Ukens spørsmål

Dere spør, jeg svarer

 

Tør du ha sex med Erik i Egypt? Der blir jo folk arrestert om man ikke er gift og jenter kan bli straffet om de blir voldtatt.

Det skal nok gå fint. Her vi bor er det veldig mye turisme og ganske chill. Jeg aner ikke hvordan det er andre steder i Egypt, for jeg har aldri vært her før. Derfor tør jeg ikke si noe på det. Vi bor jo på et veldig fint hotel og ting er ikke et problem akkurat her vi skal være når det kommer til sånne ting. Det at damer faktisk kan bli arrestert selv om de anmelder en voldtekt og ikke er gift er etter min mening dog helt forkastelig…

Er det mye drama blant dere bloggere? Eller gidder du ikke bry deg?

Jeg gidder ikke bry meg. Drama hater jeg! Men jeg tror nok det er litt mer ”krangling” og ”drama” enn folk ser. Alt blir jo ikke delt på blogger.

Gir du penger til veldedighet?

Det kunne jeg blitt mye bedre til.

Eier du noe fra Chanel?

Ja, jeg har en Chanel veske som jeg elsker!

Kan du pranke Erik oftere? Du er så flink til det haha.

Hahah jaaaa, det kommer helt klart flere pranker. Men sånne ting må planlegges! Hver gang jeg legger ut pranker er det alltid noen som blir sure på meg og mener jeg går for langt, men er ikke det meningen? Erik og jeg er jo selvfølgelig blitt enige om at vi kan pranke hverandre og har snakket om hva som ikke er greit. Legger uansett ikke ut noe han ikke vil, så da vet dere det!

Bodde du med Julie før du flyttet ut?

Nei, jeg bodde hos mamma. Julie bor hos pappa!

Har du noen gang vært sjalu mot Erik?

Nei ikke som jeg kommer på nå. Det er veldig lite sjalusi i forholdet vårt, noe som er veldig bra og veldig deilig!

Hvor mye tjener du på et annonse innlegg?

Det kommer an på hvor mye kunden vil ha på en måte og hvilke kanalen produkter skal deles på. Men det kan bli alt fra 15 000,- til 40 000,-.

Hvor mye tjente du i fjor? Søkte deg opp i skattelistene, stemmer det som står der? Hva syntes du om folk som søker deg opp og vet hvor mye du tjener?

Det er faktisk sykt mange som har søkt meg opp. Jeg ser jo fullt navn på alle 😉 Jeg kan si at det som står i skattelistene ikke alltid er riktig, men hos meg er det ikke langt unna tror jeg.

Hvor gammel blir du?

Jeg blir 23 i morgen.. Gammel haha!

Hvor mye penger bruker du på deg selv i mnd?

Føler jeg bruker ganske lite penger på meg selv egentlig. Jeg sløser sjeldent med penger og bruker bare penger på det jeg trenger!

Hva skal du gi Erik i bursdagsgave siden du fikk tur til Egypt?

Aaaaner ikke. Det blir vanskelig! Han har jo snart bursdag han også. Kanskje du har noen tips til meg?

Er du alltid like glad og energisk som du virker på videoer?

Hehe i videoer er jeg alltid litt mer gira osv, men det er ikke fake. Jeg blir glad av å lage videoer til dere!

7 kommentarer
    1. Dette er den fjerde gangen jeg skriver en gratulasjon til deg. Gratulerer med dagen.

    2. Hvor lenge skal dere være der? Og du er drit fin og snill elsker og se på videoene dine❤️Jeg har abonert

    3. Jeg skulle ønske jeg kunne tjene penger på sosiale media. Men jeg er så ekstremt sjenert og synes alt er flaut. Jeg sa opp jobben min tidligere i år fordi en av sjefene mine var en fullstendig gris, gikk først på meg, så venninnen min og så søsteren min. Og har slitt med å gå tilbake til vanlig jobb etter alt som skjedde rundt dette. Kunne du laget et lite innlegg med litt tips til hvordan man kan bygge opp litt følgere, og hvordan gå frem for å få litt annonse innlegg osv? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg