Ukens spørsmål

Reklame | Nelly, junkyard

GENSER – HER

BUKSE – HER

SKO – HER 
(Med koden ISABELLEE15 får du 15% rabatt ved kjøp over 500kr hos Junkyard.no)

 

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

 

Hva syntes du om Sophie Elise saken?

Vanskelig spørsmål, jeg vet egentlig ikke. Jeg skjønner veldig godt hva folk mener og jeg syntes det var unødvendig av henne å dele det på den måten hun gjorde. Likevel syntes jeg folk bare kan gjøre som dem vil! Hvorfor skal man liksom bry seg så fælt om absolutt alt. Det skjer så mye annet i verden som er mye viktigere enn at noen har tatovert hodebunnen. Men ja, jeg også enig med Kristin og at det var unødvendig. Jeg er glad hun så det selv og slettet innlegget og beklagde seg. Move on, folkens 🙂

Hva syntes du om muslimer?

Altså, samme som alle andre mennesker i denne verden haha.

Hva syntes du om Robin fra PH og hva han har gjort før?

Han virker veldig hyggelig på skjermen og det virker som han har forandret seg på en positiv måte, det er jo bra. Han har sonet straffen sin og jeg syntes han skal få leve videre uten at folk skal minne han på noe han angrer på hele tiden!

Hva syntes du om Kristin Gjeldsvik?

Jeg liker hun veldig godt og syntes det er bra hun står opp for det naturlige. Kristin og jeg er jo 2 veldig forskjellige personer, men jeg støtter og respekterer Kristin veldig!

Kunne du vært sammen med en mørkhudet?

Ja om jeg ble forelsket. Why not?

Er du opptatt av kropp og at din egen kropp skal se bra ut?

Til en viss grad. Ikke veldig egentlig, da hadde jeg nok trent og spist litt mer sunn mat! Men jeg bryr meg så klart om utseende og hvordan jeg ser ut, men ikke så mye. Jeg er fornøyd med kroppen min og hvordan jeg ser ut nå!

Hvordan redigerer du bildene dine?

Jeg bruker som regel bare VSCO for å redigere lys osv. Om det er et selfie eller nærbildet av ansiktiet mitt kan det hende jeg bruker Perfect365, men det er sjeldent faktisk.

Skulle du ønske du hadde flere søsken?

Nei det har jeg ikke tenkt på.

Kan du ha meetup snart?

Jaa, jeg har så lyst. Men ingenting er planlagt enda dessverre.

Hva syntes du om at fansen gir deg donuts?

Altså, det er koselig og dere er søte, men IKKE når dere kommer på døra.

Kan jeg bli slaven din?

No thanks :)) Får overraskende mange spørsmål om dette, haha.

Tror du på et liv etter døden?

Jeg er skikkelig forvirret og vet ikke hva jeg skal tro når det kommer til liv og død, jeg aner ikke. Men jeg faller litt mer mot det at når man dør så er man død, og bare borte.

Hva tror du er meningen med livet?

Helt ærlig så aner jeg ikke. Jeg tenker så mye på det, og det er egentlig litt skummelt!

Hva er din religion?

Ingenting, jeg tror ikke på noe.

Hvordan går kjærlighetslivet?

Fortsatt like dårlig, haha.

Trives du i leiligheten?

Jaa, veldig. Jeg elsker å bo alene og få masse besøk av folk jeg bryr meg om.

Når kommer leilighets touren?

Til uka tror jeg og håper jeg. Har planlagt 2 videoer før den og jeg må få noen til å hjelpe meg å filme..

Har du noen gang hatt en skikkelig tøff periode i livet?

Ja, jeg føler egentlig at jeg er i den perioden nå..

Hva er det du er utdannet som?

Jeg har fagbrev i kontor og administrasjon.

Hvordan lærte du deg å sminke deg?

Jeg har lært alt jeg vet på YouTube faktisk. Elsker YouTube!

Har du noen gang snakket stygt om vennene dine bak dems rygg?

Da jeg var yngre var det mer av det, nå kan jeg ikke huske at jeg har gjort det faktisk!

Hvilken er din favoritt parykk?

Den lange rosa. Den er så fin!!

MASSE FINE LIGNENDE KJOLER – HER


♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg