Ukens spørsmål

Reklame | Junkyard, luxbeauty

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

 

Har du utdanning? Hvilke skoler har du gått på?

Det har jeg! Jeg har fagbrev i kontor og administrasjon. Jeg gikk på vgs i to år og jobbet som lærling i to år.

Tok du tatovering i leppa?

Hehe nei tatovøren ville ikke ta i leppa på utestedet og det skjønner jeg veldig godt. Tenk om jeg hadde tatovert ”annonse” i leppa!!! Haha..

Er det ikke litt skummelt å snappe så mye ute på byen? Tenk om du legger ut noe som ikke skulle ut..

Joo, hver morgen etter bytur tørr jeg nesten ikke gå gjennom storyen min.

Hva syntes du om lesbiske og homofile?

Amazing!

Hvordan har du det for tiden?

Jeg har det helt greit <3

Hva er din største hemmelighet?

Om jeg hadde fortalt det her hadde det ikke vært en hemmelighet lenger. Men jeg har vell egentlig ikke en enorm hemmelighet som ingen vet om!

Hvem syntes du er kjekkest på Paradise Hotel av guttene i år?

Hmm, oj den var vanskelig haha.. Ingen av guttene på hotellet nå er helt min type føler jeg. Den kjekkeste der inne akkurat nå må nok bli Mario – men personligheten hans trekker han langt ned haha..

Har du noen store projekter på gang?

Jeg har et par, men det kan jeg dessverre ikke dele enda.

Har du noen gang angret på noe du har gjort i fylla?

Jaja. Det har nok alle.

Har du fortsatt kontakt med den første personen du hadde sex med?

Nei.

Hva syntes du om bruk av dop?

Det er ikke noe jeg er spesielt fan av.

Hva gjør du akkurat nå?

Akkurat nå er jeg hos Katrine, min bestevenninne.

Hvor fikser du neglene dine?

Hos luxbeauty, i oslo sentrum.

Skal du slutte med YouTube?

Neiiii, haha.. Det var bare kødd!

Hvor mye tjente du sist mnd?

ca. 100 000 før skatt.

Syntes du det er viktig å ha en fin kropp?

Nei, men jeg syntes det er viktig å være komfortabel med seg selv uansett hvordan mans er ut.

Venner VS kjæreste?

Akkurat nå, venner. Haha jeg er jo singel!

Hvor mange tatoveringer har du?

4.

Hvordan kan jeg fortelle venner og familie at jeg er bifil eller lesbisk?

Bare si det, vi er i 2019.

Røyker du eller snuser du?

Nei, gjør ingen av delene fast.

Vil du ha baby i ung alder eller når du er litt eldre?

Ganske ung, men må finne meg noen å ha ungen med! Jeg vil likevel ”leve” litt først og tenker at den perfekte alderen for å få barn er rundt 30.

Hvordan ble du så god venn med Nellie?

Vi møttes gjennom felles bekjente også bare klikket vi veldig bra. Nellie er helt fantastisk og jeg er så glad for at jeg har en så god venn som henne. Jeg kan alltid gå til henne hvis det skulle være noe, og samme gjelder for henne.

Dressen er fra Junkyard.no – KODEN ”Isabellee15” gir 15% rabatt hos Junkyard ved kjøp over 500kr.

 

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

13 kommentarer
    1. DU ER VERDENS BESTE!!!!
      ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    2. Hei Isabell, håper du ser denne, jeg vil bare si at jeg er en av dine største fan og jeg elsker deg så mye hadde vert kjempe gla vis du hadde fulgt meg på tik tok og snapp eller svart på denne mld❤️😱love you😍Victoria 12 år

    3. Må si, jeg var stor fan av deg, men ble litt skuffet av svaret ditt på ‘hvordan man skal fortelle foreldrene at man er homofil eller bifil’ bare si det, vi er i 2019? Jeg mener, joa, alle har sine meninger om ting. Det er visst det du mener og det ville kanskje vært enkelt for deg å komme ut for foreldrene, hvis tilfellet var at du ikke er hetrofil(noe jeg ikke vet noe om, men det er ikke poenget), men andre syns kanskje ikke det er så enkelt som andre. Det er nok en grunn til at denne personen spurte deg. Hva om denne personen sliter med å komme ut til foreldrene og trengte ordentlig råd? Bare si det er ikke akkurat ett godt råd. Det er så mye enklere sagt enn gjort. Noen foreldre er utrolig religiøse og det at barna er homofile, er fælt for noen foreldre. Faktisk. Fælt å si, men det er sant, og det kan være derfor noen syns det ikke er så like lett å ‘bare si det fordi det er 2019’. Beklager. Jeg måtte bare si det. Jeg står for mine meninger og jeg ble litt provisert av svaret ditt. Vil ikke at du skal føle deg noe dårlig, fordi du kanskje ordlegget deg feil, men jeg måtte få dette ut av systemet og viktig egentlig at du også legger merke til hvordan du ordlegger deg, slik at du ikke provoserer følgerne dine. Ha en fin dag videre. Ønsker deg all lykke (ærlig, jeg tror bare du ordlegget deg litt feil…)

      1. Det er fordi hun egentlig driter I det Miriam. Må ikke spørre en overfladisk og egosentrisk fjortis blogger om råd på så viktige saker.

        1. Tro det eller ei, så er det hennes jobb som blogger å bry seg om sånt. Influencere har stor innflytelse på mange unge.

          1. Ja desverre,men det hjelper ikke at det er jobben hennes når hun ikke gidder å bry seg.Ingen blogger er influencer I mine øyne,nelson mandela for eksempel han var en influencer.Hvis man trenger råd og hjelp om alvorlige og viktige saker så må man spørre en person som du vet bryr seg om deg og som kun vil deg ditt beste,ikke en random blogger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg