Ukens spørsmål

DU SPØR, JEG SVARER

 

Hvem liker du best av Isabel Raad og Martine Lunde?

Nå kjenner jeg jo Martine best, så da må det bli henne. Men jeg digger Isabel, når jeg har vært med henne har hun overrasket meg utrolig. Hun er en veldig snill, støttende og morsom person!

Vil du ha barn med Erik?

Jeg vet faktisk ikke om jeg vil ha barn i denne verden.. Det frister så klart med en liten mini me, men jeg aner ikke. Det må i såfall bli en god stund til.

Har du noe kontakt med Sofie Nilsen?

Nei, veldig lite.

Hvor gammel var du første gang du hadde sex?

Jeg var 15 år gammel.

Skal du og Erik flytte sammen?

Det har vi ikke planlagt. Begge bor jo sentralt i Oslo, så det er ikke nødvendig med det første hvert fall.

Tjener du mest penger på bloggen eller YT kanalen?

Det kommer an på hvor jeg har flest samarbeid osv, men om det kun er snakk om klikk og visninger er det mest penger i YT.

Hva syntes du om folk som sprer rykter om deg og andre kjendiser?

Jeg syntes det er skikkelig teit, unødvendig og dårlig gjort. Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan lla folk være i fred og la folk dele det man selv vil! Folk kan faktisk bli utrolig lei seg.

Kunne du vært med på skal vi danse?

Ja, det kunne jeg faktisk. Det ser så gøy ut!

Hva er planene dine fremover?

Aner ikke, har svært få store planer fremover. Men er det en ting jeg lengter sykt etter så er det en syden tur, det må jeg få til snart!

Elsker du Erik?

Elsker er et veldig sterkt ord og jeg syntes det er veldig skummelt å si det. Erik og meg er fortsatt ganske ferskt så jeg har ikke begynt å si at jeg elsker han, men jeg er glad i han!

Hva er et godt forbilde for deg?

Jeg syntes at et forbilde burde være en person som ikke alltid er perfekt, for ingen mennesker er perfekte. Alle gjør feil og det er flott å ha en person man ser opp til som viser deg at ikke alt og alle er perfekte.

Når kommer neste video på YT?

I kveld, gled dere. Det blir en kul vlogg!

Du blogger veldig lite om dagen, har du vurdert å slutte og satse bare på YT kanalen?

Det har blitt vurdert veldig lenge!

Savner du ditt blonde hår?

Jeg savner det faktisk litt. Jeg skvetter fortsatt når jeg ser meg selv i speilet!

Er du kristen?

Nei.

Skal du på Gullsnutten?

Har ikke bestemt meg enda, men det er mulig jeg tar en tur!

Billie Eilish VS Ariana Grande?

Oj, den er veldig vanskelig for jeg elsker virkelig begge to. Klarer faktisk ikke velge!

Skal du ikke reise til syden i år?

Jo har så lyst. Må få det til i september eller oktober!

Hvilken klasse begynner lillesøsteren din Julie i?

Hun begynner i 8. klasse. OMG, ungdomsskolen..

Hva pleier du å gjøre når du kjeder deg?

Da pleier jeg som regel å bare se på tv, film eller jobbe. Jeg er jo så heldig og kan jobbe hjemme når jeg føler for det, så det blir ofte gjort når jeg ikke har andre ting å gjøre!

Hvem er din absolutt favoritt YTuber?

Hmm, det er mange jeg pleier å se på, men om jeg må velge en må det bli David Dobrik!

Hva slags prevensjon går du på?

Jeg går på p piller.

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

 

13 kommentarer
    1. Hva synes du om at typen din prøver seg på andre for kun et ligg? Han bruker “kjendisstatusen” sin for å få pult, ikke bare deg, men andre også. Han spør også om nudes bilder fra andre jenter som han bare har snakka med på sosialemedier

    2. Skvetter du når du ser deg i speilet av den LILLE forandringen du har gjort med håret? Du er da for svarte svingende fortsatt blond, det er bare en litt mørkere bunn og penere og mer naturlig.
      Jeez.. må være slitsomt å være deg hvis du reagerer sånn på en LITEN justering av hårfargen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg