Svarer på helt syke dilemmaer

HVA VILLE DU GJORT?

Slutte å bruke såpe eller slutte å bruke tannkrem?

Slutte å bruke tannkrem. Finnes jo alltid tyggis og munnskyld man kan bruke. Selvom jeg er avhengig av å pusse tennene mine, ellers føler jeg meg så ekkel.

Aldri reise eller aldri kjøpe klær igjen?

Aldri kjøpe klær igjen.

Lukte vondt hele tiden eller ha dårlig ånde hele tiden?

Ååå denne er så vanskelig. Det verste jeg vet er seriøst dårlig ånde! Men det må nok bli å ha det for det lukter man jo ikke med mindre man er veldig nærme.

Kjæreste som er ti år eldre eller ti år eldre?

Ti år eldre.

Aldri ha sex igjen eller ha sex to ganger om dagen hver dag?

Denne er også nesten umulig haha.. Jeg tror det hadde gått fint å ha sex to ganger om dagen i starten, men veldig slitsomt etter mange år. Det finnes jo også mye annet man kan gjøre så kanskje aldri ha sex igjen?! Uff jeg vet ikke haha.

Miste en fot eller en arm?

Arm.

Penis i panna eller vagina på haken?

Omg… Jeg vet seriøst ikke hva jeg skulle valgt! Kanskje vagina på haken, det ser man vel litt mindre enn en penis i panna haha.

Være døv eller blind?

Døv, helt klart. Selvom det også er helt forferdelig.

Slutte med sosiale medier nå eller alltid måtte jobbe med sosiale medier?

Hmm, akkurat nå kunne jeg jo tenke meg å jobbe med sosiale medier så  lenge jeg kan, men mulig jeg vil slutte og trekke meg litt tilbake når jeg blir eldre. Enn så lenge må det da bli, alltid jobbe med sosiale medier.

Være med på Paradise Hotel hvert år hele livet eller bo på gata?

Vært med på Paradise Hotel. Lett valg!

Hatt sex med faren din med kjæresten sin hjerne eller ha sex med kjæresten med faren din sin hjerne?

Æææ, jeg blir nesten dårlig bare å tenke på att jeg må svare på dette her haha.. Kanskje med hjernen til kjæresten min (om jeg hadde hatt en kjæreste så klart).

Ikke ha noe hår på kroppen eller ha mye hår på kroppen og aldri kunne barbere seg igjen?

Ikke ha noe hår på kroppen. Man kan jo alltids bruke parykk og tegne bryn osv.

Ha tenner som kjønnshår eller ha kjønnshår som tenner?

Tenner som kjønnshår, men au og æsj og blæ.. Haha!

Dø av å fryse i hjel eller dø av å brenne i hjel?

Fryse i hjel tror jeg.. Selvom jeg hater å fryse og tror det er helt forferdelig. Klarer ikke forestille meg å faktisk brenne i hjel!

7 kommentarer
    1. Mener du «kjærete som er ti år eldre eller ti år yngre?» se hva du har skrevet, du skrev det samme🤣

    2. Du er den beste YouTubeeren jeg vet om. Alle i klassen min følger deg og vennene mine og jeg snakker om deg hele tiden. Vi snakker om hvor kul du er❤❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg