Ukens spørsmål

Reklame | Nelly

 

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

Har du ofte sex?

Jeg er singel så det er jo ikke så ofte, haha.

Hva syntes du om abort?

Jeg er for abort. Om jeg hadde blitt gravid nå hadde jeg ikke hatt sjans til å ta vare på et annet liv og jeg hadde tatt abort om jeg ble gravid nå.

Får man penger for å være med på Paradise Hotel?

Nei. Man får bare en gratis tur, opphold og mat.

Kunne du blitt med på Paradise Hotel en gang til?

Det tror jeg ikke. Da måtte jeg hatt tilgang til telefon hvertfall en gang om dagen tror jeg! Sosiale medier er jo jobben min.

Hvem er din favoritt Paradise Hotel deltaker i år?

Hmm jeg aner ikke. Jeg syntes alle er både kule og teite (hehe) på forskjellige måter. Underholdene å se på da!

Har du tenkt til å ta flere tatoveringer?

Nei, det har jeg ikke planlagt. Tror ikke jeg kommer til å ta flere med tanke på at jeg angrer litt på den ene jeg har. Det har jeg snakket om på bloggen og YouTube før!

Kommer du til å ta mer silikon?

Nei.

Hva er det beste med å ha småsøsken?

Veldig mye egentlig, det er veldig koselig! Jeg liker følelsen av at de stoler på meg og ”ser opp til meg”. Hvis det er noe de lurer på kan de spørre meg og det syntes jeg er veldig bra. Jeg elsker å hjelpe folk, spesielt de som betyr mye for meg.

Bruker du tinder?

Nei. Jeg har aldri vært på en eneste tinder date i hele mitt liv!

Kan du ha 24 timer challenge?

Hmm, kanskje. Men det er så vanskelig siden da er man liksom ”låst” til en ting så lenge. Det er vanskelig når jeg har så mye forskjellige ting å gjøre hver dag.

Hvis du bare hadde 1 mnd igjen å leve, hva ville du gjort?

Oj, da ville gjort masse crazy greier og brukt opp alle pengene mine hahaha.

Hadde du begynt å blogge om du ikke hadde vært med på Paradise Hotel?

Det tror jeg faktisk ikke.

Trives du bedre i leiligheten din enn der du bodde før?

Både ja og nei. Her er jeg liksom alltid alene, det var jeg ikke før og det kan være både bra og litt kjedelig.

Har du six pack? Hadde du det før?

Jeg har absolutt ikke six pack nå, haha.. Det kommer jeg nok aldri til å få igjen, men ja – jeg hadde six pack før da jeg var yngre og drev med turn. Det er ikke så veldig rart med tanke på at jeg ikke gjorde noe annet enn å trene..

Her var jeg bare 12 år gammel.. OMG! Hva skjedde, haha.

Kunne du vært med på Ex on the beach?

Nei, det kunne jeg nok ikke.

Har du det bra nå?

Ja nå har jeg det ganske bra. Men som alle andre har jeg kjipe dager og mye å tenke på innimellom.

Er du allergisk mot noe annet enn nøtter?

Nei ikke kjempe allergisk, men litt mot støv tror jeg det var.

Er du usikker på deg selv?

Både ja og nei. Selvom jeg kanskje virker veldig selvsikker på YouTube og sosiale medier er jeg ikke alltid det. Det er ting ved meg selv jeg ikke liker og ting jeg syntes er ubehagelig.

Hva var ditt yndlingsfag på skolen?

Gym.

Kommer vi til å se deg på tv skjermen i 2019?

Kanskje, kanskje ikke 🙂

Når har du bursdag?

10. november

Hva syntes du om klima streiken?

Jeg syntes det er skikkelig bra at ungdommen bryr seg  om klima, det er ekstremt viktig!!

Hvilken foundation bruker du?

Akkurat nå bruker jeg en fra LA girl.

Masse kule dressjakker – HER

 

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

6 kommentarer
    1. Liker hvordan du sier det er bra at vi unge bryr oss om klima fordi det er kjempe viktig, men i spørsmålet rett etterpå svarer du på hvilken foundation du bruker😑 sminke og det du har putta i leppene dine er jo noe som er med på å ødelegge klima i sterk grad.

      1. Ja, men så lenge alle gjør litt. Så hjelper det. Hun kan jo ikke redde verden med og bruke en foundation som er miljøvennlig.

      2. Haha er du serr? Synes en kan gjøre små tiltak for å få et bedre klima, men ikke legge hele livet sitt i det. Plutselig får en jo ikke noe liv, om en skal hele tiden gå rundt å tenke på om det en gjør/bruker er miljøvennlig. Tipper du gjør mye som er skadelig for miljøet selv.

    2. DIGGER DEG OG BLOGGEN DIN!!!
      DU ER VERDENS BESTE PERSON OG HAR VERDENS BESTE BLOGG!!!,!!!!😍😍🥰😍🥰🥰😍😘🥰🥰😘😍😍🥰🥰😍😘😘🥰😍😀😃😄😀😀😆😄😃😀😍🥰😘😙😙😙😉🙂😉🙂😉🙂🤩😚🤩😚🤩😚🥳🥳🥳

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg