Slik får du den beste brunfargen

Reklame | Good for me

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det? Jeg syntes det er så deilig å tenke på at det snart er sommer om dagen, solen har begynt å skinne og da begynner humøret automatisk å bli bedre. Noe jeg tenker på når det begynner å bli varmere og finere i været er så klart brunfarge. Med litt farge på kroppen og i fjeset føler man seg automatisk mye bedre! Det er lurt å begynne med Betakaroten Gold nå noen mnd før sommeren.

Nå på vinteren har jeg brukt en del selvbruning fordi jeg virkelig føler meg så mye bedre når jeg er brun, men om sommeren er det deilig å ha ”ekte” brunfarge. Jeg har i flere år gått på betakaroten og syntes det funker skikkelig bra. Første året jeg gikk på betakaroten fikk jeg en mye finere og dypere brunfarge. Derfor har jeg nå begynt på Betakaroten Gold fra Goodforme.no

Det som også er utrolig bra med betakaroten er at det ikke kun er bra for brunfargen, men huden generelt. Eksem for eksempel har jeg hørt at betakaroten hjelper mot. Du får raskt en fin brunfarge som setter seg dypt i huden. Du trenger ikke grille deg i sola for å oppnå glød. Den er utviklet med kokosolje for enda bedre opptak. Kapslene er bittesmå, superenkle å svelge.

 

Akkurat nå har Good For Me et supert introtilbud på nettsiden sin, hvor du får halv pris på første boks direkte. Men, bruker du rabattkoden «Isabelle20» i tillegg, så får du enda 20% rabatt. Du kan få introtilbudet, bruke rabattkoden og bestille HER. Rabattkoden min er gyldig frem til 24 mars.

☀️☀️☀️

LINK TIL BETAKAROTEN – HER

LINK TIL NETTSIDEN – HER

Betakaroten Gold fra Good for me:

  • – Dyp og varig brunfarge
  • – Bedre beskyttelse
  • – Utviklet med kokosolje for bedre opptak
  • – Trygg og effektiv dose
  • – 100% vegansk
  • – Gir farge hele året

 

Akkurat nå har Good For Me et supert introtilbud på nettsiden sin, hvor du får halv pris på første boks direkte. Men, bruker du rabattkoden «Isabelle20» i tillegg, så får du enda 20% rabatt. Du kan få introtilbudet, bruke rabattkoden og bestille HER. Rabattkoden min er gyldig frem til 24 mars.

☀️☀️☀️

LINK TIL BETAKAROTEN – HER

LINK TIL NETTSIDEN – HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg