Slik er det å bo helt alene

Reklame | Junkyard.no

Jeg elsker denne genseren, den er så fin og døds deilig å ha på seg. Min er fra Junkyard. Jeg har faktisk en rabattkode hos Junkyard.no nå – Koden ”ISABELLEE15” gir 15% rabatt om du kjøper for over 500kr. Koden gjelder ikke ting som allerede er på salg.  

GENSER – HER.
_________________________________

Hallo alle mine fine, og god onsdag! Jeg håper alle har en strålende dag til nå, det har jeg. Dagen min i dag startet med å redigere video til dere, den er allerede ute på kanalen min – om du vil se den kan du trykke HER.

Om dagen får jeg også helt sykt mange spørsmål om leiligheten og hvordan det er å bo alene. Nå har jeg bodd alene i litt over 1 uke og til nå er det ikke annet enn fantastisk.

Det kan til tider være bittelitt kjedelig og ensomt, men jeg trives i mitt eget selskap. Jeg har også veldig ofte besøk av både venner og familie, så jeg har ingenting å klage over. Jeg er også veldig heldig som har den jobben jeg har og kan jobbe hele døgnet om jeg vil og om jeg ikke har noe annet å gjøre.

Jeg elsker denne genseren, den er så fin og døds deilig å ha på seg. Min er fra Junkyard. Jeg har faktisk en rabattkode hos Junkyard.no nå – Koden ”ISABELLEE15” gir 15% rabatt om du kjøper for over 500kr. Koden gjelder ikke ting som allerede er på salg.  

GENSER – HER.
____________________________________

 

Det helt klart beste med å bo alene er:

 

❤️At jeg kan gå rundt naken.

❤️Invitere folk over når jeg vil.

❤️Ha vors og nach om jeg vil.

❤️Gjøre hva jeg vil uten at folk skal kommentere det.

❤️Spise hva jeg vil til middag, når jeg vil.

❤️Gå på do og dusje med døren åpen.

❤️Høy musikk hele døgnet.

 

Senere i kveld får jeg nok en gang besøk, noe som er veldig koselig. Kusinen min kommer, hun har faktisk ikke vært her å sett leiligheten enda så det blir jo spennende. Vi skal lage mat, snakke gossip og drikke litt vin. En koselig jentekveld med andre ord!

Jeg håper alle dere babes får en nydelig dag videre. Husk å ta vare på hverandre og være mot andre slik du vil at andre skal være med deg. Da kommer du langt her i livet! Vi blogges senere, love you all.

Jeg elsker denne genseren, den er så fin og døds deilig å ha på seg. Min er fra Junkyard. Jeg har faktisk en rabattkode hos Junkyard.no nå – Koden ”ISABELLEE15” gir 15% rabatt om du kjøper for over 500kr. Koden gjelder ikke ting som allerede er på salg.  

GENSER – HER.

❤️❤️❤️

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg