Ukens spørsmål

Reklame | Nelly, ideal of sweden

SKINN BUKSER – HER

LIGNENDE SKO – HER

LIGNENDE JAKKER – HER

________________________________________________

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

 

Hvilken norsk YouTuber liker du best og minst?

Som dere vet så ser jeg veldig lite på norske YouTubere. Jeg har ingen favoritt eller en spesiell YouTuber i Norge jeg ikke liker så dette var et veldig vanskelig spørsmål. Jeg har jo mange venner som driver med YouTube og jeg syntes alle sammen er veldig flinke så de er mine favoritter.

Hvis du skulle vært med på et tv program igjen nå, hva ville det vært?

Hmm, kanskje bloggerne eller skal vi danse. Men jeg vet egentlig ikke om jeg vil gjøre noe slik tv enda 🙂

Hvilken ”type” jente var du på skolen?

Jeg var den stille som bare satt der og ikke sa noe.

Eldste og yngste du kunne ligget med?

Jeg liker best eldre gutter så ganske mange år eldre enn meg selv. Yngste må nok være et år yngre enn meg selv eller to år yngre.

Når begynte du med sminke?

Jeg begynte ikke ordentlig med sminke før på vgs. Men startet litt med maskara osv på ungdomsskolen.

Har du noen gang lurt på eller vurdert at du er lesbisk?

Ikke egentlig, jeg har alltid visst at jeg er hetero. Har jo så klart tenkt tanken, men har funnet ut ganske fort at jeg ikke er lesbisk eller bifil. Selvom jeg har utforsket med jenter før! Jeg kunne aldri vært kjæreste med en jente.

Savner du å bo med familien din?

Litt. Jeg savner å ha noen rundt meg. Det kan jo bli litt kjedelig og ensomt å bo alene, men det er mest av alt veldig deilig!

Hva liker du å gjøre når du ikke driver med ”jobb”?

Være med venner, se på serie, sove og bare slappe skikkelig av.

Følger du med på Paradise Hotel i år? Hvem heier du på?

Jaa, jeg ser på. Heier egentlig ikke på noen.

Har du noen gang gjort noe du angrer på?

Jaja, flere ganger. Men det er ingenting jeg sitter å tenker på hele tiden jeg skulle ønske jeg ikke gjorde!

Hvordan er livet om dagen?

Livet stråler om dagen. Kan ikke klage! Selvom dager kan være kjipe innimellom.

Hvor er denne jakken fra, sykt fin?

Tusen takk. Kjøpte den i en random butikk i London, så jeg aner ikke. Men har funnet noen lignende:

LIGNENDE JAKKE – HER

LIGNENDE JAKKE – HER

LIGNENDE JAKKE – HER

Hva syntes vennene dine om at du er kjendis?

Jeg tenker ikke på meg selv som en kjendis og det gjør heller ikke mine nærmeste venner. Det er deilig! Venner eller bekjente derimot merker jeg vil ta ekstra mange bilder eller ber meg hilse til folk osv.. Det er koselig det altså, men det er bra mine nærmeste ikke gjør det haha.

Har du noen gang vært utro eller har noen vært det mot deg?

Jeg har aldri vært utro. Jeg har jo bare hatt 1-2 ordentlig kjærester! Jeg vet faktisk ikke om noen av mine ekser var utro mot meg, men jeg tror ikke det, haha.

Når har du bursdag?

10. november. Da blir jeg 23.

Har du noen i kikkerten nå? Noen gutter du snakker med?

Hmm, kanskje!

Hva bruker du til å redigere bildene dine?

Jeg bruker som regel bare VSCO og redigerer alt lys og legger på filter der. Det hender jeg bruker Perfect365 om det er en selfie eller nærbilde av ansiktet mitt.

Hva er en typisk Isabelle Eriksen replikk?

OMG, SERR, LIKSOM.. Hhaha! Sier det hele tiden, uten at jeg tenker over det selv. Dårlig vane!

Hvem fra din sesong av ph har du mest kontakt med?

Har egentlig kun kontakt med Martine, Sofie, Andrea og dem. Mange bor jo ikke i Oslo og da blir det vanskelig. Det er faktisk ikkenoe drama med noen da 🙂

Var du flink på skolen?

Ja jeg var egentlig det. På vgs ble jeg litt lat..

KULE LIGNENDE BUKSER – HER

KULE LIGNENDE TOPPER – HER

 

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

5 kommentarer
    1. Du er snill,søt,megapen,kul,smart,morsom,hyggelig,litt sporty,omtenksom,selvstendig og BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ♥️♥️♥️♥️🥰😚♥️🥰😚♥️🤩🥳🥳🤩🥳😘😍😃😀😄😁😆😆😁😄😃😍🥰🤩😉😉😉😉🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg