Svarer på alle deres spørsmål

Reklame | Eget merch

T- SKJORTE – HER

 

DU SPØR, JEG SVARER

 

Hvordan går det med deg som singel? Savner du å ha kjæreste?

Det går veldig bra faktisk! Jeg trives som singel, men det kan så klart bli litt ensomt og kjedelig innimellom. Og jeg er såå glad for at Erik og jeg fortsatt er gode venner og kan prate sammen.

Vil du bli sammen med Erik igjen siden du kommenterte det på bildet hans på insta?

Haha det var en spøk!

Har du hatt sex i corona tiden?

Corona begynte jo allerede i mars så ja det har jeg.

Liker Erik fortsatt deg?

Det må du nesten spørre han om.

Er du uvenn med Martine Lunde nå?

Vi er ikke uvenner nei 🙂

Skal du være med på noen programmer snart?

Hmm, ikke som er planlagt, men helt sikkert i fremtiden. Filmen jeg er med i kommer jo snart på kino faktisk!

Hva er din favoritt butikk?

http://isabelleshop.no

Er det mange som har kjøpt merch?

Jaa, herregud mange flere enn jeg trodde. Jeg var så utrolig stresset over at ingen skulle like klærne og bestille, men dere er virkelig de beste! I love you ❤️

Hvorfor slo du opp med Erik?

Det føler jeg at jeg har forklart nok ganger. Du kan se video HER.

Når mistet du jomfrudommen?

Jeg var 15.

Har Julie tatt hull i navelen?

Jaa, omg..

Hvor lang tid tar det før man før merchen din?

Ca. 3 uker. I morgen begynner vi å produsere alle klærne og sender ut så fort vi kan!

Er det sant at du har tatt abort før?

Nei. Jeg har aldri vært gravid.

Trener du?

Aldri.. Men har så lyst på motivasjon til å trene! Help me.

Holder du på med noen flere ”hemmelige prosjekter” akkurat nå?

Jaa faktisk! 2 ting æææ <3

Hvor gammel er Lucifer nå?

Snart 6 mnd. Gutten min begynner å bli så stor!

Har du et mellomnavn?

Nei det har jeg ikke.

Når har du tenkt til å få kjæreste igjen?

Aner ikke. Det er ikke noe jeg stresset med for øyeblikket, haha.

Vurderer du noen ganger å slutte helt med YT, blogg og sosiale medier?

Flere ganger. Når ting er kjipt skulle jeg noen ganger ønske at ingen visste hvem jeg var. Men det positive jeg får fra dere overgår alltid det negative! Tusen takk for at dere er de beste følgerne i hele verden❤️

Betaler du mye for å bo der du bor? Hvor mye?

Jeg har kjøpt denne leiligheten så jeg må betale lån i banken, strøm og felleskostnader her jeg bor. Til sammen betaler jeg kanskje 12 -13 000 i mnd. Ikke så mye faktisk!

Hvor mye penger har du tjent på merch?

Det er ikke så viktig. Overraskende nok fikk jeg sykt mange spm om dette og om jeg får alle pengene selv. Det gjør jeg altså ikke. Det er mye som jeg må betale når det kommer til merchet.

Var det ikke litt rart at Erik ”brukte” deg for en YT video?

Haha nei det syntes jeg ikke. Begge gjorde jo på en måte det!

Kommer merchet ditt inn igjen?

Helt sikkert, men jeg aner ikke når. Så hvis du har lyst på klærne må du bestille før klokken 23:59 i kveld, da stenger salget. isabelleshop.no

Har du andre hobbyer enn sosiale medier?

Faktisk ikke.. Jeg trenger en hobby! Nå er jo sosiale medier også en jobb for meg, og det er det jeg lever av.

Hvorfor koster klærne dine så mye?

Etter min mening er ikke klærne dyre. Hvis de skulle vært mye billigere hadde jeg nesten tapt penger på det, haha..

Har du gått til psykolog noen gang?

Jepp, mange ganger!

Kan du lage ditt eget sminkemerke?

Jeg føler ”alle” har gjort det og det gjør at jeg har mindre lyst. + At det finnes så mye bra på markedet, så hva skulle jeg lagd som hadde vært bedre eventuelt?

Crusher du på noen akkurat nå?

Nei.

Har du lyst på barn snart?

Først må jeg finne noen å ha dette barnet med. Tror det blir en stund til jeg får barn altså. Det stresser jeg ikke med!

HETTEGENSER – HER

32 kommentarer
    1. Hei, jg er din aller største fan, jg ønsker mg alle de lærene du selger men mamma sier at du har b dag om under 1 måned så vent å se så sa jg at det e ikke til salgs lengere en i kveld så sa ho bare at det var dur å jeg får ikke lov å kjøpe klær dine sidne det er dyrt sier mamma😭 jg VIL ha de klærne❤️ Jg ønsker mg de mest sv slt i verden med ❤️ Lig hilsen din største fan❤️🥺🔒

    2. De er veldig fine de merchene, men også litt dyre. Så tror ikke alle som ønsker seg det har råd
      Selv vet jeg at mamma ville fått dårlig samvittighet av å si vi ikke har råd
      Sparer til noe selv, så kan heller ikke gi meg råd til å kjøpe

      (Bra jobbet forresten)

    3. Hei isabelle jeg er din største fan jeg har akkurat begynt på ungdomsskolen og kunne gjerne trengt noen råd. Jeg føler det er mye kroppspress og jeg veier litt mer enn andre føler meg veldig ukomfortabel med det. Derfor lurer jeg på hva jeg skal gjøre

    4. Gruer du deg til og bli gravid/føde om du blir det?? Svar pliis har lurt på det en stund😅 LY💖💖

    5. Hvor kjøpte du den rosa genseren med perlekapper som du hadde på deg på bilde du la ut på storyen din av deg å Nelly❤️❤️ Elsker deg btw🥰

    6. Hei! Du er en utrolig flott jente❤️❤️❤️ Digger deg noe sp sykt, har du noe mål som du vil opp nå med trening? Om du har så stå på så når du målene dine

    7. Elsker deg Isabelle har kjøpt murtch eller hvordan du skriver det🥰🥰🥰du er ynglings YouTuberen min❤️❤️❤️💕💕💕💕💕💕💕plise plise svar eller noe

    8. Hvis du hadde fått en gutt/jente hva tror du du ville kalt den og jeg elsker merchet ditt men har ikke råd til det. Jeg er nokk din største fan fra hele Norge iallefall, kan du ha sånn give away en gang elsker klærna dine. Men jeg bor på åkra så da må jeg betale porto også😭😭😭😭😭😭😭 men en ting er sikkert og det er at jeg elsker deg. I❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ UUUUUUUUUUU

    9. Hvis du hadde fått en gutt/jente hva tror du du ville kalt den og jeg elsker merchet ditt men har ikke råd til det. Jeg er nokk din største fan fra hele Norge iallefall, kan du ha sånn give away en gang elsker klærna dine. Men jeg bor på åkra så da må jeg betale porto også😭😭😭😭😭😭😭 men en ting er sikkert og det er at jeg elsker deg. I❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ UUUUUUUUUUU

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg