Slik får jeg fin hud

Reklame | Decrusto

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg får veldig ofte spørsmål om huden min og hvordan jeg tar vare på den, og tenkte derfor å komme et supert tips til dere nå før jul. Huden min er jeg veldig heldig med og sliter som regel aldri med kviser og slike ting, men nå på vinteren hender det at jeg blir veldig tørr i huden – noe som er ekstremt irriterende, spesielt når man bruker sminke ganske ofte.

Derfor har jeg begynt med produktene til Decrusto. Det har jeg egentlig gjort veldig lenge, men ekstra mye nå som huden min er tørr! Jeg digger maskene deres og all pleien dem har for huden. Jeg har prøvd ekstremt mange ansiktsmasker opp gjennom årene, men det er sjeldent jeg faktisk finner en som funker som den skal – det gjør Decrusto sin Beauty Ghost.

SJEKK UT DECRUSTO SIN NETTSIDE – HER.

Decrusto har også en super deilig rens for huden som jeg har blitt helt forelsket i. Jeg elsker renser som er skummete og enkel. Clear spot renseskummet til Decrusto er midt i blinken for meg som elsker det enkle – den fungerer både som sminkefjerner, rens for huden, men også som toner huden. Pluss at huden føles helt fantastisk etter at man har brukt den.

Nå har decrusto også fått inn noe nytt som heter Blue Gel Serum, det er et dyptvirkende fuktighetsserum. Blue Gel Serumet fungerer som en katalysator – det forsterker resten av hudpleierutinen og gjør at de etterfølgende produktene blir mer effektive. Serumet har en silkemyk og lett konsistens, og bidrar til å stramme opp og forme ansiktshuden da det når dypest ned i hudlaget.

BLUE GEL SERUM:

  • -Lett og silkemykt serum

-100 % vegansk

-Rynker reduseres og huden styrkes

-Dermatologisk og klinisk testet, passer også til alle hudtyper

-Fri for mineralolje, parafin og silikon

🌸🌸🌸

Disse produktene er jo også perfekt nå som det snart er jul. Jeg hadde hvert fall satt pris på å få dette i julegave!

SJEKK UT DECRUSTO SIN NETTSIDE – HER.

 

3 kommentarer
    1. Nå er ikke hudpleie først og fremst det jeg kan og vet mest om, så det skal jeg derfor la være å kommentere for mye nå. Men det jeg derimot VIL kommentere er at jeg syns det er veldig fint gjort av deg at du har skrevet “jeg” og ikke nødvendigvis “du” i blant annet overskriften i dette innlegget.

      Det er nemlig en ting som har irritert meg litt enkelte andre steder. At folk nærmest har gitt inntrykket av at DETTE innlegget kan du ta som en selvfølge også vil være redningen og den perfekte oppskriften for DIN hud, mens det i virkeligheten gjerne er litt mer individuelt hva som funker på hvem. Så akkurat det syns jeg du skal vite at jeg nå vil rose deg for 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg