Ukens spørsmål

Reklame | Nelly

LIGNENDE JAKKER – HER

 

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

Tjener du og Martine Lunde fortsatt penger på deres YouTube kanal?

Ja, men det er ikke så veldig mye haha.

Er du ikke venn med Sofie Nilsen? Hun skrev at dere ikke hadde kontakt? Er det drama?

Jo vi er venner. Men ikke bestevenner og vi snakker ikke sånn kjempe mye sammen!

Hva syntes du om at Sofie røyk ut fra Paradise Hotel?

Jeg syntes det var helt greit. Sånn er spillet!

Hvem håper du vinner Paradise Hotel i år? Vet du hvem som vinner?

Jeg har hørt noen rykter om hvem som vinner, men det er ikke noe jeg har fått bekreftet og vet for sikkert. Jeg håper Thea kommer langt og kanskje vinner 🙂 Elsker hvordan hun spiller.

Er du god venn med Isabel Raad siden dere var sammen i helgen?

Vil ikke si at vi er venner, men bekjente med felles venner. Alltid hyggelig å møte på henne!

Har hørt rykter om at du holder på med noen, kan du være ærlig å svare nå?

Kommer til å dele slike ting når jeg selv ønsker! Men så rart at det går et sånt rykte rundt, haha?

Hvor mye penger bruker du i mnd?

Det er veldig forksjellig. Jeg vet egentlig ikke. Kanskje mellom 20-30 000.

Hva syntes du man burde gjøre for miljøet?

Det er så utrolig mye man kan gjøre for miljøet. Jeg skulle ønske jeg selv var mye bedre til å tenke på miljøet, selvom jeg føler jeg gjør en del. Noe man kan tenke på er jo å for eksempel droppe sugerør, pose på butikken og unødvendig bruk av slike ting. Kollektiv transport kan man ta, isteden for å ta taxi og kjøre bil. Gjør alle litt, så hjelper det mye!

Liker du best å henge med andre bloggere og YouTubere eller ikke?

Det kommer an på. Jeg er bedre venn med folk som er YouTubere enn bloggere. Men jeg syntes det er utrolig deilig og henge med vennene mine som ikke driver med det samme som meg!

Hva gjør du akkurat nå?

Akkurat nå sitter jeg i sofaen, har Gossip Girl på skjermen og skriver til dere.

Hva er det rareste spørsmålet du noen gang har fått på ukens spørsmål?

Oj, jeg får så utrolig mye rart hver eneste uke. Jeg syntes det er litt rart hvor mange spørsmål jeg får om sexlivet mitt og når jeg for eksempel hadde sex sist.

Har du noen gang hatet på noen på internett?

Ikke som jeg kan huske 🙂

Hvordan vet du hva du skal blogge om?

Det kan være veldig vanskelig til tider, men det kommer som regel bare til meg og jeg skriver jo veldig mye om det jeg gjør også. Jeg tar også mye inspirasjon fra andre steder på Internett!

Hva ville du bli da du var liten?

Tror jeg ville bli det samme som alle vil når man er ung. Politi, lege, popstjerne og alt det der haha.

Er du lei av alle falske rykter som går rundt?

Jaaa, kan ikke folk slutte å lyve om andre mennesker? Er så lei av falske rykter, det er ikke noe snilt eller koselig i det hele tatt.

Er du uvenn med noen akkurat nå?

Nei det er jeg ikke.

Har du lyst til å studere mer?

Ikke med det samme. Men man vet jo aldri!

Hva syntes du om venner som glemmer andre når man får kjæreste?

Det syntes jeg helt ærlig bare er tragisk. Er det en ting jeg ikke skal så er det å glemme vennene mine når jeg får kjæreste!

Leser du alle kommentarer du får på Youtube?

Jeg prøver å lese alt som kommer inn, men det er veldig mye. Jeg henger ganske mye i kommentarfeltene med en gang jeg laster opp videoene, så om du vil ha svar osv må du være en av de første til å se og kommentere videoen min.

Hvor er perle spenna di fra?

Min er kjøpt på The well faktisk, da jeg var der forrige uke. Finnes sikkert veldig mange andre steder også!

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

22 kommentarer
    1. Hei, jeg har blitt skikkelig stor fan av deg. Men jeg føler at du gir mer oppmerksomhet til de som lager fanbruker av deg. Jeg kan ikke lage fanbruker nå av deg fordi så mange har lagd det. Jeg bare lurer på om du fortsatt er glad i meg og de andre som ikke lager fanbruker av deg?🙁 Og jeg synes du er veldig pen foressten 😍😍😘😘 skulle ønske jeg var som deg😘

    2. For eksempel når vi skal til mat butikken da pleier vi og ha med miljøposer hjemmefra for da sparer vi penger og det er bra for miljøet.

    3. Heei, Isabelle❤️Jeg må bare inn rømme at kver kveld jeg skal legge meg må jeg bare gå innom bloggen din og lese!😍Det er alltid kos og lese bloggen din🥰Jeg synest du er kjempe kjempe snill og jeg elsker deg både på yt og på bloggen din💜Ikke stopp med det!!☺️🤪

      1. Har egentlig ikke lyst i tilfelle jeg tror feil, pluss at det ikke er lov å dele slikt. Vil ikke få ”kjeft” fra noen 😀 Om det er sant det jeg tror og deler det, kan jo faktisk de som vinner få skikkelig problemer om det skulle begynne å gå et rykte rundt. Vet heller ikke 100% prosent sikkert!

    4. Slutter du ikke med youtube alikavell
      Det komer jo videoer❤️😍💚

      1. Altså om du snakker om den videoen hun la it så så du den vertfall ikke ferdig! Haha hun sa jo at det var aprilsnarr😂😂haha pinliiiig

    5. Hvor høy er du Isabelle, du ser så høy ut❤️ Elsker deg, det er mitt forbilde❤️ Love you❤️

    6. Jeg er en sikkelig stor fan av deg!😘Og du burde ha mange fler abonnenter enn det du har! Men du har fortjent det du har også da,😘😚jeg er sikkelig stolt av at du aldri gir opp💞er verdens største fan!!!!!har så sykt lyst til og møte deg!😭😍Da hadde jeg begynt og grine sikkelig mye😘Håper du leser denne kmt😍😍😍😍hadet😢😘

    7. Hvordan har kostholdet vært det siste året? Fått en sunnere livsstil eller, det gløder over deg 😍❤️ og du ser Sund og frisk ut!!!111

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg