Ukens spørsmål

Du spør, jeg svarer

 

Hva syntes søsteren din Julie og Erik om at du legger ut lettkledde bilder?

Jeg vet at Erik ikke bryr seg i det hele tatt. Har faktisk ikke snakket så mye med Julie om akkurat det i det siste, men jeg regner med hun ikke bryr seg så alt for mye. Kanskje hun syntes det er litt kleint, men det syntes vel alle om søsteren sin osv.. I dont know!

Er du og Nellie blitt uvenner?

Vi er ikke uvenner.

Hvor mange ganger har du sex på en uke?

Haha, det aner jeg ikke og det finnes ikke noe fasit svar på det heller. Det er forskjellig fra uke til uke! Noen ganger kan vi ha det masse, andre ganger nesten aldri. Kommer litt an på.

Hvor mye penger har du på kontoen din?

Jeg har flere forskjellige kontoer. Har ikke alle pengene mine inne på brukskontoen min! På brukskontoen akkurat nå har jeg vel bare 5-10 000. På bedriftskontoen er det ganske mye mer, der er alle pengene mine.

Tjener Julie (lillesøsteren din) penger på YT og sosiale medier?

Ja, det gjør hun.

Liker du å ha sex med fremmede?

Haha altså, nei gjør jo ikke det. Det er aldri bra sex med noen man ikke kjenner føler jeg.

Vil du gifte deg med Erik?

Jeg har tenkt veldig lite på dette med ekteskap og det å gifte seg. Men man vet jo aldri. Aner ikke!

Hvordan reagerte foreldrene dine da du tok din første tatovering?

De visste det ikke først. Jeg tok jo min første da jeg bare var 17 år gammel uten lov fra mamma og pappa, og de fant det ikke ut med en gang heller. Men da de så det kunne de ikke akkurat si så veldig mye, gjort er gjort, men jeg tror nok hvert fall mamma syntes det var litt teit!

Dette var min første tatovering!

Hvorfor legger du ut lettkledde bilder?

Hvorfor ikke? Syntes det er kult å gjøre innimellom. Kropp er flott, uansett.

Hvor mye hat får du daglig? Hva syntes du om det?

Jeg føler egentlig ikke at jeg får så veldig mye hat, men noe er det så klart. Jeg får så sinnsykt mye mer positive kommentarer og det er de jeg prøve å lese og tenke på. Hat er bare teit og jeg syntes synd på mennesker som bruker tiden sin på å hate andre mennesker man ikke engang kjenner. La folk være i fred og gjøre som de vil, alle kan ikke være like. Da hadde verden blitt veldig kjedelig!

Har du vært deprimert? Hvordan ble du i såfall bedre?

Jeg har fått påvist symptomer på deprisjoner og angst av psykolog, og går fortsatt til psykolog. Jeg vet ikke hvor mye jeg ønsker å snakke om det, men jeg føler at alle dager er forskjellig. Det er viktig å huske på at det kun er en dårlig dag, eller dårlige tanker, ikke et dårlig liv – for det har virkelig ingen i Norge.

Hvordan får man seg kjæreste? Tips.

Haha aner ikke, som de fleste som følger meg vet slet jo jeg også veldig mye med det. Men jeg føler at man ikke skal tenke så mye på det, det kommer som regel når du minst venter det. Hvis det er en person du liker eller vil bli bedre kjent med så syntes jeg man så klart skal kjøre på og ta initiativ.

Koser du deg i Bergen?

Jaa, det er fint her.

Hvorfor er du rar?

Haha syntes du det? Det har jeg ikke svaret på dessverre.

Kan du ringe fansa dine?

Kanskje på en video snart, men jeg føler det egentlig er litt kjedelig å se på. Jeg har laget sånne videoer før!

Når kommer tusenfryd vloggen?

Snart, må bare redigere den. Planen er å få den ut rett før Halloween.

Hva pleier du å gjøre når du er alene?

Veldig mye forskjellig egentlig. Pleier å jobbe, se på tv, slappe av, sove. Jeg har ikke noe hobby som jeg holder på med når jeg er alene, det burde jeg finne meg!

Hvor ofte trener du?

Aldri…

Hva skal barna dine hete om du får barn? Gutt og jente navn.

Oj, jeg har null anelse. Det eneste jeg vet er at jeg vil ha unike navn som ikke alle heter og som er internasjonalt.

Skal du kjøpe den nye iPhone?

Har lyst til det, men hver gang jeg har vært i butikken så har det vært utsolgt. Kjipt! Får vente å se hvor lang tid det tar. Jeg vil jo ha iPhone 11 pro max.

15 kommentarer

Siste innlegg