Ukens spørsmål

Reklame | Annonselenker - Nelly

//Photo – Christer Monsen

SKINN BUKSER – HER

LIGNENDE KÅPE – HER

_________________________________________

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

Bestemmer YouTubere selv når i videoen det skal være reklame?
Ja, man kan det hvis man vil, men da må man ha videoer som varer i over 10 minutter.

Tar du kun spraytan, eller solarium også?
Nå tar jeg kun spraytan, men har tatt sol før. Solarium er jo ikke bra for huden, derfor passer spraytan perfekt! Jeg elsker å være brun, man føler seg så mye bedre.

Hvor mange musikkvideoer har du vært med i?
Oj, det begynner å bli en del nå. Kanskje 7-8 🙂

Hvordan går det med kjærlighetslivet?
Fortsatt like dårlig..

En ting du vil gjøre før du dør?
Oj det er så mye. Jeg er en person som har lyst til å oppleve absolutt alt!!

Tips til en bra concealer man kan kjøpe i Norge?
Jeg pleide før å bruke den fra Urban Decay og elsket den! Den er faktisk skikkelig bra.

Hva syntes du om Stina Talling?
Elsker henne! Hun er jentami.

Hvorfor slutta du på turn? Du var så flink.
Fikk skade i ryggen så det ble liksom ikke noe gøy lenger. Jeg var nok også veldig lei på slutten, jeg trente jo absolutt hele tiden!

Har du lyst til å opere mer?
Nei.

Tror du at du kommer til å fjerne silikonen ettervært?
Nei, det tror jeg ikke.

Elsker denne genseren, vet du hvor dem har lignende?
Tusen takk, jeg elsker den selv – den er så fin og digg.

De har masse lignende på Nelly. Mange like kan du finne HER.

Taco vs Pizza?
Ååå jeg klarer ikke velge. Elsker begge deler!

Hvor kan man sende fanpost til?? Jeg vil sende deg.
Så hyggelig. Jeg aner ikke hvordan vedkommende som sendte meg fan mail fant adressen.. Jeg har heller ikke lyst til å dele det, men send til Splay sine lokaler (du finner adressen på Google om du googler Splay) så får jeg dem derfra <33 Love you all, dere er så søte!

Har du noen invitert deg på valentines date?
Nei, haha.

Hva syntes du om sangen til Aleksander Meso?
Hmm, jeg vet ikke. Den fenget jo, men det er ikke noe jeg sitter å hører på liksom 🙂 Kult at han har gitt ut låt da, det er ikke bare bare hehe.

Hva syntes du om dine yngre følgere som ser opp til deg?
Det er utrolig koselig at noen ser opp til meg og har meg som forbilde. Et forbilde skal ikke være perfekt mener jeg og det at jeg deler både gode og vonde dager hjelper mange, noe jeg er veldig glad for.  Jeg elsker at andre kan lese bloggen min eller se på videoene mine å føle seg bedre!

Hva syntes du om at Mads Hansen er nominert til spellemanns prisen?
Haha, helt ærlig så syntes jeg det er både kult og teit.. Det er ingen tvil om at ”sommerkroppen” var en hit og toppet listene på Spotify, men det er vel ikke en låt som passer inn på spellemannsprisen. Jeg googlet spellemannsprisen og dette kom opp ”Spellemannprisen er en prisutdeling til norske musikkartister som har utmerket seg på en positiv måte det foregående året.” Vet ikke helt om Mads og ”sommerkroppen” passer inn der. Men for all del, dette er jo ikke Mads sin feil – hadde jeg vært han hadde jeg også syntes at det var drit kult 😉

Har du en utdannelse? Hva da?
Ja, jeg har fagbrev i kontor og administrasjon.

Har du det bra for tiden?
Ja, det har jeg. Kan ikke klage altså!

Når begynte du å shave underlivet?
Jeg begynte vell med det da jeg begynte å få ganske mye hår der nede haha.. Helt ærlig så husker jeg ikke hvor gammel jeg var. Sikkert på ungdomsskolen en gang.

Syntes du det er fortjent at du har flere abonnenter enn Martine og andre YouTubere som har drevet med det lengre enn deg?
Ja, jeg har jobbet ekstremt hardt med YouTube de siste månedene og jeg syntes alt er fortjent!

Skal du lage ny sang siden du var på møte hos Universal?
Kanskje det 😉 Det er jo ikke en hemmelighet at jeg lenge har hatt lyst til å gi ut egen låt.

Hvilket språk tok du på VGS?
Spansk.

Liker du best sjokolade eller jordbær?
Helt klart jordbær. Men om det kommer til jordbærmelk og sjokolademelk må det bli sjokolademelk.

Hva er det beste og det verste du vet om fansen?
Det beste må være at dere støtter meg og bare er der for meg liksom. Jeg føler helt ærlig at vi er en enorm familie og det er veldig koselig. Jeg setter også enormt stor pris på alle fine meldinger jeg får og historier – det er rørende at så mange stoler på meg med problemene sine. Aner ikke hva det verste er, men det er ganske irriterende med snikbilder – kom heller bort 😉

Hvem er din beste ”YouTube” venn?
Nellie, Agnete og Marcus kanskje <33 Love you!!

//Photo – Christer Monsen

SKINN BUKSER – HER

LIGNENDE KÅPE – HER

LIGNENDE SKO (SVART) – HER

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

12 kommentarer
    1. Når man kjøper fra nelly over 350 kr, betaler man toll da?? Har lurt på dette lenge, så håper du kan svare!!❤❤

    2. Det er ikke rart at folk lurer på hva som skjedde med Isabelle og Martine. det har aldri kommet en ordentlig forklarende grunn og så fort man leser spørsmål ang Martine eller feks Aleksander så kan man tydelig se at det ikke er der samme “engasjementet” i svarene fra isabelle som hun har i andre spørsmål. Folk lurer, og det må være lov. På samme måte som Isabelle og Martine må få lov å holde hva som skjedde mellom dem for seg selv. Men å be folk slutte å spørre er på en måte nytteløst, dette er liksom et bestevennforhold som plutselig en dag ble slutt. Folk lurer ikke sant!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg