13 Ting jeg hater

Heihei babes, hvordan har dere det idag? Fint håper jeg. Jeg som alle andre misliker en del ting veldig sterkt, og nærmest hater andre ting. Vi mennesker kan ikke like alt, sånn er det bare. Derfor tenkte jeg dere kunne bli enda bedre kjent med meg og få vite de få tingene som irriterer meg i hverdagen. Er du enig?

TING JEG HATER

Når noen skriver navnet mitt feil – Tro det eller ei, men noe av det verste jeg vet er når folk skriver navnet mitt feil, haha!

Kø – Åååh jeg er så utålmodig at jeg virkelig misliker å stå i lange køer som tar 100 år. Jeg er sånn som kan droppe å dra et sted bare fordi det er lang kø.

Små insekt – Ikke at jeg er så veldig redd for insekter, men det er bare ekkelt. Man har liksom ikke kontroll på dem fordi de er så små!

Fett hår – Ush.. Jeg hater fett hår – både på meg selv og andre!

”Jeg trodde du var skikkelig bitch” – Når noen blir kjent med meg eller snakker med meg på en fest for eksempel, har jeg hørt så mange ganger at de trodde jeg var skikkelig bitch og det irriterer meg. Det betyr at de har forhåndsdømt meg, og det er noe jeg misliker sterkt. Folk som dømmer syntes jeg ikke noe om i det hele tatt!

Når folk er alt for sene – Hvis jeg har planlagt å møte noen klokken 14, men så dukker dem ikke opp før nesten 1 time senere er så respektløst. Spesielt om man ikke en gang har sendt melding om at man er for sen.

Folk som maser – Nei er nei, uansett hva det er snakk om!

”Skaff deg en ordentlig jobb” –  At folk sier dette er jeg og mange i denne bransjen vandt til, men det er så irriterende haha. For hva er egentlig en ordentlig, normal jobb?

Myggstikk – Trenger jeg si noe mer? Uff, jeg hater myggstikk. Jeg klør alltid til jeg begynner å blø… Ikke digg!

Løgnere – Folk som lyver er ikke greit syntes jeg. Det er greit nok at man dropper å si noe for eksempel, men når man virkelig lyver til noen andre er det ikke bra! Ærlighet varer lengst.

”Du er såå mye finere uten sminke” – … Haha dette er jeg så lei av å høre. Jeg vet selv at jeg er fin uten sminke, men finere? Jeg trives uten sminke og kan gå flere dager uten å bruke sminke, men jeg føler meg 100 ganger bedre med litt sminke på.

Rot – Jeg hater når det er rotete i leiligheten min, for da vet jeg at jeg har mye å rydde.. Pluss at det ikke føles bra eller ser bra ut når det er mye rot.

Spam – Du vet når du får 15 mailer om dagen med bare reklame spam.. Det er så irriterende. Derfor er jeg alltid så redd for å melde meg på nyhetsbrev osv. Det hender jo til og med at jeg ikke legger merke til viktige mailer fordi det er alt for mye spam.

 

Er du enig?

8 kommentarer
    1. Jeg er helt enig men eg har 1ting å legge til og det er «cøliaki» eg har det og det er sykt irriterende.
      «Cøliaki» er at man er allergisk mot hvete, bygg, gryn osv.
      PS:Du e helt fantastisk og et stort forbilde<3

    2. Jeg er helt enig å jeg har mange venner som sier at de ikke ser på deg bare fordi du bruker for mye sminke å de har selv sminke til jule gave å jeg sier hvis Isabelle føler seg komfortabel med sminke kan hun bruke sminke så mye hun hvil å jeg syns det er Irriterende at hvis noen spør meg hva jeg heter så sier jeg det så sier de Isabel en Isabelle så sier jeg nei det er sånn så sier de feil igjen så må jeg si det 100 ganger det er så irriterende

    3. Jeg er helt enig. men jeg hater mest insekter for ofte drømmer jeg om at insekter krabber oppå meg og at jeg ligger på døde insekter i senga så ofte i klasse romet reiser jeg meg opp mitt i timen fordi det er en maur som grabber på pulten å da må side mannen ta den bort jeg er ekstremt redd for de og at jeg drømmer om at de blir skjemper osv… elsker deg!!

    4. Jeg er helt enig. men jeg hater mest insekter for ofte drømmer jeg om at insekter krabber oppå meg og at jeg ligger på døde insekter i senga så ofte i klasse romet reiser jeg meg opp mitt i timen fordi det er en maur som grabber på pulten å da må side mannen ta den bort jeg er ekstremt redd for de og at jeg drømmer om at de blir skjemper osv… elsker deg!!9

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg