Svarer på alle deres spørsmål

UKENS SPØRSMÅL

 

Hvem håper du vinner Skal vi danse?

Nå er det jo straks ferdig, kun fire deltakere igjen. Akkurat nå heier jeg på Victor og Rikke, syntes de er så flinke og ikke minst verdens søteste mennesker!

Hvorfor har du fått privat bruker på Instagram?

Jeg fikk det fordi jeg rett og slett ikke orket spam fra folk som bare ønsket å være frekke og kommentere dritt på bilder. Enkelt og greit. Pluss at man må følge for å evt stalke, noe veldig mange syntes er gøy haha.

Er du gravid? Er det sant?

Nei jeg er ikke gravid. Det dere så på YT var en prank. Om du ikke har sett Gravid pranken jeg gjorde på Erik, kan dere se den HER.

Hvorfor tapte Erik 1 million kroner?

Litt usikker på akkurat hva, det får du nesten spørre personen det gjelder om. Men det er dette med avtaler osv som ikke ble noe av likevel, og en sponsor som har gått konkurs. Dette fortalte han om i tv2 intervjuet.

Hvem tjener mest av deg og Erik?

Haha jeg aner ikke hvor mye han kan dra inn i mnd, men han sier selv at jeg tjener mer enn han.

Bor Erik hos deg?

Nei, vi bor hver for oss. Jeg bor helt alene, men han er ofte på besøk.

Når var første gangen du hadde sex?

Da var jeg 15 år gammel.

Hva syntes du om Mina Jacobsen sin bullet journal/ bok?

Jeg aner ikke, jeg har den ikke. Jeg har heller aldri hatt noe særlig bullet journals, så jeg kan veldig lite om akkurat det. Men veldig kult at hun har fått til det!

Vet du og kjæresten din alt om hverandre?

Ikke alt vel, men vi vet ganske mye om hverandre.

Skal du lage flere sanger?

Hvem vet? Aner ikke selv, haha.

Hva heter moren og faren din?

Mamma heter Beate, pappa heter Morten.

Hvor kjøper du sminken din fra?

Jeg kjøper fra forskjellige steder hele tiden og bruker veldig mye forskjellig. Jeg liker å kjøpe sminken min andre steder i Norge eller på nett. Føler ikke Norske butikker har de aller beste alternativene.

Kan du ha flere giveawayer?

Ja, det kommer helt klart flere giveaways! Det er bare å følge med på Instagram, yt og Snapchat.

Skal du ha vlogmas?

Aner ikke, så langt har jeg ikke tenkt enda haha. Vil dere det? Det er mye jobb, men så klart veldig gøy for dere å se hva jeg gjør i hele desember. Vi får se om jeg får tid!

Hva hadde du sagt om du ble spurt om å være med på Skal vi danse?

Da hadde jeg helt klart sagt ja, det ser så gøy ut!

Rød eller brun julebrus?

Brun fra Hamar, uten tvil. Jeg ELSKER den julebrusen.

22 kommentarer

Siste innlegg