😘

    3. Hvem liker du best av Mudrucks og Herman Dahl???🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

      Du er så best elsker deg så mye!!😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥳🥳🥳🥳❤️❤️❤️

    4. Hei, Isabelle! Jeg har hatt sopp infeksjon, og fått det tilbake for andre gang etter kort tid.. Jeg bruke diflucan, hva brukte du ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg