Ukens spørsmål

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

Snakker du om sex med foreldrene dine?

Det er ikke noe vi snakker om så veldig ofte akkurat, men jeg blir ikke flau over å snakke om det og kan gjerne ha en samtale med både mamma og pappa om det. Det er jo helt naturlig!

Er du fortsatt glad i Martine Lunde?

Ja det er jeg.

Har du noen gang angret på at du har hatt sex med noen?

Ja jeg har jo det, haha.

Hva syntes du om Sofie fra Paradise?

Jeg har jo møtt henne og snakket med henne i virkeligheten og da var hun veldig hyggelig 🙂 Jeg vet veldig godt hvordan ting kan fremstilles på tv og jeg har jo fått med meg hva som står på gossip sider. Det er ikke akkurat så veldig mye hyggelig, noe jeg syntes er veldig synd nettopp fordi jeg vet hvordan ting kan fremstilles. Vi ser faktisk bare 45 minutter av en hel dag, gaaaanske mye blir klippet bort.

Hvor mye penger brukte du til sammen på alle de nye designer veskene dine?

Jeg har ikke så veldig lyst til å si det, men det var mye mindre enn om jeg hadde kjøpt de helt nye!

Er det helt slutt på ”Isabelle og Martine” kanalen?

Den er fortsatt oppe og det går an å se videoene våres fortsatt. Enn så lenge har vi våre egne kanaler!

Hvorfor har du egentlig ikke kjæreste? Du er perfekt<3

Haha, tusen takk det var veldig hyggelig <3 Vanskelig spørsmål. Jeg tror egentlig det er min feil, er veldig dårlig til å ta initiativ og slippe folk inn. Tør liksom ikke, haha..

Hvorfor bruker du ikke bh?

Syntes det er veldig ubehagelig egentlig. Jeg syntes også det er veldig fint å ikke bruke det!

Hva er viktigst for deg her i livet?

Familien min og mennesker jeg bryr meg om.

Er du konfirmert?

Jaa, det er jeg faktisk. Borgelig da! Her er bilder fra konfirmasjonen min.

Hvordan har det vært å flytte hjemmefra og bo alene?

Jeg syntes det har vært helt fantastisk. Trodde helt ærlig at det kom til å bli litt flere utfordringer, men det har gått super fint!

Hva syntes du om James Charles, Tati og Jeffree Star saken nå?

Som jeg sa fra starten av så burde man ikke dømme, hate eller kommentere på kun en side av saken. Det finnes alltid tre sider av en sak og det skal man aldri glemme! Jeg syntes det er veldig synd at to personer på over 30 år skal gå så imot en 19 åring offentlig og få hele verden til å hate James. Greit nok at man driter seg ut og gjør feil, da sier man unnskyld og lever livet videre. Kjendiser og offentlige personer er mennesker med følelser de også. Bare tenk deg om noen hadde skrevet en stygg ting til deg, du hadde blitt lei deg eller hvert fall tenkt på det – forestill deg da at hele verden ”hater” deg. Ufff…

Hvilke redigerings program bruker du?

Til videoer bruker jeg iMovie.

Hvordan takler du hat kommentarer og hva syntes du om haters?

Jeg syntes selv at jeg takler det veldig bra og har lært meg og ikke bry meg om det. Det at folk hater og skriver fæle ting på nett er noe jeg misliker sterkt og hadde vært flau om noen av mine venner for eksempel hadde holdt på sånn.

Du gidder aldri ta med spørsmålene min, hvorfor det?

Jeg svarer på spørsmål hver eneste uke og da får jeg veldig mange like spørsmål og ting jeg føler jeg svarer på hele tiden. Om jeg ikke svarer på akkurat ditt spørsmål er det nok fordi jeg har svart på det flere ganger før og da er det bare å gå i arkivet mitt og lese gamle ukens spørsmål.

Pleier du å låse døra når du er hjemme?

ALLTID. Spesielt siden jeg får veldig mange folk på døren, noe jeg syntes er skummelt, respektløst og utrolig plagsomt!

Skal du lage merch?

Jeg  har veldig lyst, men da vil jeg at det skal gjøres 100% og at det skal se skikkelig bra ut. Hadde du kjøpt merch av meg??

Er det flaut når familien og venner ser på videoene dine?

Jeg syntes det er flaut og ubehagelig når folk ser på videoer mens jeg er i rommet, eller leser bloggen min mens jeg sitter ved siden av for eksempel.

Er du ikke god venn med Carina Talling?

Jooo, jeg digger Carina! Synd hun bor i Bergen 🙁

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

35 kommentarer

Siste innlegg