Sykt ærlig

Jeg har gjestet i podcasten til Martine Halvorsen som heter «Sykt Ærlig» og der var jeg sykt ærlig, haha. Vi snakket om mye forskjellig, men hovedsakelig kropp og kroppspress.

Vi hadde faktisk sykt fine samtaler og jeg forteller ting om meg selv og om min kropp som ingen vet. Ting jeg aldri før har fortalt ordentlig! Så denne podcasten burde virkelig alle sjekke ut.

Episoden med meg kommer forhåpentligvis ut neste torsdag, men jeg kommer til å dele det her på bloggen og mine sosiale medier uansett. Så det er bare å glede seg!

Nå er jeg på vei hjem, jeg får straks besøk av en venninne som jeg ikke har sett på år og dager så det gleder jeg meg masse til. Jeg har også rukket å møtt to jenter i dag som var utrolige koselige, men mer om det i et eget innlegg senere!

Vi blogges mine babes, nå skal jeg straks hå av bussen her jeg sitter å blogger! Husk å ta vare på hverandre og smile. Love you all.

 

2 kommentarer
    1. Så kult!!!
      Du er snill,kul,morsom,megapen,hyggelig,kreativ,søt,omtenksom,hjelpsom og BEST♥️♥️😍♥️♥️♥️♥️♥️🥰🥰♥️🥰🥰
      Jeg drar til Mexico i morgen tidlig og jeg veit ikke om kommer til å rekke å lese bloggen din og sånt så jeg kommer til å savne deg sykt mye😢

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg