Svar på spørsmålene dere lurer på

UKENS SPØRSMÅL

 

Hvor lenge hadde du og Erik vært sammen før dere delte det offentlig?

Vi har holdt på ganske lenge faktisk. Vi delte det jo for ca 1 mnd siden, men begynte å holde på i mars/ april!

Er du fornøyd med kroppen din?

Jeg er jo det. Kroppen min er sunn og frisk, noe jeg setter enorm stor pris på.

Er du faktisk gravid, siden du sa det i forrige YT video?

Jeg er ikke gravid. Så vidt jeg vet hvert fall!

Tjener du penger på Snapchat?

Bare om jeg har reklame og samarbeid på Snapchat. Annet enn det tjener man ikke penger på Snapchat.

Har du møtt foreldrene til Erik?

Jepp. Veldig hyggelig var det!

Er rumpa di ekte? Eller har du operert den?

Rumpa mi er helt ekte.

Er du fornøyd med alle tatoveringene dine?

Jeg syntes de er fine, men jeg hadde klart meg veldig fint uten noen av dem, spesielt den jeg har mellom puppene. Den angrer jeg bittelitt på selvom jeg ikke går rundt å tenker på det hver dag!

Hva var snittet ditt på VGS?

Jeg husker faktisk ikke helt, men det var mye bedre på ungdomsskolen enn på VGS. Jeg tror jeg gikk ut av VGS med et snitt på rundt 3.0…

Har du bunad?

Neiii.. Det er så fint! Har så lyst på, men har liksom ikke fått kjøpt meg en. Jeg syntes også det er så dumt at man kun får brukt det et par ganger i året bare. Det er nok en stor grunn for at jeg ikke har giddet å kjøpt meg en.

Hvordan har du det for tiden?

Jeg har hatt det bedre og kommer til å få det bedre med tiden, men jeg føler heller ikke jeg kan klage for det er så mye annet som skjer i verden som gjør at alle vi i Norge er ekstremt heldige. Når det er sagt så vil det heller ikke si at man ikke kan være lei seg over personlige grunner. Men, jeg har det jo bra! Har så mange fine mennesker i livet mitt som gjør meg lykkelig. Love it<3

Hvis Erik hadde fridd til deg nå, hva hadde du svart?

Jeg er på ingen måte klar til å gifte meg, og det tror jeg han vet veldig godt haha. Så å fri tror jeg ikke han kommer til å gjøre. Jeg kunne nok sagt ja, men at det eventuelt må bli en stund til bryllup, haha!

Hvem heier du på i Skal vi danse?

Heier på Isabel og Victor! OMG Victor er jo helt rå på dansegulvet.

Var tatoveringen mellom puppene dine vondt å ta?

Ikke så veldig faktisk, mest ubehagelig og slitsomt. Jeg syntes ikke tatovering er så veldig vondt, men ubehagelig.

Er du miljøbevisst?

Det er noe jeg helt klart kunne blitt MYE bedre på. Men jeg prøver!!

Hvilken sko str bruker du?

Jeg bruker 37.

Hva syntes du om at Julie (lillesøsteren din) har fått så mange følgere på YT og Instagram?

Elsker det, haha! Syntes det er kjempe gøy og det tror jeg Julie også syntes!

Savner du noen ganger å ikke være kjendis?

Kjendis og kjendis.. Men ja, helt klart et par ganger!

Savner du å være singel?

Nei. Ikke enda haha.

Hva er aldersforskjellen mellom deg og Erik?

Jeg er faktisk 1 mnd eldre enn Erik!

Har du planer om å ha meetup snart?

Ikke som jeg har planlagt, dessverre!

Liker du blogg eller YT best?

Hmmmm, jeg syntes YT er morsommere å holde på med. Jeg føler YT er så mye mer positivt på en måte!

Bind VS tampong?

Helt klart tampong. Liker ikke bind i det hele tatt!

Hvordan holder du tennene dine så hvite?

Ååå tusen takk. Selv syntes jeg det er litt rart at jeg har så fine tenner, for jeg er ikke verdens beste til å pusse og ta vare på tennene. Men, jeg har bleket de et par ganger osv!

 

3 kommentarer
    1. Isabelle Eriksen kan du visse pupper din gå naken
      Spøre om sex Jessheim storsenter og Strømmen storsenter 17 år 18 år gutter jenter etterpå add dem på snapchat Instagram
      Legg bilder av deg nudes naken kilitoris vagina rompa mage fitte trewking
      Jobb i kondomeriet Trondheim og Kondomeriet strømmen karl Johan
      Søk på Jessheim gamestop strømmen gamestop

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg