Ukens spørsmål

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

Kjekkeste og peneste inne på Paradise Hotel akkurat nå?

Kanskje Adrian og Sofie!

Har du tenkt til å ta botox når du blir eldre?

Kanskje. Jeg kommer sikkert til å gjøre det om jeg ønsker det når jeg er eldre. Men har ikke vurdert å gjøre det enda, for øyeblikket har jeg jo ikke noe botox.

Angrer du på at du ga bort de 250 000 kronene til Martine og Aleks?

Hæ nei?? Jeg ser ikke på det som om alt det var mine penger. Vi vant 100 000kr hver bare at jeg fikk de på kontoen fordi det var slik det ble i spillet.

Er søsteren din Julie singel?

Jeg tror det.

Har du sendt naken bilder noen gang?

Ikke sånn ordentlig haha. Har aldri liksom sendt et nakenbilde til en gutt, men har køddet med venninner osv.

Tjener du mest på bloggen eller YouTube?

Det kommer an på hvor jeg har mest reklame osv den måneden, men om jeg kun skulle levd av klikk og visninger så er det mye mer penger i YouTube.

Hvorfor er du ikke med på bloggerne?

Fordi de ikke vil ha meg.

Når merket du for første gang at du var forelsket?

Jeg vet egentlig ikke om jeg har vært ordentlig forelsket, haha. Men eksen min som jeg hadde lengst forhold med er nok den jeg har vært mest forelsket i og da var jeg 15 år gammel.

Har du lyst på kjæreste?

Både og. Klarer meg fint som singel, men hadde jo vært koselig med en type.

Hva syntes du om muslimer?

Jeg har ingenting imot noen som helst religion.

Om du får deg type, kan du dele det med en gang?

Det kommer nok an på hvem det er. Om han ønsker det eller ikke!

Hvorfor elsker du Billie Eilish?

Jeg elsker personligheten hennes og hvor snill hun er. For litt siden satt jeg nemlig på YouTube og da poppet det masse videoer av henne opp og jeg ble sittende å se på, digger henne haha!

Hvorfor har du ikke hatt kjæreste på fire fem år?

Fordi ingen vil ha meg.

Har du noen gang vært i en ubehagelig situasjon når gutter prøver seg på deg?

Ja det har jo skjedd det!

Skal du få skilpadde?

Har sååå lyst, så vi får se.

Kan du fortelle litt om russetiden din?

Haha har skrevet litt om det før, men jeg var jo faktisk russ 3 ganger – ikke å anbefale.

Bilderesultat for isabelle eriksen russekort
Hahha dette var russekortet mitt.. Sykt flaut faktisk! Ikke originalt i det hele tatt.

Hva gjør du akkurat nå?

Akkurat nå fikk jeg besøk av Julie, hun kjedet seg så da var hun hjertelig velkommen hit.

Hvordan ble du så flink med sminke?

Har seriøst lært alt jeg kan på YouTube!

Er det sant at du skal operere nesen din tynnere?

Nei hæ? Hvor har du hørt det? Jeg elsker nesen min!

Hva er det vondeste som noen gang har skjedd deg?

Det må nok bli silikon operasjonen, det var helt forferdelig. Jeg hadde jo null smertestillende i kroppen fordi jeg kastet opp alt. I det øyeblikket angret jeg på at jeg hadde gjort det og bare ønsket å dø haha.. Uff!

Hva syntes du om at det er så mange rykter der ute?

Jeg syntes det er utrolig teit. De som sprer rykter er noen fæle mennesker!

Var du noen gang flau over at du ble mobbet?

Jeg var jo på en måte det. Jeg ville jo ikke være hun som ble mobbet!

Syntes du det er flaut å svare på spørsmål om sex?

Egentlig ikke, men det er veldig mye jeg velger å ikke svare på. Får helt sykt mye rare spørsmål om sex og mitt sex liv som aldri havner på bloggen.

Tips til å få en gutt til å like deg?

Hmm, der er nok jeg like dårlig som deg hehe.. Men kanskje gi han litt ekstra oppmerksomhet og SMIL masse!

Hva er det rareste du har gjort på fylla?

Oj det er mye..

Hva vil du helst bli kalt av pressen? Blogger, Influencer eller Paradise – Isabelle?

Ikke det siste 🙂

Skulle ikke du slutte med YouTube?

Neinei, til alle som enda ikke har fått det med seg. DET VAR APRILSNARR! Elsker YouTube og kommer ikke til å slutte med det.

Er du stolt av å være fra øst?

Syntes ikke det er noe galt det.

Har du noen planer for sommerferien?

Nei faktisk ikke. Det eneste jeg vet er at jeg vil reise, men ingenting er planlagt!

Hvilken parfyme bruker du?

Akkurat nå så bruker jeg en fra Boss.

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

20 kommentarer
    1. Det var ganske mange spørsmål jeg kunne ikke orket å svare på så mange som deg å har du funnet kamerae dit nå håper det da PS elsker deg av helle mitt hjerte du er best jeg har ikke noe bedre å se på deg du er best love you<3❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Du er mitt idol Isabelle å hvis du ikke finner kamerae dit skal du kjøpe et nytt håper ikke det da

    2. Bruker du aldri bh?
      På alle bildene av deg i t-skjorte synest nipplene dine veldig, men skal ikke klage😉

    3. Bruker du aldri bh?
      På alle bildene av deg i t-skjorte synest nipplene dine veldig, men skal ikke klage😉

      1. Heiii♥️♥️Jeg elsker deg og yt-kanalen din!!!!’ Ivertfall så elsker jeg å se på dine videoer sammen med Julie og ikke med henne🏓🏓😂😂♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💦💦💦💦💦 du er den beste yt-Beren som finnes!! Alle som skriver hate kan bare pisse og gå å legge sæ

    4. Jeg tenker å ta silikon i puppene, så jeg lurte på om du kunne snakke mer om din erfaring med silikon i puppene, liksom hvordan operasjonen var og hvor vondt det gjorde. Fikk du hardere pupper, hva kosta det osv.

    5. Føler du selv at du er litt godt i hold i forhold til resten av bloggerne på topplista eller er du fornøyd med vekta di?😅

    6. Hei! Har prøvd å leite om du har skrevet hvor du har kjøpt alle parykkene dine men kan ikke finne noe desverre? 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg