Ukens spørsmål

Reklame | Nelly, Junkyard

Masse fine lignende kjoler – HER

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

Hvordan er det å ha mensen?
Helt forferdelig haha, det er virkelig noe av det verste jeg vet. Jeg er heldigvis veldig heldig når det kommer til mensensmerter, det er jo mange som nærmest blir syke hver gang mensen kommer. Jeg får bare litt vondt i ryggen og syntes såklart det er irriterende med blod.

Hvor skal du reise neste gang?
Jeg aner ikke, kanskje LA. Driver å planlegger det nå!

Er du fornøyd med leiligheten din?
Ja veldig. Det blir så fint her!

Kan du ha leilighets tour?
Ja det kommer så fort jeg har blitt helt ferdig med leiligheten. Det tar litt tid med møbler og sånne ting, men en tour kommer nok om et par uker!

Hadde du takket ja til farmen kjendis?
Ja det hadde jeg helt sikkert.

Kan du ha vlogger når du pusser opp?
Ja det har jeg. Har vlogget hele denne helgen – alle disse vloggene kommer neste uke. Gled dere!

Hvor lenge lette du etter leilighet?
Har lett etter leilighet helt siden november i fjor og fikk denne i januar.

Betalte du helt selv for leiligheten?
Ja men jeg har jo tatt lån i banken så det er banken sine penger, men mitt lån som jeg betaler ned hver måned.

Hvor i Oslo har du flytta?
Nærme sentrum, vil ikke si akkurat hvor dette er 🙂

Hva syntes du om at folk på forumer/ jodel osv diskuterer hvor du har flyttet?
Ehmm, det visste jeg ikke? Det er en grunn for at jeg ikke har lyst til å si hvor jeg bor, fordi jeg syntes det er skummelt at folk vet det..

Har du noen gang følt deg ”brukt” av noen?
Jepp, flere ganger egentlig.

Skal du kjøpe dyr når du flytter for deg selv?
Nei det skal jeg nok ikke. Kanskje en gullfisk!

Fikk du hjelp til å male leiligheten?
Jaja, fikk masse god hjelp.

Hvordan føles det å eie sin helt egne leilighet?
Det føles helt fantastisk. Jeg kan ikke tro at jeg har kjøpt meg en helt egen leilighet, det er så kult!

Hvordan klarte du å spare så mye penger, så fort?
Jeg har vært veldig gjerrig med meg selv, haha. Ikke brukt penger på dritt og heller spart masse!

Kan du ha en video der du ringer fansa dine?
Ja, det har jeg veldig lyst til. Men jeg har jo telefon skrekk så jeg må tøffe meg litt opp haha..

Var du flink på skolen?
Jeg var veldig flink på barne og ungdomsskolen. På VGS ble jeg veldig lei og lat, men jeg har bestått alle fag.

Hvilken stil skal du ha i leiligheten?
Veldig ren og fin. Hele soverommet er svart og den ene veggen i stua er svart – det har blitt så kult. Jeg gleder meg masse til jeg kan vise dere det ferdige resultatet!

Er du en selvopptatt person?
Nei, veldig lite selvopptatt når jeg er med venner og blant folk.

Når har du bursdag?
10. november.

Er det moren eller faren din som heter Eriksen?
Pappa.

Når kommer første flyttevlogg?
Mandag eller tirsdag denne uken. Må bare redigere.

Var du på date på valentines?
Hehhe, ja det var jeg faktisk. Ble en liten date i siste liten!

Hva liker du best med leiligheten din?
Hmm oj, den var vanskelig. Jeg syntes hele leiligheten er veldig fin. Det beste er nok at det er såpass stille her, men ganske sentralt.

Hvor mye egenkapital hadde du da du kjøpte leiligheten? Hvor mye betalte du?
Jeg hadde 600 000,-. Dette sa jeg også  i Q&A videoen om leiligheten.

Gjør du deg til foran kamera?
Ja det gjør jeg, det gjør vel egentlig alle? Jeg gjør det spesielt når jeg har photoshoot eller skal filme til kanalen, da må jeg jo skru opp humøret og sjarmen, haha.

Hvordan har du det?
Jeg har det veldig bra. Akkurat nå sitter jeg alene i min nye leilighet og det er veldig gøy!

Hvor bodde du før du flytter nå?
Hos mamma.

Hva ser du etter i en gutt?
Jeg aner ikke.. Jeg syntes sånne ting er så vanskelig. Men for meg er det viktig at en gutt er hyggelig, omtenksom og har god humor. Utseende spiller så klart også litt rolle, jeg gidder ikke lyve! Men en kjekk mann kan bli fort stygg om personligheten hans er ræva.

Liker du navnet ditt?
Ja jeg elsker det. Før hatet jeg det, men nå liker jeg å ha et veldig internasjonalt navn!

GENSER – HER (KODE ”ISABELLEE15” FOR RABATT)

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg