Slik ser jeg ut idag – VIXEN

Reklame | Nelly

 

Jeg elsker denne kjolen, eller dressjakka! Den er fra Nelly og kan sjekkes ut HER.

I kveld er det Vixen influncer awards, noe jeg gleder meg til. For øyeblikket er jeg på et lite pre party hos Splay sammen med mange gode YouTube venner. Jeg håper dere har hatt en nydelig dag, jeg skal prøve å kose meg masse i kveld også blogges vi imorgen. Jeg skal faktisk overnatte hos Nellie i dag, og jeg vloggger!

Jeg er dessverre ikke finalist i noen kategorier i dag, men jeg er super takknemlig for at jeg i det hele tatt er nominert! Tusen takk – jeg har de beste følgerne. Vi blogges mer senere, hva syntes dere om antrekket mitt forresten?

1 kommentar
    1. Er det ikke utrolig rart at du svarer «nei» på spørsmålet om at du har vært usikker på deg selv, når du har tatt plastisk kirurgi for å endre på kroppen, photoshopet bilder av deg selv, ikke turt å vise deg naken for en kjæreste, eller reise på butikken uten sminke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg