Ukens spørsmål

DU SPØR, JEG SVARER

 

Kommer du og Erik til å gifte dere og få barn?

Akkurat det er veldig vanskelig å si nå, haha. Vi har jo bare vært sammen i noen måneder! Jeg har jo lyst på barn etterhvert, men når osv kan jeg dessverre ikke svare på. Det eneste jeg vet er at jeg ikke er klar for barn enda.

Hvordan ble du kjent med Sophie Elise?

Jeg har lenge visst hvem henne er så klart. Det startet med at vi hadde hverandre på Snapchat, og har snakket litt der, så spurte henne om vi skulle filme video sammen. Da sa jeg så klart ja. Vi har jo bare møttes et par ganger og hun er super hyggelig!

Vet du om ryktene om utroskapen til jentene i LA er sant?

Jeg vet hva som er sant ja..

Savner du å være bestevennen til Martine Lunde?

Vi er jo fortsatt venner og snakker sammen innimellom så det er ikke slik at jeg savner henne.

Hva syntes du om de andre bloggerne som var i LA og ryktene om de?

Jeg syntes det er helt greit å skulle dra på jenteturer og kose seg med venner. Utroskap syntes jeg ikke er greit og de ryktene der. Jeg liker personlig alle de som var i LA og er venn med alle sammen.

Hva ønsker du deg til jul?

Jeg aner faktisk ikke. Jeg har tenkt veldig lite på akkurat det! Ønsker meg kanskje noe fint til leiligheten min osv. Det skremmer meg egentlig litt at jeg sier det, for jeg husker så godt for noen år siden da jeg absolutt ikke ville ha noe ”voksengreier”.. Haha!

Hva var det morsomste dere gjorde i Egypt?

Jeg syntes hele turen var utrolig koselig og jeg likte å være på en liten ferie veldig godt. Men det aller beste syntes jeg var båttur og snorkling, det var helt fantastisk!

Anbefaler du å reise til Egypt?

Det var veldig fint der vi var hvert fall, i Sharm el sheikh. Det er en veldig turistby og var trygt sånn sett. Så om noen vil til Egypt hadde jeg anbefalt det stedet!

Har du noen gang besvimt? Hva skjedde?

Jaaa, jeg har besvimt en gang. Det skjedde faktisk i syden, da jeg klarte å sovne i solen og fikk solstikk. Det var ikke digg! Jeg reise meg ganske fort opp og besvimte på den varme sanden. Aner ikke hvor lenge jeg hadde sovet. Det er ikke bra overhodet å sovne på den måten i solen når det er super varmt. Man blir fort dehydrert!

Skal du kjøpe det nye sminke merke til Martine Lunde?

Jeg skal på lanseringsfesten, det er hvert fall planen. Jeg aner ikke om vi får palettene der, men jeg har så klart lys til å teste ut ja! Kanskje jeg kan lage en video av at jeg tester det? En helt ærlig video? Vil dere det?

Hva syntes du om selvbruningen og alt det som blir sagt om Sophie Elise?

Jeg har ikke fått testet den enda, men den er på vei i posten! Gleder meg faktisk til å prøve den for det er en del delte meninger om den, men jeg syntes den ser veldig fin ut. Så det blir spennende å se! Video på den også kanskje? Let me know!

 

 

24 kommentarer
    1. Hvorfor har du hele tiden sagt at utroskap er dårlig og alt det når typen din har vært utro selv? Du har alltid sagt at utroskap er noe av det kvalmeste som finnes og alt det men du er jo sammen med en som har vært utro før. Dobbelmoralsk much?

      1. Det som er kvalmende er hvordan du skriver «dobbelmoralsk much?» på slutten av kommentaren din. Hvordan i h****** er det dobbelmoralsk much når det ikke er hun som har vært utro? Kan hun ikke syntes at utroskap er dårlig selvom? Det er faktisk lov å tilgi.

    2. Kjøre Isabelle! Jeg lurer bare på hvorfor dere velger å støtte Egypt ved å reise der til da de ikke opprettholder menneskerettighetene og kvinner ikke har noe de skulle ha sagt. Kvinner der nede har absolutt null rettigheter. Jeg liker deg veldig godt å følger med på både YouTube og blogg. Ikke for å virke slem, men jeg bare lurer. Vet det er feigt å være anonym, men er bare slik at jeg ikke blir hengt ut av andre på noen som helst måte.

      1. 1. Det var Erik som overrasket meg med tur, jeg hadde vel egentlig ikke så mye jeg skulle ha sagt på hvor vi dro når alt var bestilt.
        2. Situasjonen er komplisert i Egypt, etter den arabiske våren da Egypts diktator ble felt trodde man ting skulle bli bedre. Men så ble det gjort et militærkupp i 2014 hvor strengere lover ble innført. Som mange kanskje har fått med seg foregår det demonstrasjoner mot regjeringen i Egypt nå om dagen.
        Jeg håper virkelig at kvinner i Egypt får det bedre og at det blir slutt på undertrykkelse, men det var ikke noe vi tenkte på da vi var der…Der vi var var det stort sett bare turister og alt var veldig turistvennlig.

        ❤️

      1. La vær å les da om du sliter med det. Hvorfor i alle dager skal bloggere ha spørsmålsrunde om de må svare så kort at man egentlig ikke får svar på spørsmålet engang? Latterlig!

    3. Elsker deg Isabelle❤️ og ja, det hadde vært morsomt med en video der du tester ut palettet til Martine:) Syntes det er veldig fint og vurderer kanskje å kjøpe også:))

    4. Hei, kan du hjelpe meg med ei skuleprosjekt? Du må berre filma deg sjølv når du drikk julebrus (Lerum) og sei “God Jul” og senda det til meg på insta: dominocute05 . Vær så snill <3 Det ville vært supert 😀 Eg og gruppa mi lager ei reklame om julebrus. Me har spørt mange kjendisar om dei kan hjelpa oss, men dei har ikkje svart enda. Og da tenkte eg at du svarer ofte her på bloggen din! Kan du svare på denne spørsmålet?; Kan du filma deg sjølv når du drikk Jule Brus (Lerum) og sei "God Jul" ? Eg vil ikkje trua deg til det, men det hadde vært supert <3

      1. Tror det har med at Mario Riera og Sofie har slått opp og Mario sa at han hadde funnet ut etterpå at hun hadde gjort noe av det værste han syntes et menneske kan gjøre mot et annet

    5. Hva mener du med at det er delte meninger om selvbruningen til SE? Jeg har kun sett positive tilbakemeldinger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg