Slik ser jeg ut i dag – Nyttårsaften

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Akkurat nå sitter jeg sammen med gode venner å vorset litt. Jeg tenkte bare å stikke innom for å ønske alle sammen et godt nyttår! Jeg setter så utrolig stor pris på alle dere som følger meg og støtter meg, dere er virkelig de beste, tusen takk. Jeg gleder meg masse til 2019 og alle planene jeg har! Jeg skal love dere at jeg kommer til å jobbe kjempe hardt. Håper dere har lyst til å følge med videre!

Slik ser jeg ut i kveld:

 

Kjolen er ikke min, den er lånt av en venninne som hete Isabel og er drit fin! I kveld skal jeg kose meg med disse fine! Håper alle sammen får en nydelig kveld. GODT NYTTÅR IGJEN MINE BESTE ❤️⭐️ I love you!

3 kommentarer
    1. Hei, hva synest du om Isabell Raad?💗
      Du kan svare her, eller ta det med i ukens spørsmål, viss du vill svare på det da❤️❤️

      Love you🥰💗

    2. Du er kul og et inspirerende menneske. Foresten så jeg deg på Strømmen på Onsdag for 2 uker siden da du kjøpte jule gaver til familien

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg