Ukens spørsmål

DU SPØR, JEG SVARER

 

Blir du sjalu hvis Erik sender mld til vennene dine?

Nei absolutt ikke. Jeg vil at Erik og mine venner skal ha et bra forhold og være venner!

Når hadde du sist sex?

Ikke så lenge siden med tanke på at jeg har kjæreste, haha.

Hvor mye kostet leiligheten din?

Jeg kjøpte den for ca 3 millioner.

Kunne du hatt trekant med Erik, deg og en til?

Hmm jeg vet ikke. Da måtte vi isåfall hatt noen regler og snakket om det først.

Vil du ha barn etterhvert?

Ikke for øyeblikket. Det er ikke noe jeg tenker på nå!

Kunne du vært med på Skal vi danse?

Ja, lett.

Hvem heier du på i Skal vi danse?

Hmm, kanskje Isabel.

Ser du på ex on the beach?

Jaa, haha.

Hvem liker du best og minst på ex on the beach?

Vanskelig å si. Jeg vet jo hvor mye produksjonen klipper osv, men den jeg syntes har gitt best inntrykk var kanskje Terese. Den jeg har fått dårligst inntrykk av er nok Richard.

Favoritt sangen din akkurat nå?

Min egen sang som ikke har kommet ut enda!!! Jeg har laget en disstrack om meg selv, hvor jeg sier masse slemme ting om meg selv, men som er basert på ekte kommentarer. Jeg gleder meg (og gruer meg) masse til jeg skal legge den ut. Den kommer både på Spotify og med musikkvideo på YT.

Når kommer disstracken om deg selv ut?

Det er en 100 000 spesial, så den kommer med en gang jeg får 100 000 abonnenter på YT. Så om du vil den skal komme fort er det bare å abonnere og be alle du kjenner om å abonnere på kanalen min!

Tror du at du og Erik kommer til å gifte dere?

Veldig vanskelig å si!

Når skal du hoppe fallskjerm?

Snaart håper jeg. Jeg må ringe å få bestilt time asap.

Når gråt du sist?

For noen timer siden!

Hva er din hjerte sak?

Mobbing! Det er noe av det verste jeg vet. Jeg har jo skrevet en del om dette tema, samt laget et par videoer om det.

Hvordan hadde du reagert om lillesøsteren din hadde blitt forelsket i en jente?

Ikke noe annerledes enn om hun hadde blitt sammen med en gutt! I don’t care. Elsk den du vil, uansett kjønn.

Er du en sjalu person?

Nei, ikke noe mer enn det som er vanlig tror jeg.

Hva syntes du om Victoria Skau?

Jeg vet ikke, har ikke sett så veldig mye på henne og har heller ikke snakket så mye med henne.

Er det gøy å være kjendis?

Noen ganger, men det kan være litt slitsomt når det kommer til negative ting. Det er ikke noe hyggelig!

Har du lyst til å skrive bok?

Jeg har tenkt litt på det faktisk. Jeg har opplevd en del som jeg føler er litt for stort for å skrive om på bloggen og jeg har en del tanker om mye forskjellig som jeg ikke føler for å dele på for eksempel bloggen. Men vi får se, det blir nok eventuelt enda en stund til!

Bildene er tatt fra musikkvideo innspillingen av den nye disstracken mot meg selv som kommer. Det blir så bra! Husk å abonnere på YT kanalen min om du vil se den!

LINK TIL KANALEN MIN – TRYKK HER

3 kommentarer
    1. Du må legge ut at folk skal abonnere på Yt kanalen på insta/snap story? Legg gjerne en swap up👆🏻 Sånn at vi kan fortest mulig se sangen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg