Ukens spørsmål

Reklame | Spraytanhuset, Nelly

MASSE KULE TRENINGSTOPPER – HER

 

♡ DU SPØR, JEG SVARER ♡

Hva syntes du om Martine og Erik på Farmen?
For å være helt ærlig så har jeg ikke sett på det enda, jeg glemmer alltid å skru på tven. Jeg har sett noen småklipp på Facebook og Instagram, men utifra de kan jeg ikke si hva jeg syntes. Jeg må helt klart se på det, selvom jeg faktisk aldri har fulgt med på Farmen.

Angrer du på at du klipte håret kort siden du har extenstions nå?
Nei jeg angrer vell ikke, men jeg savnet å ha litt langt hår!

Hvordan blir man så flink på sminke?
Alt jeg kan om sminke har jeg lært på YouTube.

Hvordan har du det?
Jeg har det veldig fint egentlig, tusen takk <3

Hvilken sko størrelse bruker du?
Jeg bruker 37.

Har du noen gang løyet på bloggen eller på YouTube?
Jeg vil ikke si at jeg har løyet, men jeg har helt sikkert overdrevet med en ting eller to. Det gjør alle, tro meg! Jeg har aldri skrevet et helt innlegg og løyet til dere. Det kommer jeg heller aldri til å gjøre!

Hvor mye penger bruker du på sminke og velvære?
Ikke så mye. Går jeg tom for fondation så kjøper jeg det, men heldigvis så varer sminke ganske lenge. Jeg er også veldig heldig som får mye slikt gratis!

Hvordan har det vært for deg å ha skilte foreldre? Noen tips?
Helt greit egentlig. Jeg syntes det er bedre at man går fra hverandre som venner, enn at man skal tvinge seg til å være sammen og til slutt ende opp med å krangle masse. Det er en grunn for at man ikke passer sammen som kjærester og da er det bedre at man går fra hverandre som venner, hvert fall om man har et barn.

Hvor mange abonnenter håper du å få på YouTube i løpet av 2019?
Hmm, kanskje 100 k. Tror du vi klarer det?

Blir så stressa når jeg har fremføringer foran klassen? Har du tips til hva jeg kan gjøre?
Ååå det ble jeg også, jeg var så redd.. Tenk at de andre elevene er også like nervøse for å fremføre at de ikke engang hører på deg, men øver på sin egen fremføring, haha!

Hvor ofte trener du?
Aldri..

Er du rik?
Nei absolutt ikke.

Hva skal du gjøre på valentines day?
Aner ikke, venter på at noen skal invitere meg på date 😉

Kan du være med på Farmen neste gang? Hadde vært så gøy å se deg der.
Haha, om jeg får spørsmålet skal jeg takke ja.

Hva liker du minst ved vinteren utenom kulden?
Snø og at man ikke kan bade og sole seg i varmen. Gå rundt i kjole og være ute sent om kvelden!

Legger du til fans på snap?
Jeg har lagt til et par, men det er ikke noe jeg pleier. Jeg har offentlig snapp slik at alle kan se min story og skrive til meg når jeg en gang i uken åpner snappen min.

Hvem heier du på i Paradise Hotel denne sesongen?
Alle har ikke blitt sluppet enda, så jeg aner ikke.

Hva er dine favoritt serier på Netflix nå?
Akkurat nå har jeg begynt å se på Prison Break igjen, for 8 gang haha.. Føler jeg har runda hele Netflix. Seriene jeg liker der er Gossip Girl, Vampire diaries, Modern family, Pretty little liars og Orange is the new black.

Er han du var på date med bare en venn, eller noe mer?
Bare en venn, haha. Han har dame og barn 🙂

Har du fått tilbud om å være med på bloggerne?
Nei.

Hvorfor tar du spraytan?
Fordi jeg føler meg så utrolig mye bedre bare jeg blir litt brunere. Det er helt sykt hvor mye kun brunfarge gjør! Om du vil bli litt brun før valentines dag eller et skoleball, kan du bruke koden min ”Isabelle Spraytan” for 30% rabatt hos Spraytanhuset. Link til nettsiden HER.

Har du greid å slutte å snuse?
Jaa, det har jeg greit. Snusfri i over et år nå!

Hvilken sport går lillesøsteren din på?
Dans.

Kan du filme video at du er 24 timer på badet?
Jeg har tenkt på det, men blir vanskelig når jeg ikke bor alene nå. Kanskje når jeg flytter!

Var du flink på skolen?
Jeg var veldig flink på barne og ungdomsskolen. På vgs sklei jeg litt ut!

Syntes du noen ganger det er vondt å ta inn en tampong?
Det kan gjøre litt vondt noen ganger, men det går som regel bra. I starten av mensen og i slutten av mensen kan det være litt ”tørt”, derfor også litt vondt.

Hvor godt søsterforhold har du og Julie?
Ja det vil jeg si. Vi har jo aldri bodd sammen og slikt, men jeg syntes vi har fått et veldig godt forhold nå!

Hvor gammel var du da du sluttet på turn?
Jeg var kanskje 13 år.

Hva tenker Julie om deg og at du var med på Paradise Hotel?
Aner egentlig ikke, haha.. Hun kjenner meg jo og vet hvordan jeg er så jeg vil tro hun ikke dømmer meg på sosiale medier og på TV. Syntes heller ikke hun har noe å dømme meg for, gjør jo ikke noe galt. En ting jeg vet er at hun syntes det er  teit  at jeg har operert, det er alt haha..

Har du noen gang vært så full at du ikke husker noe?
Ikke at jeg har blacket helt ut,  men jeg har vært så full at det er noe jeg ikke husker osv!

Hvor gammel kjæreste vil du ha?
Jeg har alltid vært slik at jeg vil ha en eldre kjæreste, men egentlig så bryr jeg meg ikke. Så lenge personligheten hans og hele han er bra.

 

LIGNENDE GENSER – HER

LIGNENDE TRUSER – HER

♡♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg