Ukens spørsmål

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

Har du en flørt?

Ja. hehehhe 🙂

Er du og Cornelia venner?

Hvem Cornelia? Jeg har ingen nære venner som heter Cornelia, så nei 🙂

Når hadde du sex sist?

Ikke så veldig lenge siden!

Hva syntes du om at Newa kalte Thea fra Paradise for hore?

Jeg har egentlig ikke brydd meg så veldig mye om den saken, så jeg vet ikke. Det er jo ikke greit å kalle folk for hore osv, men jeg tror folk overdriver og gjør saken mye større enn det den egentlig er.

Hvor mye kostet det å ta fillers og silikon i puppene?

Jeg aner ikke hvor mye jeg har brukt, det gidder jeg ikke regne på, men slike ting er veldig dyrt! Det koster mange mange tusen kroner!

Er du Marcus og Martinus fan?

Vil ikke kalle meg for en fan, men har ingenting i mot dem. To kjempe søte gutter!

Har du noen gang blitt sur på fansa dine?

Nei, men jeg blir litt irritert om folk kommer på døra mi hjemme og når folk ringer meg. Ikke gjør det plis!

Hvilken redigerings app bruker du?

Jeg bruker som regel bare VSCO.

Har du noen planer for sommerferien?

Faktisk ikke. Første gang i hele mitt liv at jeg ikke har planlagt reise i sommerferien.

Hva syntes du om strekkmerker, har du noen?

Det er helt normalt. Ja jeg har strekkmerker!

Har du lyst til å gifte deg?

En vakker dag ja, men ikke enda.

Hvordan går det med deg om dagen?

Det går helt greit. Jeg har en del å tenke på, men jeg kan ikke klage på hvordan jeg har det. Jeg har fantastiske venner og en nydelig familie. Love <3

Kan du ha morning og kvelds rutine video?

Har tenkt på det, men problemet er at jeg ikke har noe fast rutine om morgenen eller kvelden haha.

Hvordan ble du kjent med Agnetesh og Nellie?

Det var via YT eventer og felles venner. Så glad for at jeg har blitt kjent med dem! De er fantastiske <3

Hva var det siste du spiste?

Tortilla chips. Sitter å spiser det nå, mens jeg blogger og ser på serie på tv’en.

Kunne du blitt muslim?

Jeg tror ikke det. Jeg tror jo ikke på noen ting og er ikke i noen religion!

Når kommer Camp 71 på TV? Gleder du deg til å se?

Det kommer vell til høsten. Eksakt dato har jeg ikke! Jeg både gleder og gruer meg til å se, haha. For dere blir det nok døds morsomt å se på!

Kunne du datet en fan?

Jeg kunne jo helt sikkert det, men de fleste av mine fans er ganske mye yngre enn meg. Så da måtte det vært en voksen som var fan, haha.

Kan du lage ditt eget merch?

Jeg har såå lyst, men da skal det gjøres ordentlig og være døds kult. Skal ikke gjøre noe halvveis!

Hvorfor har du ikke åpen snapp hele tiden?

For da får jeg ikke fred. Har åpen snapp en gang i uken for å få inn spørsmål til ”ukens spørsmål” og det holder i massevis.

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

18 kommentarer
    1. DA DU SVARTE PÅ OM DU VILLE VÆRT MUSLIM SÅ SVARTE DU NEI. JEG ER SELV MUSLIM OG DA DU AKREV HØRTES DET UT SOM OM SU HATER MUSLIMER. ALLE I FAMILIEN LIKTE DEG OG HADDE ABONNERT DET TOK VEKK ABONNENT MEN JEG HAR IKKE TATT ABONNENEN BORT. JEG ELSKER DEG FORTSATT. LOVE YOU❤️❤️❤️❤️ Kan du please svare DENNE komentaren

      1. Jeg er muslim selv og jeg skjønner om du ble sur eller «irritert», men det kan hende du ikke skjønte hva Isabelle mener. Hun mener nok at hun ikke vil være muslim på grunn av ting… ikke spise svin, gå med hijab (noe hun selvfølgelig ikke må hvis man ikke har lyst til det), gå i moské og be 5 ganger om dagen… osv… Isabelle har nok ikke noe imot muslimer og hun har vært sammen med en selv:) «jeg er selv muslim og da du skrev hørtes det ut som om du hater muslimer» teknisk sett «hørte» du ingenting og for det andre at det hørtes it som Isabelle hater muslimer på grunn av det hun skrev… næ, ikke egentlig… mener ikke dette som personangrep hvis du tenker/tror d:)

      2. Hei jeg er også muslim men Isabelle var ikke no frekk det er som om jeg kunne spurt deg om du kunne bli kristen og du sa nei så det er egentlig ikke en grunn til å gjerne abonnementet ❤️❤️ Ly Isabelle

      3. Herregud! Hvorfor skal alltid dere true med og ikke følge, eller ikke ha et telia abonoment når noen har andre meninger enn dere??? Hun er ikke imot troen deres Pga hun ikke vil være muslim. Skjerp dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg