Ukens spørsmål

Reklame | Nelly

Skinn bukser – HER.

Topp – HER.
___________________________

 

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

 

Nevn 2 av dine bestevenner?
Katrine og Nellie.

Har du planlagt noen reiser i 2019?
Jeg har snakket litt med folk om reise, men det er ingenting som er planlagt og bestilt enda. Håper jeg får reist snart, det begynner å bli en stund siden sist nå!

Hva het din aller første ordentlige kjæreste?
Han het faktisk Mads.

Kan du ha meetup snart?
Ja, jeg har såå lyst. Elsker å møte dere! Skal prøve å få til noe, men er ikke jeg som bestemmer og planlegger meetups!

Hva syntes du om ex on the beach folkene?
Jeg tror det kommer til å bli morsomt å se på, men det er jo bare sex og drama de snakker om..

Vet du hvem av Paradise Hotel folkene som har løyet om alder og navn?
Ja, jeg vet hvem det er.

Hva skal du idag?
Idag skal jeg i bursdag og på et event, det blir gøy! Kommer nok til å snappe en del i dag så det er bare å legge meg til på Snapchat om du ikke har gjort det enda. Der heter jeg: isabelleeriksen.

Når snakket du sist med Martine Lunde?
Hmm, i går på snap tror jeg.

Hva gjør du akkurat nå?
Nå sitter jeg i sofaen og blogger, mens tven står på i bakgrunnen. Real Housewives ser jeg på!

Hva syntes du om Jordyn Woods og Kardashian saken?
Uff, jeg vet egentlig ikke. Jeg syntes egentlig synd på absolutt alle i denne saken unntatt Tristan. Khloe fortjener absolutt ikke dette! Jeg tror likevel ikke at Jordyn snakket helt sant, hvert fall ikke etter at jeg så storien til Jeffree Star.. Han sa at Jordyn lyver og at alle i LA vet at de har hooket lenge. Syntes også synd på Jordyn som må gå gjennom dette i offentligheten. Kunne dem ikke løst dette privat? En annen ting er jo alt media skriver, helt sykt.

Liker du best å svømme i havet eller basseng?
I havet!

Blir du aldri sliten og lei av jobben din? Du står skikkelig på og jobber masse<3
Jo noen ganger er det jo litt slitsomt og mye å gjøre, men jeg elsker det. Tusen takk fine deg<3

Spiser du kjøtt?
Ja, jeg er ikke vegetarianer.

Hva syntes du om ”clickbait” og ”lure” følgere og lesere?
Jeg syntes det er greit til en viss grad. Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor folk klager på bloggere hele tiden, avisene er jo mye verre haha.. Det å skulle lyve i en overskrift syntes jeg ikke er greit, men å ha en litt fengende overskrift syntes jeg er helt greit.

Har du botox i ansiktet?
Nei.

Har du lys, medium eller mørk selvbruning?
Jeg har mørk, liker det best.

Når skal du hoppe i fallskjerm?
Til sommeren, eller når det blir litt varmere i været. Omg, jeg gleder meg!!

Angrer du på noen du har hatt sex med?
Hmm, ja jeg gjør jo det. Men det er ikke noe jeg sitter å tenker på hele tiden.

Genser – HER.

Lignende sko – HER.

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

20 kommentarer
    1. videoen av hun jenten som danser med den røde adidas buksedressen, hvor er den buksedressen fra?😍😍😍

    2. Er du og Martine venner igjen?? Jeg hørte dere var uvenner, og så ble dere venner igjen og jeg ble så glad da dere var sammen igjen❤️ Også ble dere tydeligvis ikke så gode venner igjen og da ble jeg lei meg men jeg likte da dere var sammen veldig mye også. Håper dere kan være mer sammen blir glad når dere er det❤️

    3. Er du og Martine venner igjen?? Jeg hørte at dere var uvenner? Og sp ble dere venner igjen, og da ble jeg så glad❤️ Men så var dere ikke det lenger og da ble jeg lei meg😭 men jeg lirer bare veldig fordi jeg vil at dere skal være venner blir serr lei meg når dere ikke er det😭 jeg liket videoen sammen med hverandre. Og dere var søte og fine sammen❤️

    4. Er du og Martine venner igjen?? Jeg hørte at dere var uvenner? Og sp ble dere venner igjen, og da ble jeg så glad❤️ Men så var dere ikke det lenger og da ble jeg lei meg😭 men jeg lirer bare veldig fordi jeg vil at dere skal være venner blir serr lei meg når dere ikke er det😭 jeg liket videoen sammen med hverandre. Og dere var søte og fine sammen❤️

    5. Synes det er trist at du ikke svarer på alle spørsmåler som ble skrev på bloggen din :\ hvis du ikke ønsker å svar hvor du har kjøpt sofa din så kan du si at det er privat, istedenfor å la det være slik, når du tok spørsmålsrunde og mitt spørsmål ble ikke med i det hele tatt :\ kjempe trist synes æ, når man lese din blogg hverdag så bli man bare skuffet ..

      1. Jeg er ikke uvenn med noen av dem. Det er bare rykter! Grunnen tila t folk tror at jeg og Sara er uvenner er fordi vi var uenige om en sak i videoen til Nellie. Jeg skjønner ikke hvorfor folk sprer så mange rykter, det er unødvendig og dårlig gjort. Sara og jeg er gode venner 🙂 Snappen jeg la ut var kødd og jeg trodde folk skulle skjønne ironien i det!

        1. Men hva med Martine? Dere har ikke samme yt kanal og dere snakker ikke mer hva har skjedd? Svar på dt

    6. Oh my god! Den genseren ser helt lik ut som favoritt skuespilleren min hadde på seg under en photoshoot ikke lenge siden. Jeg kan ikke tro at jeg faktisk kan få meg en helt lik😭❤️

    7. omg!!! jeg ser på alle youtube videoene dine! jeg elsker deg! hadde betydd så mye om du så denne km/t! du er snill, omtenksom, fin, kul, smart, omsorgsfull og verdens beste youtuber!!!!!!!!!!!!!❤😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg