Ukens spørsmål

Reklame | Nelly

LIGNENDE KJOLER – HER

LIGNENDE SKO – HER

 

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

Er det sant at du har en hemmelig kjæreste du ikke har fortalt oss om? Går rykter om det.

Jeg har ikke fått meg kjæreste nei. Jeg kommer uansett ikke til å dele noe helt enda 🙂 Jeg håper skjønner at om jeg får meg kjæreste vil jeg det skal være 100% ordentlig og ikke noe tull før jeg forteller det til dere, familie og venner.

Har du noengang vært intim med en gutt fra et annet land?

Ja, det har jeg.

Har du hatt sex med mer enn 10 personer?

Jeg skjønner ikke at alle er så opptatt av sex livet mitt. Jeg får seriøst masse spørsmål om sex hele tiden, haha! Dette har jeg faktisk svart på før på YT så kan jo si det her også. Svaret er hvert fall ja!

Gleder du deg til Pærra denne uken? Hvem håper du vinner?

Jaaa haha. Jeg håper to som fortsatt er på hotellet vinner. Det har jo ikke vært noen hemmelighet at jeg elsker hvordan Thea, Adrian osv har spilt. Jeg syntes likevel veldig mange der inne er verdige vinnere og fortjener å vinne! Neste uke er det nok mye ofringer og ting som skjer så vi får se hvem som står igjen til slutt. Hadde vært gøy å se Sofie og Thea i en finale!

Kunne du hatt sex på tv?

Det er ikke akkurat noe jeg ønsker å gjøre, haha. Så nei jeg kunne nok ikke det, men som absolutt alle sier ”man vet jo aldri”. Heldigvis kommer jeg nok ikke til å havne i en situasjon hvor jeg kan ha sex på tv igjen!

Har du noen gang stjålet noe fra butikk?

Da jeg var yngre ja. IKKE BRA!

Hvordan er det å lese hat kommentarer om seg selv?

Det er vondere enn folk tror. Det stikker litt i hjertet når man leser mye dritt om seg selv! Har dog lært meg å ikke ta meg nær av det, men det er ikke bare bare. Heldigvis får jeg mye mer positivt som jeg setter pris på og bryr meg mye mer om <3

Var du flink på skolen, hva syntes du om skolen?

Jeg var veldig flink på barne og ungdomsskolen. VGS kan jeg ikke akkurat skryte av. Jeg ble så lei av skolen og syntes mye av det man må gjøre og lære på skolen kanskje er litt unødvendig. Syntes også mange lære metoder er helt på jordet! Alle lærer ting på forskjellige måter og det er ikke alle som klarer å sitte i ro og høre noen snakke og skrive av bøker. Jeg lærer for eksempel mye mer i praksis.

Kan du ta tatovering når du får 100 000 abonnenter på YT?

Heheh jeg er skikkelig innstilt på at jeg ikke skal ha noen flere tatoveringer. Hva skulle jeg eventuelt tatovert da? Forslag?

Ser vi deg mer på TV skjermen dette året?

Ja, det blir litt tv fremover. Men som alltid i denne bransjen kan jeg ikke fortelle hva enda!

Favorittsang atm?

GOOD AS HELL av Lizzo. Old is gold og jeg får en så god følelse av den sangen!

Bruker du bare merkeklær?

Neinei absolutt ikke.

Skal du på finalefesten til Paradise Hotel?

Nei har ikke planer om det.

Hva syntes du om Amalie Olsen?

Når jeg har møtt henne har hun alltid vært veldig hyggelig og søt<3

Hvordan er forholdet till familien nå som du har flytter alene?

Det er fortsatt veldig bra. Mamma og jeg er bestevenner på Snapchat (haha) og snakker sammen hver eneste dag.

Skal du på Ariana Grande konserten i oktober?

Har ikke planlagt det, men det frister. Digger Ariana!

Får du ruller på magen når du sitter? Fett liksom?

Jaa haha. Det gjør vel de fleste!

Kan du reise på tour rundt omkring i Norge?

Åååh det hadde vært så gøy. Kunne veldig gjerne tenke meg det! Hvilen byer bor dere i? Legg gjerne igjen en kommentar.

Har du noen tips til ungdommen om livet osv?

Hmm vanskelig. Det beste tipse må nok bli å stole på deg selv og være deg selv. Du er bra nok som du er uansett og det er helt menneskelig å gjøre feil innimellom! Ta sjanser og følg drømmene dine, det er viktig. Du kan nå så langt du ønsker, det er bare å kjøre på!

Er du en sjalu person?

Nei egentlig ikke. Sjalusi kan være en så farlig ting..

Er det sant at du takket nei til Farmen kjendis?

Fikk ikke spørsmål, så det stemmer ikke!

LIGNENDE KJOLER – HER

LIGNENDE SKO – HER

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

46 kommentarer

Siste innlegg