Sneakpeak på leiligheten & Første natten

Hallo og god kveld alle mine fine, hvordan har dere det? Jeg har det helt supert. Inatt var min aller første natt i min nye leilighet, og dette kan jeg virkelig vende meg til. Nå har jeg nok en gang vært en tur på ikea, det er så mye man trenger som man ikke tenker over før man har flytta.

Leiligheten begynner forresten å komme seg skikkelig, jeg har fått pakket ut nesten alt – bortsett fra klær jeg ikke hadde plass til i skapet. Derfor var jeg nødt til å kjøpe et klesstativ på IKEA i dag. I dag tidlig kom sofaen min som jeg elsker, bordet mitt kommer ikke før om 1-2 uker. Jeg har nemlig bestilt meg ekte marmor bord.

En liten sneakpeak på leiligheten:

Hva syntes du om leiligheten så langt? Det er langt fra ferdig her, og det kommer selvfølgelig en ferdig leilighets tour!

11 kommentarer

Siste innlegg