Ukens spørsmål

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

Hvordan går det med deg om dagen?

Med meg går det helt fint, jeg skal ikke klage. Nå har jeg jo akkurat kommet hjem fra en tv innspilling så jeg er litt sliten i kroppen og ønsker bare å slappe av, men jeg har det hel fint!

Var du sjenert de første gangene du hadde sex?

Ja veldig. Jeg turte ikke la noen se meg.

Kunne du blitt sammen med en som ikke var norsk?

Ja det kunne jeg.

Har du hatt klamydia før?

Jeg har aldri hatt klamydia.

Når syntes du man burde begynne med BH og string truse?

Jeg aner faktisk ikke. Når man selv ønsker det føler jeg! Jeg mener å huske at jeg hvert fall gikk på ungdomsskolen da jeg begynte med det fast, men utforsket litt med BH osv i 7. klasse.

Er du bestevenn med Amalie Olsen nå?

Haha nei vi er ikke bestevenner. Vi var på innspilling sammen og ble bare godt kjent med hverandre. Amalie er døds kul og jeg er blitt veldig glad i henne.

Syntes ikke du det er irriterende å bli spurt om så mye privat?

Det er ikke irriterende, men det er mye jeg ikke ønsker å svare på som jeg får spørsmål om. Jeg deler det jeg selv ønsker, når jeg vil det.

Hvordan var det på tv innspillingen til Camp 71? Hva måtte du gjøre?

Nå har ikke jeg lov til å dele noe innhold og ting som skjedde der, da får jeg en stor bot.. Jeg kan si så mye som at det var både helt fantastisk og veldig tungt. Mange lurer på når det begynner og det er i september tror jeg, hvert fall til høsten.

Hvordan hadde du reagert om lillesøsteren din ville være med på Paradise Hotel?

Om det var noe hun virkelig ønsket hadde jeg jo støttet henne.

Hvorfor kjøpte du ikke en større leilighet?

Fordi det er så dyrt her i Oslo sentrum. Pluss at denne størrelsen er akkurat passe for meg alene.

Hvem var han gutten på bildet? Fått deg type? (bilde som ble lagt ut på insta).

Nei, dette er kun en venn som heter Magnus. Vi var sammen på innspillingen til camp 71, der dette bildet ble tatt.

Hvilke norske You-tubere liker du å se på?

Jeg ser ikke fast på noen norske You-tubere, men jeg ser et par videoer her og der hvis det frister og hvis det er venner av meg.

Hvor mange ganger prøvde du å få lappen?

Jeg strøk faktisk 1 gang på oppkjøringen.

Hva liker du best og minst med leiligheten din?

Jeg liker best at den bare er min og at jeg kan gjøre hva jeg vil med den. Den er også veldig fin og stilig noe som passer meg veldig godt! Det jeg liker minst er kanskje at man kan se inn vinduet og at den er litt liten.

Hvilke blogger leser du?

Leser kun blogger av vennene mine og hvis det er noe spennende som skjer på en annen blogg. Leser ingen blogger fast, kun klikker innom de fleste på topplisten osv.

Når skal du hoppe fallskjerm?

I sommer er planen. Woho, gleder meg.

Har du tinder?

Ja, men jeg bruker det ikke haha.

Kan du ha flere meetups?

Har sykt lyst til det, men er ikke jeg som planlegger osv. Skal prøve å få det til! Jeg vil møte dere <3

Hvor mye drikker du i uken? Er du ute hver helg?

I det siste har det faktisk blitt en del. Det skjer liksom noe gøy hver helg som jeg bare må være med på haha..

Tjente du penger på å være med på Camp 71? Hvor mye?

Jeg fikk penger for å være med ja, men kan dessverre ikke si hvor mye jeg fikk pga kontrakter som er skrevet under på osv.

Hvor mange ganger i livet ditt har du flyttet?

Har flyttet ordentlig 4 ganger tror jeg.

Hvorfor legger du ut videoer på You-Tube sjeldnere nå enn før?

Altså det er bare den siste uken det har kommet færre videoer og det er fordi jeg har vært på innspilling. Til og med da kom det to videoer så jeg skjønner ikke at noen allerede kan mase på meg for det. Jeg blir faktisk litt irritert. Jeg gjør så godt jeg kan og er en av de i Norge som legger ut flest videoer på YT pluss har en blogg som oppdateres hver dag. Det er ikke bare bare 🙂 Jeg tenkte å filme videoer i dag eller imorgen så det kommer straks flere.

Når tok du piercing i navelen? Var det vondt?

Jeg var vel 14 eller 15 tror jeg. Det var så klart ubehagelig, men jeg syntes ikke det var direkte vondt!

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

25 kommentarer

Siste innlegg