Ukens spørsmål

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Har dere tjent noe penger på sangen nå? Hvor mye?
Vi har jo tjent penger på sangen, men jeg aner ikke hvor mye. Jeg har ikke fått noe penger enda, aner heller ikke når jeg får det haha.. Får jo også betalt for å opptre med sangen og slike ting!

Hvordan ser den nye leiligheten din ut?
Jeg har ikke kjøpt meg leilighet enda.. Men når jeg gjør det, kommer den til å se veldig fin ut! Jeg gleder meg masse.

Er det sant at du har hatt sex med over 20 personer?
Haha går det liksom rykter om det… Jeg har sagt før hvor mange jeg har hatt sex med og det er rundt 20 ja 🙂

Kan du fortelle hvor mye du pleier å tjene? Synets du det er hemmelig?
Jeg syntes ikke det trenger å være så veldig hemmelig, jeg har nevnt før hvor mye jeg har tjent osv, men det er så vanskelig med denne jobben. Det er så forskjellig fra mnd til mnd hvor mye jeg tjener. En mnd kan man tjene 150 000,- en annen kan man liksom tjene 30 000,-. Det gjelder vel egentlig alle som driver med blogg og YouTube!

Hva syntes du om at Julie ble hacket på TIKTOK?
Jeg syntes det er skikkelig teit. Heldigvis klarte hun å få den tilbake! Jeg ble faktisk skikkelig sur da det skjedde. Er det noe jeg misliker sterkt så er det folk som hacker og driver med slike ting. Det verste er jo at det var en ung jente som gjorde dette og latet som at Julie ga henne brukeren. Ikke kult!

Hvem var det som skrev ”Nå er det jul” sangen deres?
Det var en som heter Anders Nilsen.

Hva gleder du deg mest til i julen?
Jeg gleder meg masse til å feire sammen med familien! Elsker å ha alle sammen i samme rom og spise god mat.

Noen tips til å takle jente drama på skolen?
Bare ikke gidd, haha.. Om noen vil starte drama med deg og du ikke vil det så bare ikke bry deg og heller snu ryggen til! Vær heller med jenter som gir deg god energi, får deg til å le og får deg til å føle deg bra.

Hva likte du best med Fitjar/ Stord?
Folkene der, uten tvil! Det var rått. Gleder meg til vloggen derfra kommer ut, da får dere se!

Hvordan går det med deg for tiden?
Akkurat nå går det egentlig veldig fint. Det er mye som skjer, noe jeg elsker så jeg kunne ikke ønsket meg noe mer egentlig!

Hva syntes foreldrene dine om at du driver med blogg og YouTube?
De syntes det er kult, håper jeg haha.. Vi snakker egentlig ikke så veldig mye om det hjemme, men dem syntes det er veldig kult at jeg gjør det jeg selv ønsker og kan leve av det.

Hvem av folkene i sangen liker du aller best? Svar ærlig..
Jeg kjenner Agnete best så da må det jo bli henne, men jeg digger de andre helt sykt også! Rå folk.

Når gjorde du noe sist med leppene dine?
Det er faktisk snart 2 år siden, om jeg ikke tar helt feil. Mener å huske at sist jeg gjorde noe med dem var det mai 2017! Jeg skjønner ikke selv hvorfor det ikke går ut.

Er du i Bergen nå?
Nei, vi skulle bare ta fly derfra.

Skal du bo med en annen person når du flytter?
Planen er å bo helt alene.

Når syntes du det er passende å starte med sminke?
Jeg syntes man kan starte med sminke når man selv føler seg klar for det. Likevel syntes jeg man hvert fall kan vente til ungdomsskolen – hvert fall med å bruke foundation og slike ting hver dag. Maskara og blush av og til gjør jo ingenting tenker jeg. Jeg begynte ikke ordentlig med sminke før på VGS.

Kommer du til å fortelle oss at du har fått kjæreste med en gang du har det?
Kommer nok ikke til å gjøre det med en gang! Jeg vil jo se om det er noe som kan bli seriøst først! Også kan det jo henne at han ikke har lyst til å være så mye på bloggen og da må jeg respektere det. Men jeg vil jo så klart dele det med dere!!

Hva syntes du om barn som bruker BH som ikke har pupper?
Jeg var en av dem, haha.. Jeg syntes man skal få gjøre akkurat som man vil angående det. Har du lyst til å bruke bh, så kjør på!

Er du lei av din egen sang?
Man blir jo litt lei av å høre på samme sang om og om igjen når man  skal øve til et show osv, men nei – jeg er jo egentlig ikke lei av sangen vår. Digger den fortsatt 😉

Er du sjalu på Martine? Svar ærlig.
Nei egentlig ikke. Jeg er ikke sjalu og sur på henne liksom!

Hva sa foreldrene dine da du ville ta silikon?
I starten var mamma veldig negativ til det og sa jeg ikke skulle gjøre det, men jeg fortsatte å prate om det. Det endte med at jeg viste puppene mine til mamma og fortalte henne ordentlig om hvordan jeg følte meg og da åpnet hun seg litt mer om at jeg kunne gjøre det. Det er jo ikke sånn at jeg har digre pupper! Pappa fikk faktisk ikke vite at jeg tok det.. For det var på den tiden vi hadde veldig dårlig kontakt!

Ville du helst drept et menneske eller en hund?
Ingen av delene, men jeg må jo si hund..

Er du noen ganger usikker på deg selv?
Ja, veldig ofte faktisk.

Velger dere YouTubere når det skal komme reklame i videoene deres osv? Eller er det tilfeldig?
Ja, det kan man velge helt selv.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

14 kommentarer
    1. Elsker deg🥰
      Du e best❤️
      Har dei på Snapchat og elsker å se på deg❤️
      Du e drit flink🥰
      Og drit fin ass❤️

    2. Du er drit fin å kan du svare til bake å du har en kjempe fin sang steme Å JEG ELSKER YOUTUBE VIDOENE DINE 😭😭😭❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰😭😭😭😭😭😭😭

    3. -Føler du at enkelte mennesker kun er venn med deg fordi du har bra status?

      – har du fått høre/eller føler selv at du har forandret deg etter du ble kjent?

      -føler du at blogg og YouTube har forandret livet ditt? Både negativt og positivt? Isåfall hvordan?

      -om du måtte gitt alle pengene dine til en orginasjon hvilken orginasjon hadde du valgt?

      -vist du ser en på gata stå grine, hadde du gått hend eller valgt og late som du ikke så det å gått videre?

    4. ⓀⒶⓃ ⒹⓊ ⓅⓁⒾⓏⓏ ⒶⒹⒹⒺⒹ ⓜⒶⒸ Ⓟå ⓈⓃⒶⓅ? ᕼETEᖇ ᔕᕼEIᒪᗩ_2OO5

    5. Jeg er en stor faaaan og er like gammel som søstera de:) Har egentlig ingen spørsmål, men håper du tar med denne😘 hadde blitt sååå GLAD💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg