Svarer på alle deres spørsmål

Hey babes! Siden jeg har sklidd litt ut av rutinen med ”Ukens spørsmål” tenkte jeg å svare på en del spørsmål i dag. Jeg får nemlig massevis av spørsmål hver eneste dag og tenkte det var på tide å svare litt på et par av de. Jeg har ganske ofte Q&A her på bloggen og så hvis det er noe annet du lurer på må du bare stile spørsmål i kommentarfeltet eller legge meg til på Instagram og Snapchat.

Spørsmål & svar

 

Er du forelsket i Erik?

Jeg er jo det, it’s my boyfriend!

Hvor mange kjærester har du hatt?

Sånn 2-3, men det vil jeg ikke kalle for noe veldig bra og ordentlig forhold. Sist jeg hadde kjæreste var jeg 17 år gammel!

Skal du og Erik flytte sammen?

Ikke med det første. Jeg har jo nettopp flyttet for meg selv og trives veldig godt alene nå!

Når skal du bli gravid?

Ikke enda. Jeg vet ikke om jeg i det hele tatt vil få et barn i denne verden!

Hvor mye tjener du bare på YT videoen dine?

Det er veldig forskjellig fra mnd til mnd, også kommer det an på om jeg har noen store samarbeid eller ikke. Hvis jeg en mnd ikke har noe samarbeid og bare lever på Adsense penger jeg får av videoene er det rundt 40 000 +.

Vil du farge håret lyst igjen?

For å være helt ærlig så savner jeg allerede mitt blonde hår, men kommer nok ikke til å farge det så lyst igjen med en gang.

Liker Erik kroppen din?

Jeg håper da det og han har sagt det, haha!

Bruker du aldri BH?

Veldig sjeldent. Jeg hater faktisk å gå med bh.

Hvem fra din sesong av Paradise Hotel har du mest kontakt med i dag?

Hmm, snakker kanskje mest med Martine, men er venn med alle sammen!

Pleier du å se på dine egne videoer?

Jeg se så klart på alle videoene jeg legger ut når de er ferdig redigert, men jeg pleier ikke sitte å se på mine egne videoer!

Skal du på Ariana Grande konserten?

Nei, det har jeg ikke planlagt. Men hvem vet, det kan godt hende jeg kjøper billett i siste liten!

Hva syntes du om merkeklær? Bryr du deg om det?

Jeg bryr meg veldig lite om hvor klærne mine er fra. Når det kommer til merker, liker jeg best vesker!

Hadde du mange kviser da du var yngre?

Nei, jeg var veldig heldig med huden min og hadde aldri kviser.

Vil du gifte deg?

En vakker dag så vil jeg jo det, men det er ikke noe jeg stresser med eller tenker at jeg må.

Hvordan er det å være kjendis?

Jeg tenker ikke sånn veldig mye over det. Jeg er den samme personen jeg var før jeg ble et offentlig fjes, men det er selvfølgelig veldig koselig å bli stoppet på gaten og få fine meldinger!

Har du og Erik kranglet før?

Haha ja, men de fikser alltid opp med en gang!

Hvor høy er du?

Jeg er 168cm.

Hvilket politisk parti stemmer du?

Jeg aaaaaner ikke… Jeg må lese meg litt opp før jeg eventuelt drar å stemmer tror jeg!

Har du hatt følelser for jenter før?

Nei, det har jeg aldri hatt. Jeg kunne aldri datet en jente!

Bestod du teoriprøven på bil lappen første gang?

Jeg bestod på teorien på første forsøk, men jeg strøk på første oppkjøring hehe!

Hva syntes du om falske rykter om deg selv?

Jeg synets det er latterlig og veldig unødvendig. Det er ikke noe morsomt at folk går rundt å tror ting om deg som ikke stemmer! Plis slutt med å spre falske rykter, uansett hvem det gjelder.

Hva syntes du om at så mange tror du og Erik ikke er sammen på ekte?

Lol tenker jeg! Folk får tro hva de vil, men forholdet vårt er ekte 🙂

Tjener du fortsatt penger på ”Isabelle & Martine” kanalen på YT?

Ja, vi tjener fortsatt penger på den kanalen. Ikke veeeeldig mye så klart!

25 kommentarer

Siste innlegg