Ukens spørsmål

Reklame | Nelly

MASSE FINE MAXIKJOLER – HER

LIGNENDE BELTE – HER

LIGNENDE SKO – HER

______________________________

 

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

 

Når begynte du din egne YouTube kanal?

Den begynte jeg for 7- 8 mnd siden. Tenk at det har gått så fort oppover og at vi nå er på hele 70 000 abonnenter. Det er ekstremt stort og kult. Tusen takk til alle som abonnerer og syntes det er spennende å følge med på meg.

Hvor i Sverige var dere?

Vi var på Nordby senteret. Rett over grensa!

Har du det egentlig bra?

Ja det har jeg. Det er så klart ting som plager meg her og der og jeg har utfordringer, men alt i alt så har jeg det veldig bra!

Skal du kjøpe dyr?

Nei, det tror jeg ikke. Ikke noe jeg må ta veldig godt vare på hvert fall!

Hvordan var livet ditt før Paradise Hotel og før du var kjendis?

Da jobbet jeg som lærling og fikk fagbrev i kontor og administrasjon. Før Paradise var jeg også masse ute på byen og festet, det var seriøst hver eneste helg, flere dager etter hverandre. Det hendte jeg var ute både torsdag, fredag og lørdag. Nå skjønner jeg ikke at jeg orket haha..

Er du venn med Martine igjen nå? Sykt fint å se dere sammen.

Som vi har sagt HELE TIDEN – Vi har aldri vært uvenner eller hatet hverandre.

Har du hatt Oralsex før?

Ja.

Har du noengang hatt lærere som du tror ikke liker deg?

Ja, jeg vet at det var en lærer som mislikte meg sterkt på VGS. Ikke vet jeg hvorfor, men jeg husker skikkelig godt at hun ene læreren alltid kjeftet på meg om det var noe. Ikke kult. Lærere burde ikke være sånn!

Hva er det rareste du har i kjøleskapet?

Det er sikkert veldig mange som syntes det er rart at jeg har masse sylteagurk, men jeg elsker det haha.. Har også lyspærer og batteri i kjøleskapet.

Hvordan var det å ha Carina Talling på besøk?

Veldig koselig. Carina er rå!

Hvorfor er du så rik?

Hhehe, jeg er langt ifra rik. Jeg jobber hardt og har derfor penger så jeg klarer meg, men jeg er på ingen måte rik! I wish.

Hvilken sko størrelse bruker du?

37.

Hvor ble du født?

Ullevål.

Hva slags YouTube videoer liker du best å lage?

Jeg elsker å lage videoer der dere er involvert. For eksempel der dere sender inn ting på Instagram, det er gøy.

Er det sant at du har hatt sex med 3 personer samtidig?

Nei det er ikke sant.

Hva syntes du om at så mange spør om sex livet ditt?

Jeg syntes det er veldig rart, men jeg forstår det også. Noe som irriterer meg er at sex skal være så tabu å snakke om, det er jo helt normalt. Og verken du eller jeg hadde vært på denne jordkloden om det ikke hadde vært for sex!

Bor du langt unna der du bodde før nå, og der foreldrene dine bor?

Et stykke. Det tar sånn 20 minutter å kjøre bil. Kollektivt er det litt verre siden jeg må bytte buss og t bane.

Når kommer leilighets touren din? Gleder meg til å se<3

Til uken er planen. Skal filme den på onsdag, for da er forhåpentligvis alt klart!

Hva vet du om illuminati?

Masse haha.. Jeg elsker konspirasjonsteorier om slike ting og har sett masse YouTube videoer om illuminati. Jeg vet ikke helt om jeg tror på det da, haha.

Hvor mange kjærester har du hatt og når var han siste?

Jeg har bare hatt sånn 2-3 kjærester. Sist da jeg var 17 år gammel så det begynner å bli en god stund siden nå!

Hvordan går det økonomisk nå som du bor alene?

Til nå går det veldig greit. Jeg er veldig flink med penger og vet alltid hvor mye jeg har og hvor mye jeg burde bruke på forskjellige ting, så jeg tror ikke jeg kommer til å slite. Men hvem vet, det kan jo skje noe følt!

Liker du ikke Sofie Nilsen lenger?

Hæ jo? Vi er venner haha..

Hvor ofte trener du?

Aldri. Jeg har jo prøvd å begynne å trene flere ganger, men det ender alltid opp med at jeg slutter igjen. Jeg har bestemt meg å prøve en gang til nå, men denne gangen kanskje trene litt hjemme. Nå som jeg bor alene tror jeg det kunne vært enkelt og bra for meg. Det største problemet mitt før var jo det at jeg måtte komme meg til treningsstudio og trene på studio med mange andre jeg ikke ante hvem var.

MASSE FINE MAXIKJOLER – HER

LIGNENDE BELTE – HER

LIGNENDE SKO – HER

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

5 kommentarer
    1. De har jo bade martine og isabelle aldri vært uvenner eller hatet hverandre! Hvordan har dere fått tak d? Jeg synes det er bra at de fikk en egen youtube kanal det kan være de begynner med den andre igjen. Men d bestemmer de helt klart selv! De slutta sikkert ikke helt MEN dere trenger ikke lage rykte av sånt for det er ikke alt dere trenger å lage rykter om! Som for eksempel at de krangler? Det kan hende de slutta med den pga hvis de bor langt unna hverandre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg