Tusen takk for meg

Hallo og god lørdag alle mine fine! Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Nå har jeg kommet meg hjem igjen fra Stord etter noen veldig fine og spennende dager. Agnete og jeg var jo der sammen med NRK mP3 – en skole hadde nemlig vunnet en ko kurranse hos NRK og da ble vi med for å henge litt på en skole og ikke minst ha et lite show med sangen vår. Dette var første gangen vi faktisk synger sangen helt live uten noe ”hjelp” fra musikken bak på versene og jeg skal ærlig innrømme at jeg var skikkelig nervøs for dette. Vi er jo ingen popstjerner, haha.. Det endte med å bli veldig morsomt med litt feil, men det var bare morsomt. Alt ble filmet og blir såklart lagt ut på YouTube! Det er det bare å glede seg til.

Da jeg satt å redigerte videoen i stad måtte jeg bare ta skjermbilder og vise dere hvor kult vi faktisk hadde det på scenen! Derfor kommer det en liten sneakpeak på videoen som forhåpentligvis kommer imorgen på YouTube.

Tusen takk for meg Fitjar og Rimbareid skole, dere er rå!

2 kommentarer
    1. Herregud!! 😱 Jeg trodde du skulle slutte med bloggen siden det sto takk for meg, men heldigvis leste jeg innlegget, og du skulle ikke allikevel!!😍😌 Veldig fine bilder, forresten!

    2. Trodde su skulle slutte med yt og bloggen siden det sto “takk for meg” 😱 m͎e͎n͎ v͎e͎n͎d͎i͎n͎g͎ g͎l͎a͎d͎ f͎o͎r͎ a͎t͎ d͎u͎ i͎k͎k͎e͎ s͎k͎a͎l͎ d͎e͎t͎ ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg