Svar på spørsmålene deres

UKENS SPØRSMÅL

 

Når var første gangen du kysset Erik?

Det var vel i februar om jeg ikke husker helt feil.

Hvor mye penger har du tjent på disstrack sangen din?

Hmm, det vet jeg ikke helt sikkert. På YT musikkvideoen har jeg tjent ca 6 000kr kanskje(?), men på Spotify osv aner jeg ikke.

Hvor mye betaler du på huslån, mat osv i mnd?

Jeg betaler ca 10 000 på lånet, 4 000 i husleie og strøm, noen tusen på mat og andre ting.

Driver du med YT for å tjene penger eller fordi du liker det?

Jeg ELSKER YT og syntes det er veldig gøy å holde på med. Elsker at jeg kan tjene penger på noe jeg elsker og kalle min hobby for en jobb.

Hva syntes du om gutter som sladrer og skryter til andre etter sex?

Det er sikkelig teit, haha.

Skal du kjøpe den nye iPhonen?

Jaa, jeg tror det. Har veldig lyst på ny telefon nå!

Sjekker du telefonen til Erik?

Noen ganger, men ikke fordi jeg ikke stoler på han eller fordi jeg lurer på hvem han snakker med.

Hvordan ser du ut uten extensions i håret?

Dette er sist gang jeg var hos frisøren og farget det brunt.

Har du hatt regulering? Hvor lenge hadde du det?

Jaa, jeg hadde det vel i ca et år. Jeg hadde overbitt.

Hahhaha…

Har du flest søsken på moren eller faren din sin side?

Jeg har en bror på mamma sin side og en søster og en bror på pappa sin. Så flest på pappa sin side!

Har du en sykdom?

Ikke som jeg vet om, haha.

Er du sosial?

Noen ganger. Det kommer litt an på hvem jeg er med og hvordan stemningen er! Jeg er ganske stille i store grupper, feks.

Hvis du hadde blitt gravid nå, hadde du tatt abort?

Jeg er på ingen måte klar for barn nå og går på p piller, så om jeg skulle blitt gravid hadde jeg nok tatt abort ja. Selvom jeg ikke har lyst til det heller.

Er det noen bloggere du absolutt ikke liker?

Ikke som jeg kommer på nå. Jeg gidder ikke bruke tankene og energien min på å ikke like noen. Alle er forskjellige og passer ikke sammen, sånn er det bare. Da er det bare å følge med på de man liker og tar inspirasjon fra.

Kommer du også til å skive bok?

Jeg har faktisk tenkt litt på det i det siste, men jeg aner ikke. Vi får se!

12 kommentarer
    1. Kan du lage en yt video der du kjøper den nye iPhone 11 også teste den ut det ville blitt skikkelig gøy ♥ ♥ ♥

    2. Syns du ikke det er litt umiljøvennlig og bortkastet med penger å kjøpe en heeelt ny telefon? Lksm folk jeg kjenner har iPhone 5 osv som de har hatt i sånn 4 år, mens du har hatt din i ja vet ikke jeg:) kort tid å tenker på å kjøpe en ny:) jeg vet ikk om du mener det men vi er i en sånn tid der når du har en XS Max at jeg tror at du ikke trenger å kjøpe en ny en etter 1 ellr 2 år… Jaja samma for meg men hvis jeg skal si min mening!

      1. Anonym som bryr seg om klima, guess what: ingen bryr seg. Vis Isabelle vil ha ny tlf må hun få kjøpe det uten at du bryr deg!🙄😠

        1. Haha herregud da, anonym sint person (du) er da like ille. Enig at hun skal få lov til å kjøpe seg ny telefonen om hun vil, men du trenger ikke å bli sint liksom… Bare dumt for deg hvis du ikke bryr deg om klima, for da bidrar du negativt! Hah

    3. Synes du virkelig at det er vits å kjøpe en heeelt ny tlf når du har en som funker like bra? Det er både umiljøvennlig og bortkastet penger(jeg bryr meg ikke hva du bruker penger på)…. Jeg kjenner folk som har iPhone 5 og har hatt dem i ca 4 år… Mens du har kanskje hatt din 1-2 år:) Jeg vil bare si min mening og jeg vet ikk om du mener at du skal kjøpe en ny en!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg