Slik feiret jeg bursdagen min

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. For øyeblikket ligger jeg i sengen på hotellrommet etter litt soling her i varmen. Vi skal nemlig på ørken tur litt senere idag og shit som jeg gleder meg til det!

I går hadde jo jeg bursdag og ble hele 23 år gammel. Panikk haha.. Jeg vil ikke bli eldre nå! Vi hadde en kjempe koselig dag i går og tok det egentlig helt med ro. Dagen startet Med frokost på sengen og terrassen, vi dro ned på stranden hvor det ble soling, bading og snorkling før vi dro inn til byen her vi er. Vi gikk litt rundt å tittet før vi spiste på et utrolig kult sted som heter Farsha.

Det var skikkelig kul vibe der og vi røyket vannpipe, drakk litt drinker og satt på gulvet på puter. Døds kult! Når jeg er i forskjellige land så elsker jeg å utforske forskjellige ting og ikke bare gjøre det samme man kan gjøre i Norge, f eks gå på en fancy restaurant.

Min bursdag i bilder

Jeg tror faktisk aldri jeg har hatt en så rolig og chill bursdag før, noe som var veldig deilig.

Og tusen hjertelig takk til alle dere som har sendt meg gratulasjons meldinger! Jeg setter så utrolig stor pris på det. Jeg har de beste følgerne ❤️ Love you!

2 kommentarer
    1. Jeg har sent mange gratulasjoner til deg, men fikk ikke noe tilbakemeldinger. 😞 Gratulerer med dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg