1. Du er så flink med YouTube og Blogg. Du er mitt store forbilde. Og jeg ser veldig opp til deg. Håper du kan svare på denne kommentaren. Det hadde jeg satt veldig pris på. ♥ ❤️ ❤️ 💜 Elsker deg 💗 💖 💝 💘 💋

      1. Det beklager jeg virkelig.. Jeg er helt enig i at det har blitt litt lite blogging i det siste! Skal bli bedre, men akkurat nå satser jeg 100% på youtube og legger ut video nesten annenhver dag. Jeg Elsker yt og å lage videoer til dere. Har også tenkt veldig mye på helsen min i det siste og det er ikke sunt å jobbe så mye som jeg har gjort med både bloggen og yt, det går oppi hodet på en.. Har også inntrykk av at dere liker youtube mye bedre enn blogg. Jeg føler også at yt er et mye mer positivt sted. Ikke så mye drittslenging osv. Hva tenker dere? Blogg eller yt, hva er best?

        1. Yt helt klart! Men jeg vil bare si at det er mange andre som har mye verre jobber og at du bør være glad for den jobben du har! Det er ikke mange som er så privilegerte som deg! Lysm da😍♥️♥️

        2. Jeg liker best bloggen ♥️ Men du gjør det bra på yt og det virker som om du legger mye i det💘💘

      2. YeEt Isabelle🍭 Jeg elzker deg og ser på deg som mitt FOOooOrbilde. Jeg klAaAAArer ikke å slutte å le av videone dine, og jeg gråter ofc når det er noe som ikke er så bra😔 MeeeeeeEeEeEen samma det!!! ELSKER DEG🥰 Håper du kan svare! Hils Julie og Erik🤣 Loveu😍🥰

    2. Det virker ikke så veldig som at du elsker Erik fordi vær gang noen spør om noe om dere så virker det som at du liksom ikke liker å være med han

    3. Jeg lurer på en ting. Ingen svarer så jeg prøver her. Hvilket redigerings program bruker du?
      Ps.det er sykt trist at søstra di får sånne mld. Og av gammel folk. Man sku tro at pedo var det nye inn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg