Svarer på spørsmål om sex, mensen, puberteten ++ del 1

 

Dette svarer vi på i videoen:

Hva gjorde du da du fikk mensen for første gang?

Når hadde dere sex for første gang?

Når er det normalt å få mensen?

Hvor tar man inn tampongen?

Hva er jomfru?

Bryr gutter seg om hvordan det ser ut nedentil hos jenter?

Gjør det vondt å ha sex?

Alle i klassen min har fått mensen, men jeg tør ikke si at jeg ikke har fått det..

Er det normalt å fingre hver dag som jente?

Er det normalt å ha utflod i 3 mnd?

Skal jenter barbere seg nedentil før man har sex?

Hvordan føles det når man putter inn en tampong første gang?

Hvordan sa du til foreldrene dine at du hadde hatt sex for første gang?

Hva skal jeg si til mamma når jeg får mensen?

Hvordan vet man at man har sopp?

Er det rart å bruke g streng i 7. klasse?

Er det unormalt at den ene puppen er større enn den andre?

Om man har mye utflod, vil det da si at man blær mye når man får mensen?

Hvordan skal man hinte til at man vil noe mer enn å bare være venner? Sjekketips..

Er det vondt å få mensen?

Jeg er en jente på 12 år, en gutt på 15 år spurte om jeg kunne suge han?

Søsteren min lurer på hvordan det er å suge noen?

Er det aldersgrense på p piller?

Hva gjør man om man blør gjennom på skolen?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg