Svarer på syke rykter om meg

Heihei alle mine fine, hvordan har du det i dag? Fint håper jeg. Nå er det en stund siden jeg har svart på rykter om meg og tenkte derfor det var på tide i og med at jeg veldig ofte får spørsmål og ting tilsendt som jeg ikke alltid svarer på. Nå skal jeg svare på alt dere har hørt om meg, slik at ingen går rundt og tror feil! Det er noe her jeg ikke vil svare på enda og ting jeg mener er litt privat så jeg hadde satt pris på om alle har forståelse og respekterer det.

Først må jeg også bare si at det å spre falske rykter ikke er noe kult i det hele tatt, uansett hvem og hva det gjelder. Om du noen gang har gjort det så slutt med det. Falske rykter er noe av det verste jeg vet og er ikke hyggelig for den personen det gjelder!

Dette har dere hørt om meg:

 

At du holder på med Erik Sæter

Hvem jeg holder på med og ikke har jeg nevnt vil skal være hemmelig enn så lenge. Håper dere forstår det! Grunnen til dette er fordi jeg ikke vil dele sånne ting så tidlig fordi man ikke alltid vet om det blir bra eller ikke 🙂

At du er bifil eller lesbisk og at det er derfor du ikke vil si hvem du holder på med

Det stemmer ikke.

At du har hatt sex med folk som er 50+ år gamle

Har aldri ligget med noen som er 50+.

At den du dater er Vidar Villa

Dette ryktet har faktisk gått rundt helt siden jeg var med i musikkvideoen hans haha. Som jeg har sagt før så er Vidar og jeg bare venner! Slutt med rykter nå folkens, man kan faktisk være venner med det motsatte kjønn.

At du har tatt sprøyte i leppene og silikon

Jeg har fylt leppene før og silikon har jeg. Nå er det over et år, nesten to år siden jeg har gjort noe med leppene!

At du har begynt å snuse igjen

Vil ikke si at jeg har begynt å snuse igjen, men har tatt en snus her og der dessverre.

At du egentlig er veldig sjenert i virkeligheten

Jeg er det.

At du drikker alkohol nesten hver dag

I det siste har det blitt ganske mye drikking, men ikke hver dag! Nå som det er sommer er det jo digg å ta et glass vin ute i solen, men jeg drikker meg ikke full så ofte.

At du har hatt sex med mange kjendiser

Har ligget med noen kjendiser ja.

At du liker YT bedre enn blogging

Det er sant. Men elsker begge deler!

At du har piercing i nippelen

Det har jeg ikke. Tror jeg aldri kommer til å tørre det haha.

At du er sykt bitch

Det vil jeg ikke si. Jeg syntes ikke det! Har fått høre mange ganger at folk trodde jeg var det, men er veldig hyggelig når de møter og snakker med meg.

At du røyker 

Jeg røyker ikke fast, men har prøvd røyk og har festrøyket.

At du har forandret deg veldig fra de gamle YT videoene dine

Hmm, nei jeg føler hvert fall ikke det. Alle forandrer seg jo og lager forskjellige videoer hele tiden!

At du tok silikon fordi du var usikker på deg selv

Det stemmer jo litt det.. Har skrevet mye om dette før.

At du får penger for at folk kan ha sex med deg

Nei aldri har det skjedd.

At du er verdens beste forbilde

Aww, tusen takk. Det er veldig hyggelig å høre! Men jeg vil ikke si at jeg er det. Et godt forbilde for meg og det jeg vil være er ikke perfekt. Jeg gjør feil, og syntes det er viktig å vise at ingen er perfekte og gjør feil.

At du er rik og tjener veldig mye penger

Jeg er ikke rik.

At du bruker søsteren din Julie for klikk og visninger

Feil. Julie vil selv være med på videoer og spør meg om å filme osv! At seerne mine digger videoene vi lager sammen er bare en bonus!

At du har ligget med en som er homo

Det er ikke sant.

At du har skremt små barn og ikke er som du er på kamera

Haha det er ikke sant i det hele tatt. Jeg har aldri skremt små barn? På kamera er jeg så klart mer gira og energisk, men det er alle – tro meg!

 

❤️Husk å ikke spre falske rykter babes❤️

Legg gjerne igjen en kommentar med spørsmål og rykter, så svarer jeg i kommentarfeltet.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg