Ukens spørsmål

Reklame | Nelly, junkyard

LIGNENDE SKO (SVARTE) – HER

LIGNENDE SKJØRT – HER

Mitt skjørt er fra Junkyard. RABATTKODE ”ISABELLEE20” gir deg 20% rabatt ved kjøp over 500kr hos Junkyard.no.

 

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

Har du brukt opp Paradise Hotel pengene som du vant? På hva da?

Nei det vil jeg ikke akkurat si. De pengene har vært på sparekontoen min helt siden jeg fikk pengene og nå har jeg mye mer penger på den kontoen. Jeg tar noen ganger penger derfra, men jeg har alltid hatt over det beløpet jeg vant på sparekontoen.

Du har sagt at du tjener mer på YouTube enn blogg. Hvor stor forskjell er det?

Som jeg har sagt så kommer det så klart an på hvor mye annonse avtaler jeg har og hvilke kanaler. Men det er mer penger på klikk og visninger på YouTube enn på bloggen. Så om jeg 1 mnd ikke skulle hatt noen samarbeidsavtaler tjener jeg mer på YouTube. Jeg legger jo ut masse videoer på YouTube og får mange visninger så det er en del mer penger.

Er det noen du har en flørt med akkurat nå? Svar ærlig..

Hahah kanskje.

Hvem er dine bestevenner på Snapchat?

Sorry, men en som ikke kan være på bloggen hehehe..

Mamma på første plass haha.. Så  har vi Agnete, kusina mi, Nellie, Katrine min bestevenninne, Martine Lunde og en annen venninne som heter Miriam!

Hvem liker du minst på Paradise i år?

Oj jeg aner faktisk ikke. Jeg liker ikke å dømme slik fordi jeg vet hvor mye som faktisk blir klippet bort av programmet!

Hva syntes du om hijab? Kunne du brukt det selv?

Har egentlig ingen store meninger om det. Om noen har lyst til å bruke det så værsågod! Det påvirker ikke min hverdag om noen velger å bruke det. Folk må få gjøre akkurat som dem vil. Jeg er ikke troende så jeg kunne nok ikke begynt å bruke det hver dag, men jeg kunne helt klart prøvd det en gang. Bare for å se hvordan det er 🙂

Hvor mange ser dine mystories?

Det varierer, men mellom 50 000 – 100 000 når jeg legger ut en del ting. Jeg havner jo ofte på utforsk siden så jeg har hatt over 500 000 seere faktisk.

Legg meg til på Snapchat: isabelleeriksen

Hva syntes du om jenter som ikke får lov til å ta utdanning rundt omkring i verden?

Det syntes jeg er helt forferdelig. Verden er et urettferdig sted!

Kunne du farget håret ditt brunt igjen?

Ja, men ikke enda tror jeg. Jeg har faktisk tenkt på det! Det er såpass vanskelig å farge håret blondt fra brunt så jeg må være helt sikker på at jeg vil ha det brunt da. Det er jeg ikke enda!

Er alkohol farligere enn hasj? Hva tror du?

Jeg aner ikke, jeg vet ikke nok om noen av delene. Men jeg tror begge deler er farlige på forskjellige områder!

Hvordan var det å ryke ut av Paradise Hotel?

Ikke noe gøy, det er det nok aldri for noen haha. Inne på Paradise havner man i en syk ”boble”..

Hvordan ble du så kjent på YouTube?

Jeg hadde jo før min egen kanal en stor kanal sammen med Martine. Jeg jobber også ekstremt hardt med kanalen min nå og legger ut masse videoer, så det er ikke helt uten videre! Hardt arbeid lønner seg.

Hva er det beste med å være blogger og YouTuber?

Dere og at jeg kan dele ting jeg syntes er viktig og ikke minst hjelpe andre!

Hvor vasker du klærne dine? Det er jo ikke vaskemaskin i leiligheten din?

Er vaskekjeller her så bruker den. Perfekt for meg som bor alene og som ikke vasker klær så veldig ofte!

Hva tror du vennene dine mener om deg?

Jeg håper jo de syntes jeg er en snill person og en gledesspreder. Jeg har ikke hørt noe annet hvert fall. Jeg kan også være litt care noen ganger, eller det kan virke som jeg er det – men så er jeg egentlig ikke det. De som kjenner meg godt vet at jeg alltid bryr meg om mine nærmeste. Jeg snakker veldig lite og hater å snakke om meg selv, så mine venner vet at de som regel må spørre hvordan det går hahaha.. Teit I know!

Liker du å møte fans?

Jaaa, elsker det!

Hvordan går det med deg for tiden?

Litt opp og ned vil jeg si. Det er mye tanker jeg dealer med, men jeg har det veldig bra som regel!

Kan du kinesisk?

Jeg kan faktisk et par ord på kinesisk!

Hvorfor lever du?

Fordi mamma og pappa lå sammen. Sorry, ikke mitt valg!

Har du noen gang hatt selvmordstanker?

Jeg vil ikke si at jeg har hatt det, men jeg har helt klart hatt dager hvor jeg hater livet og ikke skjønner hvorfor jeg er her..

Hva syntes du er positivt og hva er negativt med at barn skulker skolen for miljøet?

Jeg syntes det er bra at det var så mange som brydde seg og bryr seg om miljøet, det er et stort problem! Men jeg tror også at det var ekstremt mange som bare dro på streiken for å ikke dra på skolen, noe jeg mener er feil. Lurer på hvor mange som hadde møtt opp om det var fri fra skolen fra før av.

Har du brukket noe før?

Aldri.

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

14 kommentarer
    1. Hva synes du om at folk går bak besteveninnen sin rygg og baksakker. + sier til alle untatt den personen at hun ikke vil være venn med deg mere

    2. Hei, tror du leste av bvlista på Snapchat feil hahah. Den går bortover og ikke nedover som vil si at nellie er på 2., h*n som er anonym på 3., Katrine på 4., osv

      Liker å lese bloggen din😊😊

    3. Eg elsker deg kan du plis lese dete på YouTube kanalen din eg heter melinde kan du plis 💕lege meg til ven på snap og kan du laga sin ringer fæns og nomere mit er 90248382 de er greit vis du leser dete på YouTube så kan du sei alt de eg skriver eg elsker deg eg heter melinde og eg heter melinde fylkesnes på snap elsker deg kan du lese dete på på ein av YouTube kanalen din plis elsker deg ❤🔥🔥💕💜😙🐶😍😂😭😙😘😢💚💜💙❣💛❤❤❤

    4. Det du sa om elever som kun er med I streik pga fri fra skolen; Om jeg skal være ærlig synes jeg det er litt teit å si det, og å ha fordommer (som jeg vil kalle det) mot ungdommene som faktisk møter opp på et så bra og viktig opplegg som dette. Uansett hvilken grunn de har for å gjøre det, er det like mye til hjelp for miljøet og for å få opp øynene til politikerene. De er jo tross alt barn og de må jo få gjøre så godt de kan.

    5. Det du sa om elever som kun er med I streik pga fri fra skolen; Om jeg skal være ærlig synes jeg det er litt teit å si det, og å ha fordommer (som jeg vil kalle det) mot ungdommene som faktisk møter opp på et så bra og viktig opplegg som dette. Uansett hvilken grunn de har for å gjøre det, er det like mye til hjelp for miljøet og for å få opp øynene til politikerene. De er jo tross alt barn og de må jo få gjøre så godt de kan.

      1. Jeg svarte bare på spørsmål som jeg fikk. Er vel ikke feil, Martine vant selve Paradise Hotel ja. Pengene vant begge to – Martine 50k, jeg resten så delte vi etterhvert som vi begge avtalte 🙂

        1. Elsker deg plisssss svar hadde død du er serr det største idol snakker om deg hele tiden du er søt kul modig som tør å ha uten sminke lyyyyy❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤!!!!!!!!

    6. Elsker deg plisssss svar hadde død du er serr det største idol snakker om deg hele tiden du er søt kul modig som tør å ha uten sminke lyyyyy❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤!!!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg