TV3 fest & noe kjipt har skjedd..

Hallo alle sammen, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg kunne helt ærlig hatt det mye bedre – jeg har nemlig begynt å bli syk.. Nesa renner, halsen stikker og humøret er derfor ikke helt på topp. Og nå som det snart er jul også, jeg kan virkelig ikke bli syk nå! Det er sånn typisk meg å bli syk når det er mye spennende som skjer fremover, men jeg får håpe at det bare er en liten forkjølelse og ikke starten på influensa eller halsbetennelse.

I går var jeg på førjulfest/ vår lanseringen til TV3, noe som var veldig morsomt. Det er alltid spennende å få med seg hva slags programmer som begynner å rulle på TV fremover. I går kveld begynte det også å snø – det var så merkelig for i det jeg gikk inn på festen var det helt bar bakke ute, og tre timer senere var det plutselig helt hvitt på bakken. Jeg skal ærlig innrømme at det var litt koselig og virkelig på tide. Det er ingenting bedre enn hvitt på bakken nå i desember!

❤️❤️❤️

En kjempe fin kveld med andre ord! Nå skal jeg straks begynne å redigere en vlogg som forhåpentligvis kommer ut senere i dag. Ellers har jeg ingen store planer denne helgen, noe som passer veldig bra med tanke på at jeg begynner å bli litt syk. I dag er det også tid for ukens spørsmål så hvis det er noe du lurer på er det bare å legge igjen en kommentar så skal jeg prøve å få svart på ditt spørsmål.

Ha en nydelig dag videre så blogges vi senere! Love you all.

15 kommentarer
    1. Høres ut som om du har hatt en fantastisk kveld! Men så synd at du har blitt syk da, nå rett før jul… En riktig god bedring ønsker jeg deg! 😉

    2. God bedring, Isabelle! Varmt vann med honning og ingefær hjelper veldig på vond hals. Det som også er viktig, er å kle seg godt, med skjerf, lue og IKKE bli kald på føttene!

    3. Jeg er syk. Hoster og sånn. Du er så pen. Stoooooooooooooooor fan av deg💜💜 det er selfølgelig mere en denne tingen som er bra med deg, men jeg skriver bare denne…. Du lyser altid opp dagene mine❤ når jeg har vondt eller er syk hjelper det veldig å se på videoene dine og/eller lese bloggen din❤💜 nå er jrg skadet å jeg ser videoene dine om og om igjen. Går alderi lei deg💜 det gjør ingen❤håper du leser denne komentaren💜 elsker deg❤

    4. Synd å bli syk i jula😞Jeg spydde på julaften i fjor☹️God bedring håper virkelig du får en fin jul💗😍

    5. Hei jeg hører at du er syk jeg har vært syk helt siden juli og jeg vet ikke hva det er men jeg håper du ikke får det samme som meg….☺️

    6. Jeg ligger og er syk nå forkjøla og med halsbetennelse
      D er veldig kjipt men det går nok over , håper du blir bedre snart❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg