Ukens spørsmål

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Hvor mye penger har du tjent på sangen deres nå?
Jeg aner ikke haha.. Jeg har ikke fått noe for det enda!

Når hadde du sex igjen etter at du ble voldtatt?
Jeg angrer litt på at jeg fortalt dette på YouTube kanalen min siden jeg får så mange spørsmål om det. Jeg er også veldig glad for at jeg fortalte det og at mange andre kan ”lære” av det. En voldtekt trenger ikke nødvendigvis være en helt syk historie! Det går helt fint med meg og tenker sjeldent på dette og syntes det er litt ”teit” å snakke om. Menmen, jeg skjønner at folk er nysgjerrige nå som jeg faktisk har delt det med verden. Jeg hadde sex igjen samme året, med han som i dag er exen min.

Hvordan fikk du så langt hår?
Det er fake, haha.. Har satt inn tape extensions.

Hvem syntes du er den dårligste YouTubern i Splay?
Du, jeg aner faktisk ikke. Det er veldig mange YouTubere i Splay som jeg ikke aner hvem er og jeg følger nesten ikke med på noen norske YouTubere (av en grunn haha). Så dette kan jeg dessverre ikke svare på!

Hvilken blogger i Norge liker du minst?
Hmm, det må være noen jeg aldri har hilst på før.. De bloggerne jeg har hilst på til nå har vært hyggelige alle sammen, det er ingen som har gitt meg et veldig dårlig første inntrykk! Jeg er en person som heller ikke liker å dømme eller snakke om folk jeg ikke kjenner. Men det er mange bloggere i Norge jeg tror jeg ikke kommer til å klikke med og/ eller bli venn med.

Ribbe eller pinnekjøtt på julaften?
Jeg liker begge deler, men vi pleier alltid å ha ribbe.

Dro du å Martine sammen på festen i går? Eller møttes dere bare der?
Vi møttes der! Det var en tv3 fest så de fleste fra Paradise osv var der.

Hvor mange seere har du på Snapchat?
Det er veldig forskjellig. Jeg har jo faktisk hatt opp til en halv million på snappen min. Men til vanlig ligger det på rundt 30 000.

Hvor vil du bo? Hvor ser du på leilighet?
Det er ikke så nøye for meg, så lenge det er i nærheten av alt mulig egentlig. Det må være enkelt å komme seg til sentrum og ha en butikk i nærheten.

Har du og Martine begynt å henge sammen igjen?
Som begge to har sagt hele tiden så henger vi og hilser på hverandre når vi for eksempel møtes på byen. Men nei, vi er fortsatt ikke like gode venner som vi var før.

Er det sant at du er bifil?
Nei, jeg er ikke bifil.

Hva ønsker du deg til jul?
Jeg aner faktisk ikke.. Jeg føler liksom at jeg har det jeg trenger – selvom det er veldig mye jeg vil ha, men det er ting jeg liksom må kjøpe meg selv og ikke få av noen andre. Kamera, interiør og slike ting. Det vil jeg jo kjøpe selv! Så jeg ønsker meg vel bare penger, selvom det er ekstremt kjedelig haha..

Pleier du ofte å være på fest og drikke alkohol?
Jeg fester en del ja, men jeg vil ikke si at jeg fester og drikker sånn kjempe ofte. Det er ofte jeg også er ute på byen edru!

Hva tenkte du da moren og faren din slo opp? Hva skjedde?
Jeg var så liten så jeg skjønte veldig lite. Men nå er jeg glad for at dem gjorde det og er venner den dag i dag. Det er bedre at dem er lykkelige hver for seg, enn ulykkelige sammen.

Hva tjener du mest på: Blogg, YouTube eller Instagram?
Det kommer veldig an på, men det er nok minst på Instagram. Noen ganger kan jeg tjene mer på bloggen, andre gager på YouTube. Det kommer an på hvor jeg har reklame osv! Men, det er mer penger i YouTube.

Hvordan går det med deg akkurat nå?
Det går greit, men jeg begynner å bli skikkelig dårlig.. Nesa renner, hodet verker, og halsen stikker. Tips?

Hvor mange personer har du hatt sex med?
Jeg aner ikke, jeg har ikke liste på telefonen min lenger haha.. Men ikke sånn ekstremt mange!

Falskt eller ekte juletre?
Vi pleier å ha ekte her hjemme, men når jeg flytter for meg selv kommer jeg nok til å ha et falskt et. Det er så mye mer renere og enklere. Faktisk finere også syntes jeg!

Hva er ditt hele navn?
Mitt fulle navn er Isabelle Eriksen.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

17 kommentarer
    1. 03.12.2018, KL. 19:14
      hei, altså jeg bør egt øve til engelsk tentamen som jeg har i morgen, men måtte bare kommentere på dette. Ignorer skrive feil osv. Det bildet du la ut på ms på snap. Sist bildet som du har lagt ut til nå. Der du linker til bloggen din. Du har hånda di på hodet og har på rødvin adidas genser. Ja du skjønner hvilken jeg mener, kan ikke være noe vanskelig det. Men altså drep meg. Du var sjuuukt fin på det bildet. No offence her ass, men det er det fineste bildet jeg har sett av deg. DU var så pen at det ikke går ann. Sminken var naturlig og satt som et skudd. Det var ikke støv flekk å pirke på en gang. Okey jeg er en av de som sier at ingenting er prefekt. Hvis jeg skal prike på noe på det bildet, så er det bakgrunnen, at det kom en hvit ramme øverst til venstre. Men hvem bryr seg? Altså poenge mitt er at du var syykt pen. Jeg sier ikke at du er stygg til vanelig, du er pen, men på bildet var du faktisk ubeskrivelig. <3<3<3<3<3. Jeg pleier egt ikke kommentere på bloggen din eller yt, men nå måtte jeg bare det. Vet at kommentaren ikke handlet om bildet av deg og julie men same shit. Håper på at du gir denne kommentaren en liten tilbakemelding, sånn at jeg vet at du har lest den, setter stor pris på det. ILY<3<3<3. BTW videoen med lillebroren din og lillesøstra di var bra 🙂

    2. Jeg synes det er veldig trist at du og Martine ikke er like gode venner som det dere var før og inne på paradise.☹️ Jeg håper at du og Martine blir gode venner igjen. PS: Elsker deg og Martine. ❤️❤️ 🥰🥰

    3. Er det sant at Martine drog til en spåkone og denne spåkonen fortalte henne at hun ikke burde henge med deg lenger?…

    4. Martine drog til en spåkone og denne spåkonen ga henne et råd, det var kanskje at hun ikke burde henge mer med deg fordi da ville det bli bedre. Martine fulgte da det rådet og nå er dere ikke sammen mer, jeg synes dette er veldig rart for Martine sa selv at hun hadde tatt dette rådet… og at ting hadde blitt bedre…vips så henger dere ikke sammen lenger…

    5. Tips vis du begynner å bli forskjølet er at du tar en røbbetshot. Har ikke prøvd deg, men har hørt at det funker<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg