Spennende møter og pakking!

Reklame | Nelly

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Selv har jeg det ganske så bra i dag. I dag startet dagen min ganske tidlig, som dere vet er jeg ikke vandt med å stå opp før klokken slår 0800 – det gjorde jeg i dag. Jeg skulle nemlig på et ekstremt spennende møte hos Universal – hva som skjedde og ble snakket om på det møte kan jeg dessverre ikke dele med dere enda. Beklager! Jeg hater selv å si a og ikke b, men sånn får det være noen ganger.

I går kveld begynte jeg endelig å pakke litt her hjemme. Jeg begynner jo å flytte neste helg allerede og da er det virkelig på tide å begynne å pakke sammen her hjemme. Jeg har så ekstremt mye klær og ting å pakke så det kommer til å ta mange mange timer til sammen. Da jeg begynte å rydde i klesskapet i går fant jeg til og med klær jeg ikke ante at jeg hadde, klær som aldri er brukt og klær som ikke en gang er mine egne haha.

LIGNENDE GENSERE – HER

SKINN BUKSER – HER

Jeg er også veldig sikker på at de fleste har fått med seg at jeg har startet noe nytt sammen med tre andre nydelige jenter? Blogghuset som er et mediebyrå jeg er medgrunder til, og det er så utrolig spennende. Vi har hatt masse møter med selgere de siste dagene og rekruttert allerede et par stykker! Jeg gleder meg virkelig til å se hvordan dette går, jeg håper dere også er spente og vil følge med på denne reisen. Det er ikke så veldig mye mer å fortelle nå, men det kommer nok!

Nå skal jeg jobbe litt her hjemme før jeg skal titte litt på møbler til min nye leilighet og kanskje pakke litt mer. Jeg har faktisk ikke fått kjøpt inn noen ting til leiligheten enda, så nå må jeg virkelig kjappe meg..

Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges senere! Love you all.

2 kommentarer
    1. Den frisyren passet deg helt perfekt 👌 kjempe stilig på deg, sann skulle du hatt det hele tiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg