Tatoveringen min som ingen har sett

Heihei alle mine fine, jeg håper du har en strålende dag og at den fortsetter slik. Jeg har snakket en del om tatoveringene mine før, men jeg kom på at jeg aldri har vist bilder av hvordan tatoveringen min på armen så ut før jeg tok cover up av rosene jeg nå har!

I tillegg til at dere nå får se en tatovering jeg hadde på kroppen for lenge siden får dere også se gamle bilder av meg. Fugle tatoveringen tok jeg før jeg var 18 år hjemme hos en fyr som verken sjekket legitimasjon eller brydde seg om hvor gammel jeg var. Noe som ikke er bra i det hele tatt! Om du noen gang skal ta tatoveringer, vent til du er 18 år eller få tillatelse fra foreldrene dine. Det er viktig å ta tatoveringer et sted som er bra.

TATOVERINGEN JEG TOK COVER UP PÅ:

 

Grunnen til at jeg valgte å ta en tatovering over den gamle var rett og slett fordi den ikke var noe fin og fuglene jeg hadde så seriøst ut som flaggermus, haha! Rosene jeg har nå syntes jeg er mye finere og jeg er super glad for at jeg tok cover up.

Bilderesultat for ISABELLE ERIKSEN tatovering

Som dere ser så kan man se min gamle tatovering under om man vet det og om man ser nøye etter! Men det er ingenting som plager meg. Jeg aner faktisk ikke hvorfor jeg hadde så dilla på tatoveringer før, nå har jeg den innstillingen at jeg aldri mer skal ta tatoveringer. Det er ikke det at jeg angrer på alle mine tatoveringer, men jeg kunne godt ikke hatt noen! HUSK at om du noen gang vurderer å ta tatovering, tenk deg nøye om. Det er blekk som du aldri blir kvitt!

Hva syntes du om min gamle tatovering og cover up’en? 

10 kommentarer
    1. Jeg liker det du skriver du inspirerer meg PS kan du lage en til jeg ringer fans video og kan JULIE gjøre det BYE

    2. Jeg syns at du er en veldig inspirerende å at du er en gått forbilde for andre jeg syns begge er like fine hvis du syns at fuglene so ut som flagger muser så tok du ret valg å du er mitt forbilde jeg hvil bli akkurat som deg å jeg syns at Julie er en heldig jente som har en så pen,kul,snill og omtenksom osv

    3. Va kult cover up men kunne du lagt ut flere bilder eller lage en video på hvordan du så ut før altså i fra 13 te 18 alderen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg