Svarer på syke rykter om meg selv

Reklame | Junkyard.no

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Akkurat nå sitter jeg hos frisøren, endelig! Jeg tenkte jeg skulle svare på noen rykter som tydeligvis har gått rundt om meg i det siste. Nå er det en stund siden jeg har skrevet et slikt innlegg, jeg tror faktisk de siste ryktene jeg svarte på om meg var på YouTube. Videoen kan du finne HER.

Jeg vil starte med å si at rykter ikke er kult i det hele tatt, dere som sprer falske rykter er ikke kule! Det er så dårlig gjort å holde på med slikt, uansett hvem det gjelder. IKKE spre rykter om andre!

DETTE HAR DERE HØRT OM MEG:

At du har operert deg flere ganger

Jeg har bare operert 1 gang.

At du driver med YouTube bare for penger

Det er ikke sant. Jeg elsker å drive med YouTube, dere som følger meg vet det. Hvis ikke hadde jeg ikke lagt ut så mange videoer som jeg faktisk gjør!

At du har ligget med en jente

Ja.

At du har en tinder bruker

Det har jeg, men den brukes ikke så ofte. Kanskje jeg burde? Haha..

At du har en hemmelig kjæreste

Nei, I wish.

At du betaler andre for å redigere videoer for deg

Feil. Det er faktisk mange YouTubere som gjør det, men det gjør ikke jeg. Hvert fall ikke enda! Mulig jeg gjør det etterhvert, men nå gjør jeg ikke det. Dere som følger meg på blant annet Snapchat vet jo at jeg redigerer masse, for jeg legger ofte ut bilder av at jeg redigerer.

At du går rundt å hooker med alle gutter på byen

Haha, nei det er ikke sant.

At du har hatt en veldig dårlig barndom

Nei, jeg har hatt en veldig fin barndom.

At du har operert mye mer enn du sier selv

Nei, har bare operert 1 gang og det er jeg åpen og ærlig om.

At du prøvde å operere leppene og derfor har du det hakket

Har egentlig alltid hatt det lille ”hakket” i leppene føler jeg, men det ble kanskje forsterket da jeg fylte leppene? Jeg aner ikke. Men dette ryktet er hvert fall falskt.

At du har jobbet stripper

Nei, det har jeg aldri.

At du er lesbisk

Jeg er ikke lesbisk. Jeg kunne aldri vært kjæreste med en jente!

At du holder på med Randulle/ Sander?

Haha stakkars Sander. Folk tror jo han holder på med alle? Jeg skjønner ikke.. Men nei, dette er helt feil!

At du er med på Paradise Hotel i år

Det er jeg ikke.

At du prøvde deg på kjæresten til bestevenninnen din

Det har jeg aldri gjort og kommer heller aldri til å gjøre.

At du ikke vil ha barn

Jeg vil ikke ha barn enda, men etterhvert vil jeg ha barn.

At du ikke fikk lov til å være med Martine og Sofie til Nice

De er der på en sponset tur om jeg ikke tar helt feil, så det var vell aldri et spørsmål om å være med haha.. Håper de koser seg masse 🙂

At læreren din var pedofil

Jeg har fortalt en liten historie om dette på YouTube tror jeg. Jeg sa ikke at han direkte er pedofil, men det var noen merkelige hendelser som skjedde. En av venninne mine gikk med en singlet og hadde et smykke ned i kløfta en dag. Da gikk denne læreren bort og putta hånda si ned i singleten for å ta opp smykket – det var sånne ting som skjedde. Det er jo ikke bra, men jeg vet ikke om han var pedofil. Til slutt fikk denne læreren sparken!

At du har fått penger for å ha sex

Det har jeg aldri fått. Har gjort det gratis, haha 🙂

At du er skikkelig stor diva

Jeg vil egentlig ikke kalle meg en skikkelig diva, men det kan godt hende jeg er det noen ganger. En liten diva, ikke en stor diva 😉

SOLBRILLER – HER  MED KODEN ”ISABELLEE15” får du 15% rabatt! Gjelder på Junkyard.no

_________________________________

Herregud så mye rart jeg fikk inn og Gud så mye rart som tydeligvis går rundt? Jeg håper virkelig at noe av det jeg fikk inn på Instagram var tull og bare noen som fant på. Jeg fikk dessverre ikke svart på absolutt alt som kom inn, men jeg svarte på det jeg føler var relativt innafor. For mye var nemlig ikke det!

Og igjen – IKKE SPRE RYKTER OM FOLK!

16 kommentarer

Siste innlegg